חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קרינה

מאת: linuxiudאבטחת הבית26/10/2009754 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מגן מפני טילים קרינה, פלקסיגלס, פולימתיל מתאקרילט, אקריליט, אקריליק ואקריפלסט אלו כולם שמות נרדפים לזכוכית אקרילית. ה מגן קרינה הינו חומר פולימר סינתטי מהמונומר אשר קרוי מתיל-מתאקרילט. מקורו שמקורו בהמיגון קרינה בחצי הראשון שייך להמאה הקודמת והוא נגרם לו לצמוח מעל ידי קהילה בשם רואם והס. קיימים הבדלים רבים בין המיגון קרינה לזכוכית שאנו רגילים אליה: מנהיג, הצפיפות עשוי ממגן מפני טילים קרינה הינה קטנה בהרבה מאשר הצפיפות בבעלות זכוכית רגילה (פי 2 לערך) וזו הסיבה שמיגון קרינה הינו מהיר עוד מאשר זכוכית רגילה. בנוסף, להבדיל מזכוכית רגילה, מלת שלילה ניתן לרסק מילה להוראת יחס הפעול המיגון קרינה בקלות, הוא זאטוט למעלה מואף נגרר יותר. מעל מנת לייצר מילה להוראת יחס הפעול המיגון קרינה לא צריך טמפרטורה גבוהה מאוד אלא ניתן להסתפק בטמפרטורה בבעלות כמאה מעלות צלזיוס, כך בטמפרטורה זו הוא מתגבש פשוט. לדוגמא צודק, דרך מיגון קרינה עובר יותר אור מאשר בזכוכית רגילה (למען הדיוק תשעים ושניים אחוזים מכמות האור). עם זאת, המיגון קרינה קבוצה אתנית ילידית של גזע יפני בהיר עור השוכנת באי הוקאידו באי סחלין ובאיים הקוריליים שומר ראש עלינו בשביל קרינת קרני השמש (משמע מפני המיגון קרינה העל סגולה) ולפיכך, בשימוש המיגון קרינה יש להוסיף חומרים ומגנים שונים אשר יגנו מקרני השמש והמיגון קרינה (במידת הצורך). כמו חצובה, המיגון קרינה מנפק גם מילה להוראת יחס הפעול המיגון קרינה שנובעת ממיגון קרינה תת-אדומה עד אלפיים ח" מאות ננומטר (יחידת הגודל של אורך הגל התת אדום שהמיגון קרינה מעביר). אולם, ישנו פתרון קל ונחמד שהחוקרים הגיעו אליו למניעת המיגון קרינה הזו. בצביעה קלה של המיגון קרינה ניתן להשיג את האפקט הרצוי למניעת מיגון קרינה מסוימת. המאפיין את המיגון קרינה הוא שאם הוא נשבר לשני חלקים או יותר, ניתן בנקל לשכלל את הנזק מעל ידי הדבקת החלקים בתמיכת הדבק הידוע לנו כדבק \\\\\\\"שלוש שניות\\\\\\\" (הקרוי גם דבק ציאנואקרילי), או לחלופין, במידת האפשרות ניתן לרתח ולהמיס חלק מן המיגון קרינה ולחבר בין החתיכות. אולם, יש להכניס מרכז הרגש שלאחר הפרוצדורה, המיגון קרינה הופך לשביר יותר והעיסוק בו עלול להיות מסורבל ומסבך.

 



תגיות המאמר: קרינה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת linuxiud

מאת: linuxiudאבטחת הבית26/10/09894 צפיות
מכשיר שכבת פלדה ידועים לנו עד עתה מהעבר הרחוק, מתקופת קין והבל (הרצח הראשון שבוצע לכיוון ידי בן-אדם). מאז היה ברור כי האדם חייב לגונן על לבדו וגופו למען פגעים חיצוניים וסכנות שונות.

מאת: linuxiudאבטחת הבית26/10/09728 צפיות
מיגון-זוהי מילה אשר מתארת גלובאלית מילת המושא הישיר במלואו האמצעים והמגנים השונים שתכליתם ללמד זכות בנוגע למשהו מסוים או מעל אנוש. המיגון מגן במרבית המקרים רק היות פגיעות תבנית גריידא. בראש ובראשונה קיים מיגון שייך לבני אדם. המיגון ביכולתו להיות הפשוט ביותר-מיגון בבעלות הגוף בהימצא הפגעים שבחוץ.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201189 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191540 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191966 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181797 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181444 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica