חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חנות אופניים – הדרך לפתיחת עסק מצליח.

מאת: כתיבת מומחיםקניות 22/11/20121736 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש לכם ידע בתחום האופניים ואתם רוצים לפתוח עסק עצמאי, חשוב לעשות זאת בצורה זהירה וחכמה כדי שלא תבזבזו כסף יקר וזמן השקעה מיותר.

עסקים רבים נפתחים מידי שנה אך מרביתם גם נסגרים  באותה מהירות ולכן כדי להקים עסק עצמאי שיחזיק מעמד לאורך זמן ויהיה רווחי חשוב להכין תוכנית עסקית קודם פתיחת העסק, שכן תחום האופניים הינו פופולרי ויש דרישה רבה לרכישת אופניים במיוחד לקראת החגים ובתקופת הקיץ אך עסק העובד בצורה בלתי מתוכננת עשוי להגיע להפסדים ותוך זמן קצר להיסגר.

בהכנת התכנית העסקית, יש לכלול את ההון העצמי העומד לרשותכם ואת הכסף הנוסף אשר אתם מתכוונים במידת הצורך לקחת כהלוואה, כאשר קיימת עדיפות להקים עסק שבו ההשקעה העצמית גבוהה מזו הנלקחת בהלוואות או בדרכי מימון חיצוניות, שכן במצב שהעסק אינו מצליח בנוסף להפסדים צריך להמשיך ולשלם את כל החובות וההתחייבויות וזה עשוי לגרום לקריסה כלכלית של ממש.

עסק מתחיל לאופניים צריך לעשות קודם פתיחתו סקר שוק, לבדוק כמה חנויות אופניים ישנן באותו אזור, כמה ביקוש יש למוצר, האם יש צורך לפתוח במקום חנות או אולי כדאי לבחון אפשרות של פתיחת חנות אופניים במקום אחר, שכן זה שחנות אחת מצליחה לא אומר שגם אתם תצליחו, צריך להבין את הצרכים של הלקוחות באותו אזור ולנתח אותם.

איך יוצרים מיתוג לחנות אופניים?

יש חנויות אופניים רבות ואתם כדי להצליח תצטרכו להשקיע במיתוג של העסק כך, שיבלוט למול שאר החנויות האחרות, יתכן ותבחרו למכור מגוון גדול יותר, או אופניים של מותגים בלבד, שכן, אחרת אתם עלולים להראות כמו עוד חנות אופניים והלקוחות באופן טבעי יעדיפו להמשיך ולקנות אצל החנות המוכרת והוותיקה אלא אם תציעו להם משהו חדש ומעניין יותר.

אמינות ושירות אלו המפתחות להצלחת כל עסק ובמיוחד בתחום זה, שכן יש לכם סוג של אחריות , וזאת משום שחנויות אופניים מספקות מוצר שכשאר הוא בלתי תקין, הוא עשוי לגרום נזק גופני של ממש לרוכב ואף לסכן את חייו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים איכותיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםאטרקציות12/11/131113 צפיות
אז מה פתוח בשבת בירושלים, אתם שואלים ? מסתבר שהרבה מאד אטרקציות ! כך שלא צריך להרחיק למקומות אחרים.

מאת: כתיבת מומחיםטיולים בארץ12/11/131242 צפיות
נכון, לא המצאנו את הגלגל, ועם הזמן כל האטרקציות נעלמות מעינינו, שכן הילדים של ימינו מתוחכמים וכדי לרגש אותם דרוש קצת יותר מסרט קולנוע ומפופקורן.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138630 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: כתיבת מומחיםבריאות ורפואה כללי23/10/131305 צפיות
מרגישים כאבים בכף הרגל בעת ההליכה? לא מסתדרים עם כל סוגי הנעליים? לא יכולים לעמוד על הרגליים יותר משעה רצוף?

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131150 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131158 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131268 צפיות
להחליט שאתם רוצים לעבור דירה זו לפעמים החלטה מאוד טובה, ואם אתם רוצים להיות

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213734 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205191 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186800 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161593 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica