חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצלמות אבטחה מבוססות DVR

מאת: Shaiגאדג'טים19/11/2012872 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מצלמות אבטחה מבוססות DVR – השומר האישי שלכם

לעידן בו אנו חיים יש יתרונות רבים. הטכנולוגיה שעומדת לרשותנו מספקת לנו אפשרויות שלא היו בעבר, כמו איתור אנשים בכל רגע נתון גם כשהם לא נמצאים ליד טלפון נייח, ניהול "שיחות ממוחשבות" באמצעות רשת האינטרנט, ביצוע הזמנות של מוצרים ושירותים בלי לצאת מהבית ועוד. מצד שני – אין יתרונות בלי חסרונות, ואחד החסרונות הבולטים של התקופה הוא הירידה הניכרת בביטחון האישי בגלל גל פריצות, אלימות, ונדליזם ופשעים נוספים שנדמה שהולכים ומשתכללים גם בגלל הטכנולוגיה המתקדמת. הדרך הטובה ביותר שקיימת היום להתמודדות עם המצבים הללו היא באמצעות התקנת מצלמות אבטחה מתקדמות המבוססות על DVR.


כל היתרונות בקופסה אחת

מכשירDVR (Digital Video Recorder)הוא מערכת הקלטה שמאפשרת לאחסן את כל המידע שמעבירה מצלמת האבטחה בתוך כונן קשיח, ולא על גבי קלטות וידיאו גדולות שמסרבלות את המערכת כולה. למערכת זו יש יתרונות רבים:

· צפייה און-ליין 24/7 – בעל המקום בו מותקנת המערכת יכול לצפות בנעשה באזור לא רק מתוך הבית או בית העסק, אלא מכל מחשב בכל מקום בו הוא נמצא.

· אחסון לטווח ארוך – כשהמידע מאוחסן על גבי דיסק קשיח ניתן לשמור אותו לאורך זמן וליצור "ארכיון" מידע של ממש. כך, אם למשל עולים ספקות לגבי מה שאירע במקום במועד מסוים ניתן לחזור ולצפות באירוע ולבחון שוב את שהתרחש. איכות ההקלטה לא נפגמת עם הזמן, כך שבהחלט ניתן לסמוך על הצפייה החוזרת.

· תכנון מוקדםמצלמות אבטחה מבוססות DVR מאפשרות תכנות מוקדם שלהן על פי פרמטרים מסוימים כגון תנועה בחלל, ימים ושעות מסוימים ועוד. כך בעל המערכת יכול לחסוך הרבה מאוד חשמל ומקום אחסון על הדיסק הקשיח, דבר שתורם מאוד להפחתת עלויות.

· הצפנה מקסימלית – המערכת מאפשרת לבעליה להצפין את נתוני ההקלטה כך שרק אנשים שהורשו לכך על ידו יוכלו לצפות במתרחש.

· חיסכון משמעותי במקום – אחסון המידע על גבי דיסק קשיח מאפשר חיסכון משמעותי במקום שהמערכת תופסת, לעומת המערכות הישנות יותר.

מצלמת הקלטה מבוססת DVR – לדעת הכול כל הזמן

לאור כל היתרונות שפורטו לעיל, אין ספק שמערכות מתקדמות שכאלה הן הפתרון הטוב ביותר עבור כל בעל בית או בעל עסק שרוצים להיות עם היד על הדופק ולדעת בדיוק מה מתרחש בתוך המבנה, כמו למשל במצבים הבאים:

· טיפול בילד / אדם מבוגר – הרבה אנשים שוכרים את שירותיהם של מטפלים לצורך טיפול בהורים מבוגרים או בילד קטן. באמצעות המערכת ניתן לעקוב אחרי התנהלותם של המטפלים, על מנת לוודא שהם נותנים לילד או למבוגר יחס ראוי ואינם פוגעים בו, חלילה.

· בעלי מקצוע – במקרים של הזמנת בעלי מקצוע לבית או לעסק, כמו למשל עוזרת בית או שיפוצניק, ניתן להפעיל את המערכת ולוודא שהם עושים את עבודתם נאמנה גם כשאתם לא נמצאים באזור.

· גניבות, ונדליזם ועוד – התקנת מצלמת אבטחה מבוססת DVR במקומות עבודה מאפשרת לבעל העסק לדעת אם מתרחשים במקום מעשים פליליים כגון גניבות, השחתת רכוש, ריגול תעשייתי ועוד, כמו גם "סתם" מקרים של עובדים שלא מבצעים את עבודתם. היתרון הגדול הוא שבזכות המערכת ניתן לא רק לדעת אם מקרים כאלה אכן מתרחשים, אלא גם לזהות בוודאות את מי שמבצע אותם.

· הרתעה מפני פריצות – הצבת מצלמות אבטחה בחזית המבנה יכולה להרתיע פורצים ו/או לאפשר את זיהויים אם בכל זאת החליטו לבצע פריצה.

לסיכום – אין ספק שהתקנת מצלמות אבטחה DVR יכולה לשפר באופן משמעותי את איכות החיים ואת הביטחון האישי. הקפידו לרכוש מערכת מקצועית ואיכותית ולוודא שאתם מקבלים איתה תעודת אחריות, על מנת שבכל מקרה של תקלה יהיה לכם למי לפנות. בהצלחה!

 



תגיות המאמר: מצלמות אבטחה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182619 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181300 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181097 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131273 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131803 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131140 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182087 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161827 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152776 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151888 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152525 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146062 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148390 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica