חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהם אתרי השוואה (אינטגרטורים) ומדוע יש צורך בהם ?

מאת: צביקה קליךביטוח רכב20/11/2012856 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהם אתרי השוואה (אינטגרטורים) ומדוע יש צורך בהם ?

האינטרנט רווי באתרים שונים אשר נותנים מידע ונתונים בנושאים שונים וזמינים לכלל הגולשים, אך הסלוגן "מרוב עצים לא רואים את היער" תקף גם פה, היכולת של הגולש לסדר, למיין ולהכיל את כל הנתונים יצרה צורך בכלים חדשים שאספו את המידע על פי שאלות הגולשים והגישו אותם לגולש בצורה נוחה ומובנת.

כך התחילו אתרי ההשוואות לפעול ( בלועזית הם נקראים "אינטגרטורים") אתרים אלו לוקחים מידע בנושאים שונים כמו מוצרי אלקטרוניקה, מוצרי מזון, טיסות וכו'.. ומשווים בינהם.

לאחר מכן התפתחו אתרי ההשוואה לאתרי רכישה, כלומר לאחר השאילתא, קבלת המידע, הגולש יכול לבחור האם לבצע את הרכישה ולהפוך מגולש ללקוח, לעיתים זה בלחיצת כפתור ולעיתים זה באמצעות שיחת טלפון, צ'ט, כאשר המוצר מסופק במייל או באמצעות משלוח ליעד שנקבע.

בארצות רבות, אתרי ההשוואה מצליחים מאוד, והם ממשיכים להתפתח גם למדינות נוספות, שרות מעניין נוסף של אתרי ההשוואה היא למשל היכולת להרכיב סל מוצרים לפי בחירת הלקוח ממגוון החנויות שנמצאות באתר ההשוואה וכך להרכיב עבור עצמו סל זול של מוצרים בלי להתחייב לחנות אחת בלבד.

ככל שאתר ההשוואה מתפתח כך גם ישנם גורמי השפעה נוספים כמו מוניטין האתר או הגוף שמפעיל אותו, איכות השרות, סוג הסחורה, מה שנותן ללקוח הפוטנציאלי תמונה מדוייקת יותר אשר מאפשרת לו לקנות בצורה חכמה ורציונלית יותר.

אתרי השוואה אשר משווים בצורה חד ערכית לגבי אותו מוצר בחברות שונות ומביאות את המכנה המשותף איכותי ו/או תיקני באותם ענפים בהם יש תקן, המחיר הוא זה שהופך להיות מרכזי בהחלטת הקנייה.

שאיפת רוב אתרי ההשוואה היא לממש את הפוטנציאל שלהם ולממש מכירת מוצרים ולא רק לעשות השוואת מחירים (דבר שמקל מאוד על ציבור הגולשים). לשם כך הם מחפשים את הקשרים אשר יתנו את המחיר הטוב ביותר שנמצא למוצר אותו הלקוח הפוטנציאלי מחפש.

כיום, הגולש כאשר הוא מוצא מוצר שעונה על הדרישות שלו, מוכן לתת בקלות רבה יותר את כרטיס האשראי שלו ולבצע את הרכישה באינטרנט במהירות וללא התערבות אדם.

אחד התחומים הקלים ביותר לבצע זאת הינו תחום הביטוח, מאחר ועל פי חוק הביטוח ישנו תקן אחיד לביטוח רכב אתרי ההשוואה נותנים את המחיר עבור אותם נתונים ואותו כיסוי ביטוחי מחברות הביטוח השונות, כך הלקוח הפוטנציאלי מקבל את ההשוואה מולו, בלי צורך לפנות למספר סוכני ביטוח.

אני מזמין אותכם לעשות סיור באתר ולקבל הצעת מחיר, אשר תמחיש יותר מכל את הקלות והידידותיות של המערכת, את קבלת התוצאות בזמן קצר וכיצד תוכלו לחסוך כסף בצורה משמעותית. לאיתור הצעת הביטוח הטובה ביותר עבורך לחץ כאן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צביקה קליך

Dugri - מהיום חוסכים זמן וכסף ברכישת ביטוח

ליצירת קשר לחצו כאן

MC

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צביקה קליך

מאת: צביקה קליךביטוח רכב28/11/12860 צפיות
כיצד למרות מערכת המכירה האוטומטית של אתרי הביטוח, בעת הצורך עומד לצידך סוכן ביטוח שעוזר לך ומנהל עבורך את הקשר מול חברות הביטוח.

מאת: צביקה קליךביטוח רכב15/11/12879 צפיות
מהו אתר השוואת מחיר בביטוח וכיצד הוא מאפשר הזמנת ביטוח במהירות ובקלות ללא לחץ של אנשי מכירות ובמחיר הטוב ביותר עבורך.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171731 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164120 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163362 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163085 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163064 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143605 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147843 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica