חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניית ויטמינים ומינרלים

מאת: מיכל זתוספי מזון26/11/20121319 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עולם תוספי התזונה שכולל גם ויטמינים ומינרלים שונים ומשונים הפך בשנים האחרונות לאימפריה כלכלית. החברות שמשווקות את המוצרים האלו הפכו לחברות המובילות בעולם ומיליוני אנשים רוכשים באופן קבוע תכשירים מזנים שונים שמבטיחים להם חיזוקים למערכת החיסונית, השלמות תזונתיות של ויטמינים ומינרלים ותחושה כללית של בריאות טובה יותר וחיוניות. בתוך שלל המוצרים שמוצעים כיום ביניהם של חברות מפורסמות כמו אלטמן למשל, ישנם כמה מוצרים שאנחנו חייבים לעצמנו להתנסות בהם לפחות פעם אחת.

לפני שאנחנו משלימים את ארון התרופות שלנו ומפוצצים אותו בתוספי תזונה רבים ומגוונים, כדאי שנכיר קודם כל את המוצרים שהוכחו כי הם עוזרים ומסייעים לחיזוק הגוף. אחד המוצרים האלו הוא כמובן תכשיר האומגה 3 שהפך למוצר פופולרי בקרב אנשים בכל שכבות האוכלוסיה.

אומגה 3 וכל השאר

כולנו שמענו על אלספה אומגה 3 שלמעשה מציע לנו כמוסות העשויות משמן דגים איכותי שמסייע לחיזוק המערכת החיסונית, מסייע לפעילות הלב, מפחית באופן משמעותי סכנות למחלות כמו סרטן ומסייע לפיתוח של המוח אצל תינוקות, לכן מומלץ לנשים הרות, למשל, לצרוך באופן קבוע אומגה 3 במהלך חודשי ההריון. 

לצד אומגה 3 אפשר למצוא כמה ויטמינים ומינרלים שחשוב להשתמש בהם - ביניהם כמוסות ברזל, ויטמין C, טיפות ויטמין D וקומפלקס ויטמיני B שרוב הנשים סובלות מחוסרים בהם. כמובן שלפני כל שימוש בויטמינים דרושה מעורבות של רופא שיבדוק האם יש לנו חוסר כלשהו בגוף והאם אנחנו זקוקים לחיזוקים של ויטמינים מסוימים.

איפה כדאי לקנות?

את מוצרי אלספה אומגה 3 ואת שאר הויטמינים הפופולריים אפשר להשיג כמובן בכל חנות מוצרי טבע ובבתי המרקחת המוכרים. כדאי תמיד לוודא שאנחנו רוכשים ויטמינים של חברות מוכרות בשוק תוספי המזון ולאחר ייעוץ ראשוני של רוקח או רופא. בנוסף תמיד חשוב לקרוא היטב את הוראות השימוש כי ישנם ויטמינים ותוספי מזון נוספים שיש לקחת בזמנים מסוימים במהלך היום, עם הארוחה או על בטן ריקה או לא להשתמש בהם לאחר צריכת מוצרי חלב. אם נדע להשתמש במוצרים אלו נכון נגלה כי בדרך כלל נמצא כי מחסני הגוף מתחזקים ואנחנו חשים טובים יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143069 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143545 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143796 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144123 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144465 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144357 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא תוספי מזון

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172697 צפיות
היום בעידן חיים מודרניים, לחץ וסטרס בלתי פוסקים, ולא תמיד אנשים מוצאים זמן וכוח לתזונה מאוזנת. זה גרם לאנשי רפואה המודרנית לחפש פתרונות להשלמת החיסורים. אבל לפעמים לא צריך להמציא את הגלגל מחדש, אלא מספיק רק להתעדכן ולעשות כמה שינויים קטנים. סיפורים על מולטי ויטמין אפשר לפגוש עוד מתקופת מלחמת העולם, שהיו בשימוש, כדאי לעזור להתמודד לאותם אנשים שהגיעו לתת תזונה. עם השנים הרכב ומינון של ויטמינים התעדכן והשתנה. וכיום מולטי ויטמין ותוספי מזון בהחלט יכולים להיות מקור תמיכה והשלמה לתזונה בלתי מאוזנת

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172336 צפיות
ויטמין D, אחד הויטמינים החשובים. נוא משתתף ברב התהליכים, שמתרחשים בגוף של אדם. תמיד היה נהוג לחשוב, שבארץ שלנו, מלאת שמש, אין צורך בתוספת ויטמין. אבל עם השנים, ועם מחקרים שמראים ומוכיחים, חשיפה ממשוכת לשמש, גורמת נזק רב בכל מיני הבטים. יותר ויותר רופאים ממליצים על תוספת של ויטמיםן D , באופן מבוקר. תוסף הזה, עוזר להתמודד עם עייפות מוגברת, חיזוק שיניים, למנוע דלדול מסת השריר, משםיעה על תהליך יוצר זרע אצל גברים, מסייע בהתמודדות עם מחלות לב, סרטן, טרשת נפוצה,לחץ דם גבוה ועוד. טבלת המינון תראו בהמשך

מאת: רונןתוספי מזון12/05/171583 צפיות
במהלך תקופת ההריון הגוף משתנה ולעיתים יש חוסרים תזונתיים שונים. אפשר להשלים חוסרים אלה על ידי אכילה נכונה וגם השלמה בעזרת תוספי תזונה

מאת: שרון צרפתיתוספי מזון08/10/152476 צפיות
אחד מאותם צמחי מרפא פלאיים בהם ישנו שימוש רב בארצות כמו סין הינו שורש רדיולה אשר מספק סגולות רבות לבריאות הנפשית והפיזית של האדם שצורך אותו, עד כי החלו לייצר כמוסות טבעיות ממנו על מנת לקבל את היתרונות הללו בצורה מהירה ופשוטה.

מאת: רוני הכהןתוספי מזון23/07/151861 צפיות
קרוב לוודאי שרק חלק זעיר מצליח לאזן את צריכה היומית ללא שימוש בתוספי תזונה כמו דנסיטי, אקסום ואחרים שמצליחים לספק את הכמות הנדרשת בצורה יעילה ביותר.

מאת: אמירתוספי מזון06/03/151723 צפיות
כל אחד מאיתנו אוהב לאכול אוכל שונה אבל כולנו בסופו של יום צריכים את אותם החומרים התזונתיים המסייעים לגוף. בדיוק לשם כך נוצרו תוספי תזונה המאפשרים לנו לא לאכול את כל החומרים שהגוף צריך אך עדיין כן לספק לו אותם בעזרת תוספי תזונה. א מי צריך תוספי תזונה? מה הכמות הנדרשת? ומתי כדאי לצרוך אותם? הכל במאמר הבא

מאת: יונתן קדםתוספי מזון09/03/148610 צפיות
בניגוד למה שרבים סבורים, התפתחות הטכנולוגיה לא הפכה את ניתוח שאיבת השומן לאקט פשוט וקליל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica