חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי - מהו

מאת: מאורמתכונים ואוכל - כללי27/10/2009878 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעוד שבעבר נחשב הקייטרינג החלבי לעוף מוזר אשר לא הצליח למצוא את מקומו בתחום האירועים, חלחלו בשנים האחרונות היתרונות שמציע הקייטרינג החלבי וכך הוא חדר גם לשוק הישראלי והפך למושג קונספט ידוע ומבוקש בענף הקייטרינג.אז כיצד באים לידי ביטוי יתרונות הבישול החלבי?
קייטרינג חלבי מציע מגוון רב של מאכלים - החל מדגים, פסטות, קישים, סלטים יחודיים, גבינות, סושי ועוד ועוד, אותם ניתן לשלב יחדיו באירוע או דווקא לבחור בתחום ספציפי, כמו למשל לערוך אירוע על טהרת האוכל האיטלקי. ארוחה חלבית מספקת מאכלים ברמה קולינרית גבוהה וחסר תחרות, אך אינה מכבידה ומעייפת- בחירה בקייטרינג חלבי תבטיח לחוגגי האירוע כי במהלכו לא יצטרכו לחשוש מהבטן או לפתוח את החגורה ואת כפתור המכנס. בחירה בקייטרינג חלבי משכיחה גם את החשש מאוכל שאינו כשר ומבטיחה ארוחה שמתאימה לכולם, וכל אלה בלי לציין את היתרון הגדול מכולם- קינוחים חלביים בטעמים מדהימים המעניקים חוויה מתוקה ומפנקת.
כיצד נמצא קייטרינג חלבי?

שאלה טובה :)

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאור

http://catering-havaya.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאור

מאת: מאורעסקי מזון28/10/09898 צפיות
הדבר הראשון כששואלים בן אדם מה הוא זוכר מהאירוע הוא יגיד לך את האוכל- תשובה זו היא חד משמעית. באירועים לא ניתן למנוע את הביקורת על המזון אבל, ניתן לצמצם אותה בכך שנבחר קייטרינג איכותי.

מאת: מאוראקטואליה28/10/091021 צפיות
בעוד ממשל הנשיא באראק אובמה עורך הכנות לקראת וועידת פסגה משולשת סמלית אמריקנית-ישראלית-פלסטינית, שתיערך בניו יורק בחודש ספטמבר ובה ישתתפו מלבד הנשיא אובמה עצמו גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ויושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן, החל מלך ירדן עבדאללה, שכלפי חוץ הוא תומך נלהב בעמדות הפלסטינית, לפעול בחשאי נגד הפלסטינים בממלכתו במטרה להגביל את מספרם ואת תחומי השפעתם. קצת למעלה מ-50 אחוז מ-6 מיליון תושבי ירדן הם פלסטינים.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205258 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205178 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205481 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205570 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195879 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196087 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183087 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica