חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מראות לרכבים משומשים

מאת: webresult - קידום אתריםרכב13/11/20121332 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גם רכבים משומשים נדרשים להצטייד במראות תקינים. בדרך כלל מראות נתפסים כחלק שולי, יחסית, אשר בניגוד לחלקים  פנימיים במכלוליו השונים של הרכב 'לא נורא' אם הם לא יהיו מקוריים. עם זאת, אם וכאשר אתם נדרשים לרכוש מראות לרכב, עדיף לחפש אותם אצל ספקים המציעים מראות משומשות. בדרך כלל ניתן למצוא אצלם מראות לכל סוגי הרכבים, מה שמבטיח כי הם ייראו, כשיתוקנו, כחלק בלתי נפרד מהרכב  ומחזותו המקורית. בדרך כלל אף שמראה היא חיצונית לרכב וחשופה לפגעי מזג האוויר, היא אינה נשחקת ואינה מתבלה כמו החלקים המכאניים השונים של הרכב  אשר קצב שחיקתם נמצא ביחס ישר למרחק שהרכב גומא.

ניתן למצוא מראות לרכב משומש גם במגרשים שבהם מפרקים רכבים ומציעים למכירה את חלפיהם במחיר מופחת. טבעי ולגיטימי לחפש מראות זולות ובלבד שהן יהיו תקניות ותקינות ויאפשרו לנהג להסתייע בהן בנהיגתו.

כאשר רוכשים מראות לרכב חשוב ביותר להקפיד על התקנתם הנכונה, מאחר שמראה שלא הותקנה כהלכה עלולה להיות רופפת ובכך לסכן את הנהג.  אם אתם רוצים לוודא כי המראה תותקן באופן נכון - דאגו שהיא תותקן על ידי בעל מקצוע מוסמך.

מראות מצילות חיים

מראות לרכב אינן חלק שולי בו. ההיפך הוא הנכון. בהקשר זה ניתן לציין את קיומו של תקן ישראלי ת"י 6229 הנדרש למראות של אוטובוסים ורכבי משא המסייע לנהגיהם לראות מה  קורה במה שמוגדר "שטח מת", המהווה סיכון גדול להולכי רגל ולרכבים העוברים בצד רכבים גדולים אלה ואף מתחת לשמשה הקדמית של רכבים אלה , אשר בהעדר מראה הנהג לא יכול להבחין במי שעובר מתחת לה.

גם נהגי מכוניות פרטיות נדרשים לבדוק את מצב המראות בכל פעם כשהם נכנסים לרכב. לפני שאתם יוצאים לדרך, בדקו את 'תנוחת' המראות, האם היא מצויה במקום המאפשר לכם לראות היטב כל מה  שאתם אמורים לראות באמצעותן. בין אם ניתן לשנות את זווית המראות באמצעות לחיצה על כפתור ברכב ובין אם ניתן לשנותן רק באופן ידני - הקפידו על כך הקפדה יתרה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

webresult - קידום אתרים מקצועי .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת webresult - קידום אתרים

מאת: webresult - קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי01/01/131346 צפיות
אחד הרכיבים החשובים ביותר עבור כל רכב הנוסע כיום על כבישי הארץ הוא המצבר.

מאת: webresult - קידום אתריםביטוח - כללי01/01/13947 צפיות
בפרסומות רבות אנו שומעים את המידע על כך שסוכן ביטוח ועבודה מול סוכנות ביטוח זה נושא מאוד מיושן, בזבזני ועולה הרבה מאוד כסף לחינם.

מאת: webresult - קידום אתריםצימרים01/01/13947 צפיות
מה מייחד את הצימרים בצפון לזוגות צעירים? כל מה שחיפשת בצימרים לזוגות.

מאת: webresult - קידום אתריםתעשייה20/11/121065 צפיות
אחד המוצרים המובילים בשוק האוטומטים הן המכונות האוטומטיות המאפשרות רכישה של סיגריות בצורה מהירה ופשוטה בכל שעה!

מאת: webresult - קידום אתריםתעשייה20/11/121046 צפיות
המודרניזציה המובילה את תעשיית הפלסטיק אל המפעל וממנו אל הצרכנים, מידע מורחב בנושא מפעלי פלסטיק במאמר זה.

מאת: webresult - קידום אתריםאופניים12/11/121530 צפיות
איך למצוא קופונים ודילים לקניית אופניים חשמליות כך שתוכלו לקנות את המוצר הטוב ביותר במחיר פשוט משתלם!

מאת: webresult - קידום אתריםמוטוריקה05/11/128478 צפיות
רוצים לדעת איך קונים מצברים בצורה נכונה ובטוחה? מאמר מאת מצברי שלו יסביר בדיוק איך עושים זאת.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213803 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213934 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214113 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204582 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195548 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196242 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica