חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הרכבת עדשות מגע בגיל העשרים ועד החמישים לחייך

מאת: אופיר בן צורבריאות העין15/11/20121316 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרכבת עדשות מגע בגיל העשרים ועד החמישים לחייך

את עדשות המגע כמעט כל אחד יכול להרכיב אך קיימים מצבים מסויימים כמו של ילדים או קשישים שיש צורך בהתייחסות מיוחדת על מנת שהעדשות מגע ישמשו את המרכיב אותם בצורה באופן הטוב ביותר הנדרש לאותם צרכים של המשתמש בהם.

עדשות מגע לבני גיל הביניים:

אם וכאשר אתם שוקלים להרכיב עדשות מגע ואם מדובר במשתמשים ותיקים ב-עדשות מגע חשוב לדעת כי בכדי להשיג ראייה טובה ובריאה יש לזכור שלושה דברים:

אחת לקויות העיניים היותר נפוצות בקרב בני העשרים שלושים היא תסמונת ראיית המחשב שהיא מתבטאת באודם בעיניים ובטשטוש בראייה תופעה זו נוצרת כתוצאה משימוש מוגבר ועבודה רבה מול המחשב. כמו כן, קיימת תופעה נוספת והיא גירוי מטריד בעיניים הנוצר בעקבות זיהומי אוויר, כאשר תופעה זו נפוצה בפרט בקרב אותם אנשים אשר מתגוררים בערים גדולות. ולכן בכדי לשמור על בריאות העיניים יש ומומלץ לעבור בדיקת עיניים אחת לשנה.

ראייתנו ממשיכה להשתנות בהתאם לגילנו וככול שאנו מתבגרים ראייתנו נחלשת, תופעה זו נפוצה בחברה של היום אף שיש יוצאי דופן. כמו כן, גם במקרה ואנו לא בשלב שבו אנו זקוקים למשקפי קריאה ועדשות מגע דו מוקדיות קיים המצב בו אנו צריכים לעבור בדיקות עיניים בפרקי זמן קצרים יותר. כאשר קיימת באפשרותנו להתאים את שיטת תיקון הראייה כך שתתאים לאורח חיינו.

שיטת תיקון ראייה:

על מנת לוודא כי אנו משתמשים בשיטת תיקון ראייה הנכונה לנו מומלץ ונחוץ לגשת לאופטומטריסט בכדי שזה יתן את חוות הדעת שלו לאחר הבדיקה, על מנת לדון באופציות העומדות בפנינו. כאשר קיימות מספר אפשרויות והמלצות והם:

* מומלץ בחום לשקול את השימוש ב-עדשות מגע חד יומיות לאלה בנינו אשר אורח החיים שלהם הינו פעיל ומעוניינים בנוחיות ונגישות.

* מומלץ ואף חשוב מאוד לקבוע תור בו ברגע אצל אופטומטריסט כאשר אנו מבחינים בשינויים בעיניים או בראייה שלנו.

* חשוב לציין כי עדשות מגע אשר מרכיבים מתחת למשקפי הבטיחות מספקות ראייה מצויינת בשעה שאנו עוסקים בעבודה במפעל או כאשר אנו עוסקים בספורט כלשהו המצריך משקפי בטיחות.

* יש לדעת כי ניתן להשיג תחושת נוחיות רבה בעזרת עדשות מגע מיוחדות מסוג ACUVUE® OASYS® with HYDRACLEAR® PLUS אשר מעניקות נוחות גם בסביבות מאתגרות כתוצאה מלחות ורעננות הטמונה בעדשות אלה.

* כמו כן, קיימות עדשות מגע אשר מאפשרות חסימת קרינה על-סגולה כאשר סוג עדשות אלה הוא ®ACUVUE ושימוש בעדשות אלה מביא לכך שאנו נוכל לשמור על עינינו כאשר אנו בשטח פתוח לטובת בילוי או עבודה.

 



תגיות המאמר: עדשות מגע


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופיר בן צור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר בן צור

מאת: אופיר בן צוראטרקציות27/11/121405 צפיות
זוגות בינינו אשר מחפשים אחר אטרקציות תיירותיות חדשות ומבוקשות. ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות מסוג זה כגון: הפלגות רומנטיות, טיסות רומנטיות, ספא סוגי רומנטי ומפנק, טיולי סוסים וכ'ו. כמו כן, אופציות שונות אלה של חוויות מדהימות ניתן גם לשלב כמו למשל שילוב של ספא רומנטי זוגי והפלגה מפנקת ועוד ועוד...

מאת: אופיר בן צורקניות 26/11/121301 צפיות
בזכות הטכנולוגיה אנחנו מצליחים להגבר על מכשולים גופניים שבעבר נאלצנו לחיות עמם. לקות שמיעה היא אחד ממגוון הלקויות שהטכנולוגיה של היום מצליחה להתגבר עליה כמעט לכדי שלמות בהנחה ואתה האיש המתאים לטכנולוגיה. מכשיר שמיעה מאפשר לאנשים בעלי לקות שמיעה לשמוע צלילים שכבר שכחו איך נשמעים ולחיות חיים רגילים. ליהנות מטלוויזיה ומוזיקה ומשיחה. ולא להיות תלויים באנשים אחרים.

מאת: אופיר בן צורבריאות העין20/11/121489 צפיות
כאשר אתה נמצא באמצע החיים וכול הלחצים שיש איתם אתה אמור להחליט ולהיות בטוח בהחלטתך ולכך התוצאה שזה מרתיעים רבים. לעומת משקפיים או ניתוח לייזר, עדשות המגע עוד אפשרות

מאת: אופיר בן צורקניות 19/11/121998 צפיות
הצרכנות האנושית נמצאת בשיאה וכל עוד היא בשיאה תמיד יהיו מוצרי יד שניה זמינים. חלקם איכותיים יותר וחלקם איכותיים פחות. מה שבטוח שאם אתם מחפשים מוצר שהיה איכותי במקור ביד שניה הסבירות שתמצאו אותו באיכות גבוהה גדל. שעוני יוקרה זה מוצר מהסוג שנשאר איכותי לאורך שנים מהרכישה והיצור שלו וזאת עובדה ידועה. כאשר מדובר במוצר מאוד איכותי ועמיד כמו שעון יוקרה אני מאמין שחבל לא לתת סיכויי למציאה של אחד ביד שניה.

מאת: אופיר בן צורטלפונים סלולריים17/11/122695 צפיות
בראש ובראשונה סמארטפון הוא טלפון סלולרי, אך הוא טלפון סלולרי אשר נוספו לו תכונות נוספות ההופכות אותו למעשה לטלפון חכם. התכונות האלה אשר מדובר עליהן הן למעשה מאפשרות לטלפון לבצע פעולות נוספות פרט לשימוש המוכר שעושים בטלפון כאמצעי לשיחות. הפעולות אשר מגדירות את הסמארטפון כחכם הן: קבלה ושליחת מיילים, קסטומיזיצה של ממשק המשתמש, גלישה חופשית ברשת האינטרנט, הורדת אפליקציות אשר יוצרו על ידי מפתחי אפליקציות שונים וההפעלה שלהן בנייד ועוד...

מאת: אופיר בן צורנשים - כללי16/11/121903 צפיות
את אלפי מסיבות הרווקים המתקיימות ברחבי הארץ מדי יום, ניתן לחלק לשניים: לא, לא התכוונו לכאלו שיש בהם בשר לעומת אלו בהם מסתפקים בפיצות; גם לא דיברנו על וילות לעומת לופטים. הכוונה היא לכאלו אליהן הוזמנו חשפניות, לעומת אלו בהן העדיפו החבר'ה ערב גברי משעמם ופשוט למדי.

מאת: אופיר בן צורהפקות אירועים15/11/121329 צפיות
לא כל יום חבר מתחתן וזו בהחלט סיבה למסיבה, כדי לציין את השינוי המשמעותי הזה צריך לתכנן. כמה נקודות חשובות שצריך להתחשב בהן כדי לארגן מסיבת רווקים מוצלחת. כי גם אם אתם יודעים מהן האטרקציות שתשלבו באירוע , מסיבת רווקים איכותית תלויה במידה רבה בבחירת מקום שמתאים לאופי האירוע ומספר המשתתפים, הכול שאלה של איך אתם והחתן בפרט אוהבים לחגוג.

מאמרים נוספים בנושא בריאות העין

מאת: רוני הכהןבריאות העין02/08/181428 צפיות
כאשר ישנה בעיה של ראייה צריכים לדעת לבחור אופטומטריסט בתל אביב שלא רק קרוב אל הבית אלא גם מוכשר אל העבודה.

מאת: רונןבריאות העין06/11/161681 צפיות
פעם היו משקפיים לכל מטרה. היו כאלה לקריאה, היו כאלה לנהיגה והיו ליום יום. מי שהיו לו כמה סוגים של בעיות ראיה נאלצו להחזיק כמה סוגים של משקפיים. כיום יש משקפי מולטיפוקל שניתן לייצר במיוחד לפי הצורך לכל אדם וכך לא צריך להחזיק כמה זוגות משקפיים.

מאת: רוני הכהןבריאות העין13/01/162540 צפיות
כל האלטרנטיבות אפשריות ובכל מקרה אפר נכון להיום לטפל ברוב בעיות הראייה במהירות וביעילות רבה על יד הרכבה של משקפי ראייה, הרכבה של עדשות מגע או ביצוע של תיקון ראייה בלייזר.

מאת: ניב אבןבריאות העין31/12/151712 צפיות
ישנן לא מעט חברות אשר מייצרות ומשווקות עדשות מגע מעולות לשימוש של אנשים שזקוקים לתיקון של בעיית ראייה כזו או אחרת. המבחר הרחב מאפשר לבחור את סוג העדשות אשר מותאם בצורה הכי טובה שניתן אל מצב הראייה והצורה של האישון על מנת לקבל את איכות הראייה הכי טובה שאפשר.

מאת: שרון צרפתיבריאות העין30/12/151666 צפיות
כאשר העיניים שלנו סובלות מיובש אנחנו סובלים מתחושות של טשטוש וראייה שאינה יציבה, דבר זה נכון פי כמה עבור אנשים אשר מרכיבים עדשות מגע אשר מוצאים את עצמם ללא כל יכולת להרכיב את העדשות מכיוון שהתחושה של חוסר הנוחות ממש מתחלפת עם תחושה של כאב ככל שהשעות עם העדשות על עיניים יבשות חולפות להן. מה הפיתרון?

מאת: הכותבבריאות העין08/11/152588 צפיות
מה זה קטרקט? קטרקט הוא תופעת דליחות ועכירות המופיעה בהדרגתיות על עדשת העין ופוגמת כך בתפקוד הראייה. קטרקט מביא לתחושה של חוסר נוחות בעין, כפל ראייה וטשטוש, עם עלייה חדשה במספר עדשות משקפיי הראייה.

מאת: ניב אבןבריאות העין30/07/151824 צפיות
ברבות השנים החלו ליצר עדשות מגע אותן מרכיבים על האישון עצמו אשר מייצרות את תיקון הראיה הנדרש בהרכבה פשוטה ומהירה שאף יכולה להוריד את המספר של העדשות בשל אותה קרבה ישירה עין האישונים. עדשות דיספו מציעות יתרונות רבים ואנחנו רואים כי אנשים רבים בוחרים בהן בתור הפתרון לבעיית הראיה, גם כאשר ישנם ניתוחים לתיקון בעזרת לייזר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica