חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד להתמודד עם חוסר שינה? - פתרונות לינה

מאת: דיארקהבריאות18/11/20128946 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לרבים מאיתנו יש בעיות שינה בלילה המשפיעות עלינו במהלך היום יום. חשוב לדעת להתמודד עם הבעיה ולא לתת לה לשבש לנו את התפקוד.

אנשים הסובלים מבעיות שינה יודעים ומכירים היטב את ההשפעה שיש לה על החיים. ע"פ מחקר אשר פורסם לאחרונה בבריטניה למעלה מ51% סובלים מבעיות שינה כאשר אצל נשים זה פי שלוש מאשר אצל הגברים. במחקר נבדקו למעלה מ20,000 בוגרים בתקופה בין מארץ 2010 לחודש יוני השנה, והתוצאות הראו כי 93% מתוך הסובלים מאינסומניה מדווחים על רמות אנרגיה חלשות מאוד במהלך היום, 83% התלוננו על שינויי מצב רוח תכופים, למעלה מ77% דיווחו כי קשה להם להתרכז בעבודה ו 55% סיפרו כי זה יוצר להם בעיות במערכת היחסים. אז מה זה אינסומניה ? תחושה על שינה בלתי מספקת, נדודי שינה הנגרמים מהקושי להירדם, יקיצה באמצע הלילה וקושי בהירדמות, יקיצה מוקדמת בבוקר ושינה שאינה איכותית. הסובלים מהתופעה עלולים לפתח דיכאונות, לחץ דם גבוה וסיכוי לשבץ. מחקרים באוניברסיטה הבריטית גילו כי פחות שעת שינה בלילה עולה לנו באיי קיו אחד ביום למחרת. רבע מהאוכלוסיה הסובלת מאינסומניה סובלת מכך למעלה מעשור.

די ארקה

איך ניתן להתמודד עם שינה לא טובה מבלי להשתמש בתרופות שונות ?

חוץ מלנסות ולסגל לעצמנו שיגרה קבוע לפני השינה, ולדאוג כי הסביבה  שלנו תהיה נעימה לשינה ומרגיעה, עדיין קיימים כמה אספקטים שאם נעמוד בהם נוכל לישון יותר טוב בלילה.

תאורה בחדר: חדר חשוך חשוב לשינה טובה. נסו להימנע מתאורה חלשה סביבכם לפני או בזמן השינה. אין לכך כל השפעה. אף לא אור המגיע מהטאבלט או מהסמארטפון לא מסייעים לנו לישון ואף מטעים אותנו לחשוב כאילו יש אור יום כעת. בנוסף רצוי כי בחדר השינה תהיה טמפרטורה נעימה, החדר צריך להיות מאוורר ומומלץ לישון על מיטה נוחה, אותה תוכלו למצוא במגוון פתרונות השינה שיש לנו להציע לכם.

תזונה והתעמלות: כל דבר העלול להמריץ אתכם כמו קפאין, אלכוהול, שוקולד או התעמלות יפריע לכם יותר להירדם. מומלץ להימנע מכל פעילות ספורטיבית או מזון אשר יעורר אתכם לפני שאתם נכנסים למיטה.

לישון בשעות מוגדרות: להעביר את כל הסופ"ש ברביצה במיטה ושינה יכול להזיק יותר מאשר להועיל. מחקרים באוניברסיטת טקסס הראו כי שינה כזו מזיקה לגוף. שימרו על השינה ללילה. גם שינת צהריים מומלצת במידה ואתם מרגישים שאינכם מסוגלים לתפקד יותר מדי. וכמובן הכי חשוב זה להירדם על המיטה הכי נוחה עבורכם.

אצלנו בדיארקה מספקים את פתרונות השינה המגוונים עם מיטה + חצי, ספות נוער וחדרי שינה מגוונים. היכנסו עוד היום למרכז הרהיטים בראשל"צ וביחרו את המיטה איתה תעבירו את הלילות בשינה רצופה ונעימה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיארקה

מאת: דיארקהריהוט 13/08/131095 צפיות
חדר שינה מעוצב ניכר בזכות ההקפדה על הפרטים הגדולים והקטנים גם יחד. כל מי שמעוניין להשקיע בעצמו ובבריאותו, צריך להקפיד לבחור במיטה ובמזרן איכותיים, שפירושם בריאות טובה, גב בלי כאבים, וגם מראה נעים יותר של סביבת המגורים.

מאת: דיארקהריהוט 21/07/131059 צפיות
כאשר רוכשים ספה חדשה, חשוב להקפיד על מאפייניה – צבע, צורה גודל ועיצוב. מלבד מראה הספה, חשוב להקפיד על כך שנוחות הישיבה תהיה טובה, וכמובן חשוב להקדיש מחשבה לבחירה בצבע הנכון, בהתאם להעדפת בני הבית וגילם.

מאת: דיארקההודעות לעיתונות - כללי15/07/131410 צפיות
כדי להבטיח שינה טובה יותר, נעימה יותר ובריאה יותר, חשוב להקפיד על בחירה בכרית לשינה שתהיה איכותית ומתאימה. כריות נעימות יותר הן ללא ספק פתרונות שינה שמאפשרים שנת לילה נעימה ויקיצה מוצלחת. יצרני ומשווקי כריות מובילים מציעים מגוון של כריות, מדגמים שונים, באיכויות משתנות, ובדרגות קושי משתנות.

מאת: דיארקהשינה 04/07/132035 צפיות
השינה בלילה חיונית לנו כמו אוויר לנשימה. אך כיצד נדע כמה זמן מומלץ לנו לישון בלילה ? לא כדאי לישון יותר מדי בלילה כמו שלא מומלץ לישון מעט מדי.

מאת: דיארקהשינה 22/05/131065 צפיות
ראינו כבר מספר פעמים כי שינה טובה בלילה יכולה להיות גורם ליום רגוע בעבודה ובחיים האישיים. אך מה קורה כאשר לא מצליחים להירדם ? הפתרון לפניכם.

מאת: דיארקהשינה 06/05/13983 צפיות
שינה טובה ורציפה בלילה מהווה מפתח לבריאות וריכוז במהלך היום יום. הסובלים מהפרעות קשב וריכוז יסבלו יותר גם מהפרעות בשינה.

מאת: דיארקהשינה 30/04/131036 צפיות
קשה לנו לשנות הרגלי שינה ועוד יותר קשה לנו לשלוט בהם במהלך הלילה, אך חשוב שנדע מהי תנוחת השינה המומלצת ובעיקר מה תנוחות השינה אומרות עלינו.

מאמרים נוספים בנושא בריאות

מאת: חיים נויבריאות03/09/22343 צפיות
ספקית תוכנת המודיעין לקבלת החלטות ממוקמת להרוויח מהוצאות IT ממשלתיות בהיקף של 15 מיליארד ליש"ט בבריטניה ולעזור לתהליך המודרניזציה של מחלקות, סוכנויות וגופים ציבוריים

מאת: חיים נויבריאות25/02/22447 צפיות
Zoom Contact Center קובע סטנדרטים חדשים לחוויות שירות לקוחות באמצעות אינטראקציות מרובות ערוצים מותאמות לווידאו

מאת: חיים נויבריאות29/01/22563 צפיות
סופטבנק גרופ קורפ הודיעה היום כי החברה ומרסלו קלור הסכימו להיפרד לאחר שותפות מוצלחת בת תשע שנים. במקביל לעזיבתו של מר קלור, מישל קומבס מונה למנכ"ל קבוצת סופטבנק אינטרנשיונל ("SBGI"). בתפקיד זה יפקח על תיק התפעול וההשקעות של סופטבנק גרופ אינטרנשיונל*.

מאת: חיים נויבריאות19/10/21653 צפיות
ANANDA Scientific Inc., חברת ביוטכנולוגיה לפיתוח תרופות, הודיעה על ביצוע ניסוי קליני לבדיקת השפעתה של תרופה מחקרית בשם Nantheia™ ATL5, המבוססת על קנבידיול (CBD), בפורמולציה נוזלית ייחודית שהינה חלק מהקניין הרוחני של החברה. החברה עושה שימוש בטכנולוגיה מוגנת פטנט, כטיפול משלים לשימוש יתר באופיואידים. הבקשה לאישור התרופה החדשה (IND) לניסוי זה אושרה על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA).

מאת: חיים נויבריאות21/05/21737 צפיות
שלב 2 בניסוי הקליני של טיפול בדלדול העצם באמצעות EB613 הניב את התוצאה המקווה לאחר 3 חודשים; המידע המלא, כולל BMD, צפוי ברבעון השני של 2021

מאת: חיים נויבריאות08/09/20776 צפיות
הבדיקה שפיתחה MeMed מבחינה בין זיהומים ויראלים לחיידקיים במהירות ובדיוק רב, תשולב בתפריט פלטפורמת הבדיקות של החברה האיטלקית

מאת: חיים נויבריאות06/09/20828 צפיות
~ צוות של מומחים ב-Gleneagles City ביצע בהצלחה ניתוח מורכב בתוך מגיפת קוביד-19 ~

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica