חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכונות אוטומטיות לסיגריות

מאת: webresult - קידום אתריםתעשייה20/11/20121066 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכונות אוטומטיות לסיגריות ולממכר של מצרכים נוספים אחרים הפכו בשנים האחרונות לצורה נוספת של שיווק ועסקים. במקומות רבים עם תעבורה רבה של אנשים לאורך היום הופכים הם ככלי מוכר בנוף הצרכן ואף אפקטיבי במיוחד לצורכי הסיגריות למיניהם.

בעבור לקוחות הצרכנים מכונות אוטומטיות לסיגריות מהוות מקור מקל ויעיל. יתרון אחד בולט הוא שלמכונות אוטומטיות לסיגריות אין מוכר בין אנוש, כזה שעלול להחליט בהחלטה של רגע לעשוק אתכם, למכור לכם אולי סיגריות שעבר זמנן ובכלל לעכב אתכם ואפילו לא להחזיר עודף מסוים. במסגרת רכישה דרך מכונות אוטומטיות לסיגריות מקרים אלו נמנעים. למכונה מחירים קבועים לכל חפיסת סיגריות. אלו נמכרות בפיקוח במסגרת הזכויות הניתנות לבעלי המכונות. אין סיכוי לרמייה או לעושק ובמקרה הצורך ניתן ליצור קשר טלפוני באם צצה לה בעיה. תחלופת חפיסות הסיגריות הינה קבועה שם ומתחדשת וכן אין סיכוי שתזכו לרכוש חפיסת סיגריות שזמנן עבר.

יתרון נוסף של מכונות ממכר אוטומטיות ועימן מכונות אוטומטיות לסיגריות הוא ביכולתן להיות מונחות במקומות שבעבר לא אפשרו לצרכן לרכוש סיגריות . מכונות אלו באופן טבעי תופסות חלל קטן מאוד למול קיוסקים או חנויות הדורשות חלל רב יותר. עצם היותן יכולות להיות ממוקמות במקומות קטנים מאפשרות לאותם לקוחות להשתמש בהם מבלי להגיע במיוחד למקום מסוים על מנת לרכוש את המוצר אותו רצו. לכן, נראה בהרבה מקומות במרחב הציבורי מכונות אלו: בתחנות הרכבת, תחנות אוטובוס, משרדים, בתי חולים, מפעלים ועוד. הן מאפשרות באותו רגע תהליך מהיר של רכישה, חוסכות תור ענק בקיוסק עמוס וכמובן חוסכות בכך בזמן רב עבור הלקוחות.

יתרון בולט נוסף שיש למכונות אוטומטיות לסיגריות עבור צרכנים רבים היא זמינותן לאורך כל היממה. בלא צורן בבין אנוש העומד מאחורי דלפק ובכך שבזמנים מסוימים לאורך היממה חנויות וקיוסקים רבים מעדיפים לסגור את מקומם, הופכות הן המכונות האוטומטיות לסיגריות האפשרות היחידה לקנות בהם סיגריות לאורך כל היממה. הדבר, למשל, מקבל ביטוי יוצא דופן במכונות אלו הסמוכות למוקדי בילוי וניתן עם הזמן לראות עלייה חדה בשימוש המכונה בשעות הבילוי העמוסות של סוף השבוע. היתרון כאן הינו כפול - הן בעבור הלקוח שלו מתאפשר לרכוש סיגריות סמוך למקום הבילוי והן למפעיל המכונה שחוסך בעלויות רבות ובעצם מוכר את מרכולתו מבלי שהוא נמצא פיזית בחנות שלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

webresult - קידום אתרים מקצועי .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת webresult - קידום אתרים

מאת: webresult - קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי01/01/131346 צפיות
אחד הרכיבים החשובים ביותר עבור כל רכב הנוסע כיום על כבישי הארץ הוא המצבר.

מאת: webresult - קידום אתריםביטוח - כללי01/01/13948 צפיות
בפרסומות רבות אנו שומעים את המידע על כך שסוכן ביטוח ועבודה מול סוכנות ביטוח זה נושא מאוד מיושן, בזבזני ועולה הרבה מאוד כסף לחינם.

מאת: webresult - קידום אתריםצימרים01/01/13947 צפיות
מה מייחד את הצימרים בצפון לזוגות צעירים? כל מה שחיפשת בצימרים לזוגות.

מאת: webresult - קידום אתריםתעשייה20/11/121046 צפיות
המודרניזציה המובילה את תעשיית הפלסטיק אל המפעל וממנו אל הצרכנים, מידע מורחב בנושא מפעלי פלסטיק במאמר זה.

מאת: webresult - קידום אתריםרכב13/11/121333 צפיות
כיצד לבחור פירוקיה לקניית מראות לרכב, גם אם מדובר ברכבים ישנים וגם אם מדובר ברכבים חדשים, מומלץ ללמוד על קניית מראות בצורה נכונה.

מאת: webresult - קידום אתריםאופניים12/11/121531 צפיות
איך למצוא קופונים ודילים לקניית אופניים חשמליות כך שתוכלו לקנות את המוצר הטוב ביותר במחיר פשוט משתלם!

מאת: webresult - קידום אתריםמוטוריקה05/11/128478 צפיות
רוצים לדעת איך קונים מצברים בצורה נכונה ובטוחה? מאמר מאת מצברי שלו יסביר בדיוק איך עושים זאת.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211204 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211143 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181811 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181310 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175170 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica