חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפוץ דירה הרוסה שרכשתם

מאת: מעין אברהםשיפוצים22/11/2012759 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במצב הנוכחי בישראל, רכישת דירה שמורה לאוכלוסיה עשירה ומצומצמת. רוב הישראלים אינם יכולים לעמוד בהוצאה ענקית כמו דירה והם מחליטים לשכור למשך תקופה ארוכה או, מה שרבים עושים, לוקחים הלוואה שפרוסה למשך עשרות שנים, מה שמכונה משכנתא. המצב של צעירים בימינו הרבה פחות טוב משהיה הוריהם בגלל היחס בין מחיר הדירות בישראל לכח הקנייה שלהם.

אם עקבתם אחרי הדברים שאני כותב ודאי כבר אתם יודעים שאני ממש נגד הלוואות ומשכנתות. אני חושב שאדם צריך להתאים את עצמו ואת אורך חייו למצב החשבון שלו בבנק ולא להיפך. במקום הוצאות קבועות גדלות והולכות, אני ממליץ לכם לחשוב ולתכנן איך אתם יכולים לחיות בצורה אחרת שתצמצמם את ההוצאות שלכם ואפילו אולי יהיו לכם נכסים קטנטנים שיניבו לכם הכנסות קטנות חודשיות.

כאשר אנשים לוקחים משכנתא, זה אומר שיש להם את ההון הראשוני שלרוב הוא באיזור ה-30 אחוזים. אופציה אלטרנטיבית היא לקנות דירה במצב מזעזע, מצב בו אי אפשר לחיות, דירה יותר קטנה עם מספר חדרים מועט יותר, אולי במיקום פחות טוב ממה שאתם רוצים (אין מה לעשות, אנשים חכמים כלכלית פשוט מתפשרים, תמיד תוכלו לשדרג את הדירה לאחר כמה שנים, כאשר יהיה לכם את הכסף), ואז שיפוץ דירה מינימלי יסדר לכם דירה נחמדה בה רק שלכם שתוכלו לחיות בנוחות וללא מחנק משכנתאי חודשי..

ובכן אל תקנו דירה בכל כספכם מכיוון שתצטרכו לשמור כסף לשיפוץ. ודאי אתם שואלים את עצמכם, ובכן, כמה שיפוץ עולה? זה מאוד תלוי כמובן, לא הייתי ממליץ לכם לשפץ את הדירה בחומרים הטובים ביותר אלא להיות עם הרגליים על הקרקע ולעשות טבלה עם שתי עמודות: מה הוא הכרח ומה הוא מותרות. אתם תופתעו לגלות שהגבול בין שתי הקטגוריות הוא די אפור, אני ממליץ לכם להתייעץ ולהיות רגישים לדברים שהתרגלתם ואתם מתייחסים אליהם כמשהו שאתם חייבים אך בעצם אנשים חיים לא רע בכלל גם בלעדיהם.

עכשיו, כאשר יש לכם את רשימת הצרכים שלכם, אתם צריכים למצוא קבלן שיפוצים זול ואמין שיהפוך את החורבה שאתם עומדים לרכוש לבית נעים למגורים. אם יש לכם המלצות מחברים או משפחה, זה הדבר המומלץ והקל ביותר. מקור נוסף הוא לשאול את החברים הוירטואלים שלכם בפייסבוק ולשוטט בגוגל ולמצוא קבלן שנראה רציני. כדאי לכם לקבוע כמה פגישות בדירה עצמה, עדיף אחת אחרי השנייה כדי לחסוך לכם את הנסיעה, ובו הקבלן יראה את הנכס, יעריך את מצבו ויוכל להכין לכם הצעת מחיר. קחו בחשבון הוצאות נוספות לא צפויות במהלך השיפוץ. ישנם דברים כגון חשמל או אינסטלציה שקשה להעריך רק מלהסתכל על כמה קירות. חשוב שתהיה תקשורת טובה ביניכם לבין הקבלן, שיפוץ דירה הוא לעיתים קרובות רכבת הרים רצופת מכשולים ובעיות, ואתם רוצים שהקשר ביניכם לקבלן יהיה חיובי.

חברו את עלות הקבלן למכיר הדירה ( גם לרכישת דירה יש הוצאות שכרוכות בקנייה – קראו על הנושא באינטרנט) , הוסיפו עוד 20 אחוזים לעלות הקבלן ובדקו שיש לכם את כל הסכום. אם אתם קצרים בכסף נסו להתמקח מעט עם קבלן השיפוצים והורידו עבודות שלא מונעות ממכם להיכנס לדירה. הדגש בתרגיל הקטן הזה שנקרא שיפוץ דירה הרוסה והפיכתה לאפשרית למגורים הוא במציאת הנכס. הרבה פעמים תצטרכו להיות סובלניים ותעשו הרבה עבודת רגליים על מנת למצוא דירה או בית קרקע שעלותו עומדת בתקציב שלכם. קחו בחשבון שלאחר שמצאתם דירה מתאימה וסגרתם עם קבלן על שיפוץ דירה, זה יכול לקחת הרבה יותר זמן ממה שהקבלן הבטיח, לצערנו זה דבר מאוד נפוץ בעולם השיפוץ בישראל, כך על תבנו על מגורים בדירה המשופצת ותכינו תוכנית ב' עד שהשיפוץ מסתיים. בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מעין אברהם - קבלן שיפוצים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעין אברהם

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232630 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223295 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica