חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצברים משומשים לרכב

אחד הרכיבים החשובים ביותר עבור כל רכב הנוסע כיום על כבישי הארץ הוא המצבר. מצברים לרכב מהווים בעצם את מקור הכוח החשמלי המספק אנרגיה ויכולת הנעה לרכב כולו. באם המצבר טעון ומצבו החשמלי תקין תתאפשר נסיעה תקינה ברכב ואף הפעלת אביזרים נוספים כמו המזגן וגופי התאורה השונים. מצברים משומשים לרכב או מצברים חדשים מגיעים ללקוח בגדלים שונים, במבנים שונים ומותאמים בצורה אופטימאלית לדגמים מסוימים של מכוניות או תנאי מזג אוויר במדינות כאלו או אחרות.

בעת קנייה של מצבר לרכב, משומש או חדש, ישנם מספר פרמטרים אותם צריך לבדוק ולהתאים לצרכינו כלקוחות. יש להקפיד שאותם מצברים שאנו קונים מתאימים לתנאי האקלים המדינה בה אנו חיים, לדוגמא במדינת ישראל ישנם תנאי אקלים קיצוניים יותר בחודשי הקיץ המצריכים מצברים בעלי ריכוז חומציות ואיבוד מים אשר מותאמים לכך.

יש לשים לב שהמצבר אותו אנו רוכשים הוא מצבר שתוחזק כראוי באם אנו קונים מצבר משומש, או לחלופין מצבר שלא צבר זמן מדף רב באם מדובר במצבר חדש. על גבי המצברים מוטבעים מספרים המציינים את החודש הנוכחי או הקודם ובהמשך את השנה הנוכחית.

פיתרון פופולארי ומשתלם ביותר הקיים כיום בענף המצברים לרכב הוא הפתרון של מצברים משומשים. פתרון זה הינו רלוונטי במיוחד לתקופתנו כאשר בעלי הרכבים המעוניינים לחסוך מה שיותר בהוצאות תחזוקת הרכב השוטפות, מחפשים מגוון של פתרונות יצירתיים. כיום כאשר מחיר אחזקת הרכב הינו גבוה במיוחד, פתרון כמו קניית מצברים משומשים לרכב יכול לחסוך לבעל הרכב מאות שקלים עבור תקופת פעילותו של המצבר. בעקבות העובדה כי מצטברים מגוון של מצברים ממקורות שונות כמו רכבים מפורקים או כלי רכב שונים שיצאו מכלל שימוש אך במקביל המצברים של אותם רכבים הינם תקינים לחלוטין, ישנה אפשרות לרכוש אותם במקום את המצברים החדשים והיקרים.

חשוב מאוד לציין שהמצברים המשומשים לרכב הינם מצברים תקינים לחלוטין והיותם משומשים אינה גורעת מאיכותם, ההבדל היחיד יתבטא בתקופת פעילותו של המצבר. בעת רכישתו של מצבר משומש לרכב חשוב מאוד לבדוק שהמצבר אותו אנו רוכשים תוחזק כראוי במשך תקופת שהייתו אצל המוכר וכמו כן לוודא את תקופת הפעילות הנותרת עבור פעילותו של המצבר. כך או כך עלות השימוש ביחס לתקופה הינו כדאי הרבה יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

webresult - קידום אתרים מקצועי .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת webresult - קידום אתרים

מאת: webresult - קידום אתריםביטוח - כללי01/01/13947 צפיות
בפרסומות רבות אנו שומעים את המידע על כך שסוכן ביטוח ועבודה מול סוכנות ביטוח זה נושא מאוד מיושן, בזבזני ועולה הרבה מאוד כסף לחינם.

מאת: webresult - קידום אתריםצימרים01/01/13947 צפיות
מה מייחד את הצימרים בצפון לזוגות צעירים? כל מה שחיפשת בצימרים לזוגות.

מאת: webresult - קידום אתריםתעשייה20/11/121065 צפיות
אחד המוצרים המובילים בשוק האוטומטים הן המכונות האוטומטיות המאפשרות רכישה של סיגריות בצורה מהירה ופשוטה בכל שעה!

מאת: webresult - קידום אתריםתעשייה20/11/121046 צפיות
המודרניזציה המובילה את תעשיית הפלסטיק אל המפעל וממנו אל הצרכנים, מידע מורחב בנושא מפעלי פלסטיק במאמר זה.

מאת: webresult - קידום אתריםרכב13/11/121332 צפיות
כיצד לבחור פירוקיה לקניית מראות לרכב, גם אם מדובר ברכבים ישנים וגם אם מדובר ברכבים חדשים, מומלץ ללמוד על קניית מראות בצורה נכונה.

מאת: webresult - קידום אתריםאופניים12/11/121530 צפיות
איך למצוא קופונים ודילים לקניית אופניים חשמליות כך שתוכלו לקנות את המוצר הטוב ביותר במחיר פשוט משתלם!

מאת: webresult - קידום אתריםמוטוריקה05/11/128478 צפיות
רוצים לדעת איך קונים מצברים בצורה נכונה ובטוחה? מאמר מאת מצברי שלו יסביר בדיוק איך עושים זאת.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213560 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204151 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205070 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181520 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica