חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלבנת שיניים – כדאי וחשוב לדעת לפני הזמנת הטיפול

מאת: ורד טויןבריאות השן13/11/2012608 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אמנם מדובר בטיפול פשוט יחסית, אולם גם כשבוחרים אותו חשוב לשים לב לכמה פרמטרים. טיפול הלבנת שיניים מאפשר לנו ליהנות משיניים לבנות ויפות. במהלך השנים, ומסיבות שונות, השיניים שלנו מצהיבות, ואצל חלקנו נוצר מראה שאיננו אסתטי המצריך טיפול מתאים, טיפול של הלבנת שיניים. מהן שיטות הטיפול המוצעות וכיצד בוחרים מהן את הפתרון הטוב ביותר? הנה, התשובה.

שיטות טיפול הלבנת שיניים

· ג'ל לצורך הלבנת שיניים – קיימות שיטות שונות של טיפולי הלבנת שיניים. אחת משיטות הלבנת שיניים הנחשבת לנפוצה מאד, היא שימוש בג'ל מיוחד על השיניים עצמן, שעוזר להלבין אותן. על הג'ל המיוחד מקרינים אור היוצר את הלובן הנדרש ומאפשר לקבל אפקט ייחודי ובעיקר שיניים יפות וצחורות יותר.

· טיפול בלייזר – שיטת הלבנת שיניים מסוג אחד נעשית באמצעות לייזר. גם כאן מורחים ג'ל ישירות על השיניים ומחממים אותו בלייזר במשך מספר שניות. יש לחזור על הפעולה כמה פעמים על מנת לקבל את המראה והאפקט הנדרש.

· חומר מלבין שיניים – שיטת הלבנת שיניים זו יכולה להיעשות במרפאת השיניים אצל רופא השיניים או באופן עצמאי. ישנם חומרי הלבנת שיניים מסוגים שונים, הניתנים לרכישה, ובעזרתם ניתן ליהנות משיניים לבנות יותר על ידי מריחתם ישירות על השן.

כדי ליהנות מהפתרון הטוב ביותר, מומלץ לפנות אל רופא שיניים ולבחון יחד איתו את מצב השיניים תחילה. מכיוון שקיימות שיטות הלבנת שיניים שונות, חשוב לוודא שהשיטה הנבחרת הינה המתאימה והאיכותית ביותר. בכל מקרה, מומלץ לבצע זאת במרפאת השיניים בעזרתו של רופא השיניים ולא באופן עצמאי. כך ניתן יהיה להשיג תוצאות טובות יותר וליהנות משיניים יפות ולבנות. מומלץ לפנות אל רופא בעל ניסיון בתחום וכמובן עם יכולת מקצועית גבוהה.

מרפאת השיניים סבין, מציעה טיפולי הלבנת שיניים בראשון לציון . אנו מעסיקים את מיטב המומחים בישראל בתחום של הלבנת שיניים ומבטיחים חוויית טיפול בסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות, אדיבות וכמובן- מקצועיות חסרת פשרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131341 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131358 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132129 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131854 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/132007 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/137007 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138260 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201594 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181671 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181783 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181592 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171508 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171510 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171383 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica