חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוכנות ביטוח – ראש רגוע

בפרסומות רבות אנו שומעים את המידע על כך שסוכן ביטוח ועבודה מול סוכנות ביטוח זה נושא מאוד מיושן, בזבזני ועולה הרבה מאוד כסף לחינם.
החברות המפרסמות את הפרסומות הללו עוסקות כמובן במתן ביטוח מחברת הביטוח ישירות ללקוח ללא עמלת סוכן ביטוח (עמלת תיווך) אותה מרוויחים סוכני הביטוח.
האם זה משתלם לעשות ביטוח דרך ביטוח "מהיבואן לצרכן?" - העקרון הזה נראה מאוד דומה לרכישת פריטי אופנה המפרסמים בשיטה זו, אך האם היבואן יכול לספק אחריות כמו של המתווך שהרווחים שלו נגזרים מעמלות?

החבות של סוכנות ביטוח ללקוח

סוכנות ביטוח נמדדת לא רק בכמות הלקוחות שלה, אלא בכמות הלקוחות שלה שקיבלו את הפיצויים במקרה הצורך והאם היא מצליחה להשיג את הפיצוי הדרוש מחברת הביטוח.
בכדי שרמת הכיסוי שלה תהיה מקסימלית היא צריכה לבדוק את הנתונים של המבוטח טרם התאמת פוליסת הביטוח, בין אם מדובר בביטוח בריאות, ביטוח דירה, ביטוח משכנתא, ביטוח פנסיה ועוד.
על ידי בחינת מצבו של המבטוח לפני התאמת הביטוח, ניתן להכניס לפוליסה מקרים חריגים בהם ביטוח רגיל אינו מכסה, כך במקרה של תביעת ביטוח לחברת הביטוח לא תהיה טענת נגד לאי תשלום הפיצויים ובכך סוכן הביטוח מגן על לקוחותיו.
סוכנות ביטוח באה מצד המבוטח בעוד חברת הביטוח רוצה למכור כמה שיותר ביטוחים ולמצוא כמה שיותר מקרים חריגים שעל פי פוליסת הביטוח אינם זכאים לתשלום.

סוכנות ביטוח אל מול חברת ביטוח

ניתן להבין בצורה פשוטה שדמי התיווך המזעריים הללו שנכנסים בין סוכנות הביטוח לחברת הביטוח מקנים לנו שינה טובה בלילה וראש שקט מדאגות, כמובן כאשר מדובר בסוכנות ביטוח רצינית עם קבלות שהוכיחה בעבר עבור מבוטחיה שהיא תדאג להם בעת הצורך.
לעומת זאת כאשר אנו רוכשים פוליסת ביטוח בצורה ישירה מול חברות הביטוח המציעות את השירות ולא עובדות עם סוכני ביטוח, חשוב לבדוק את תנאי הפוליסה, את המקרים החריגים עליהם לא חל הפיצוי ואת כל האותיות הקטנות, למעשה זו היא משימה קשה לביצוע ובדיקה ולרבים מאיתנו היא פשוט לא אפשרית.

לסיכום ניתן לומר שביטוח דרך סוכן ביטוח מוסבר לנו בצורה פשוטה, אותה אנו מבינים ומקבלים עלינו את האחריות לתת במקרה הצורך הצהרת בריאות נכונה, פרטים נכונים ונמנעים מהאותיות הקטנות אותן אנו לא יכולים לקרוא על ידי הסבר מפורט מסוכן הביטוח. היתרון הנוסף הוא שעומד גורם שמחזיק כמויות גדולות של פוליסות ביטוח (שלנו ושל לקוחות נוספים) מול חברות הביטוח ומטרתן להחזיק את הגורמים הללו בצורה אמינה וישרה ולכן מרבית הסיכויים הם שישלמו את כספי התביעה במקרה הצורך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

webresult - קידום אתרים מקצועי .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת webresult - קידום אתרים

מאת: webresult - קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי01/01/131347 צפיות
אחד הרכיבים החשובים ביותר עבור כל רכב הנוסע כיום על כבישי הארץ הוא המצבר.

מאת: webresult - קידום אתריםצימרים01/01/13948 צפיות
מה מייחד את הצימרים בצפון לזוגות צעירים? כל מה שחיפשת בצימרים לזוגות.

מאת: webresult - קידום אתריםתעשייה20/11/121068 צפיות
אחד המוצרים המובילים בשוק האוטומטים הן המכונות האוטומטיות המאפשרות רכישה של סיגריות בצורה מהירה ופשוטה בכל שעה!

מאת: webresult - קידום אתריםתעשייה20/11/121048 צפיות
המודרניזציה המובילה את תעשיית הפלסטיק אל המפעל וממנו אל הצרכנים, מידע מורחב בנושא מפעלי פלסטיק במאמר זה.

מאת: webresult - קידום אתריםרכב13/11/121334 צפיות
כיצד לבחור פירוקיה לקניית מראות לרכב, גם אם מדובר ברכבים ישנים וגם אם מדובר ברכבים חדשים, מומלץ ללמוד על קניית מראות בצורה נכונה.

מאת: webresult - קידום אתריםאופניים12/11/121532 צפיות
איך למצוא קופונים ודילים לקניית אופניים חשמליות כך שתוכלו לקנות את המוצר הטוב ביותר במחיר פשוט משתלם!

מאת: webresult - קידום אתריםמוטוריקה05/11/128480 צפיות
רוצים לדעת איך קונים מצברים בצורה נכונה ובטוחה? מאמר מאת מצברי שלו יסביר בדיוק איך עושים זאת.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172789 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174824 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164249 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163528 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155314 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154852 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154756 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica