חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי המזון באירועים השונים

מאת: מיכל זקייטרינג26/11/2012675 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני הקמת אירוע כלשהו (בת או בר מצווה, חתונה, ימי הולדת, בריתות ועוד) יש רשימה של פרטים רבים אותם יש לסגור לפני האירוע עצמו. יש לבחור אולם בו יתרחש האירוע, לבחור צלם, תקליטן, לפנות למעצב גרפי לעיצוב הזמנות וחלוקת ההזמנות, לערוך רשימת אורחים ועוד. פרט חשוב נוסף הוא קבלת החלטות בדבר צורת הגשת האוכל בין אם בתחילת האירוע, במהלכו ובסופו עם הקינוחים ומה יוגש לאורחים במהלך האירוע, בנוסף יש לדאוג לגבי אופן חלוקת השתייה החריפה, בין אם היא תוגש בברים הפזורים באירוע או תונח על שולחנות האוכל או גם וגם ואיזו שתייה תהיה נגישה במהלך הערב.

בדרך כלל בכניסה לאולם כאשר מתבצעת קבלת הפנים של האורחים המוזמנים נמצא דוכני מזון המגישים מתאבנים קלים לפני הגשת המנות העיקריות במהלך האירוע. בנוסף לדוכנים אלו יש גם בר משקאות קלים וחריפים בשטח הפתוח המציעים לשלל האורחים מגוון משקאות, קוקטיילים ועוד. ניתן להזמין שרותי בר לאירועים אשר מספקים את השירות ומביאים שתייה על פי בקשתכם. אחרים יעדיפו לקנות בעצמם בקבוקי שתייה חריפה ולהניח אותם על השולחנות באולם האירועים, כמובן שתלוי בתקציב העומד לרשותכם.

אטרקציה נוספת היא בר אקטיבי לאירועים מכל הסוגים. בר אקטיבי זה נמצא ברחבת הריקודים במהלך הערב ובעצם מביא את המשקאות החריפים אל הרוקדים. רבים מוסיפים אטרקציה זו לאירוע שלהם על מנת להוסיף ולשמח ולשמור על אווירה שמחה. את השתייה מביאים בדרך כלל במבחנות או בכוסות קטנות של שוטים ודואגים להשקות את האורחים ולהקפיץ את האווירה.

ישנה חשיבות רבה לבחירת התפריט והמשקאות שכן פרט זה תורם ומשפיע על הנאת האורחים. כל בחירה של מנה מסוימת או בחירת משקאות שיוגשו משפיעה על המחיר, כמו גם בחירת הסלטים שיוגשו והכמות, בחירת קינוחים ועוד. את המנות שיוגשו בוחרים על פי התפריט אותו מציע האולם ולעיתים בעלי האירוע בוחרים רק לשכור את האולם ולהביא שירותי קייטרינג חיצוניים אשר יסעידו את האורחים. שירותים אלו לרוב כוללים הגשה עצמית. לא תמיד שירותי קייטרינג יהיו זולים יותר מהזמנת מנות מהאולם אירועים עצמו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143068 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143544 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144123 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144465 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144357 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192885 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182299 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181452 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181510 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica