חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טוטם הקיפוד

קיפוד כטוטם: ביטחון, נקבה זקנה, מזג אוויר


הקיפוד מלמד אותנו איך להיות בהגנה ואיך להגן על עצמינו.
הוא מראה כיצד להגן על החלק הפנימי הרך שלנו - האני הפנימי..
הקיפוד מראה כיצד להיות עדין, אך גם מגן באותו הזמן.
כיצד לבנות את ההגנות ומחסומי ההגנה כך שירתיעו אנשים שליליים.

כמו כן, הוא הסמל לחכמה של הזקנה הנקבה, עם קשרים הדוקים עם אימא האדמה. אנשים עם הקיפוד כטוטם לעתים קרובות יודעים לאבחן את דפוסי מזג האוויר -
הם יודעים מתי יתחילו גשמים.

קיפוד כרפואה

* טד אנדרוס כותב על תכונות הקיפוד:
יכולת לנאום נאומים , חקרנות וסקרנות, אי הבנה, להיכנס לעמדת התגוננות.
יכולת לחיזוי של מזג האוויר. הסופרביטחון, נקבה זקנה, מזג אוויר


הקיפוד מלמד איך להיות בהגנה ואיך להגן על עצמך.
הוא מראה כיצד להגן על החלק הפנימי הרך - האני הפנימי שלך.
הקיפוד מראה כיצד להיות עדין, אך מגן באותו הזמן.
כיצד לבנות את ההגנות ומחסומי הגנה שירתיעו אנשים שליליים.

כמו כן, הוא הסמל לחוכמה של זקן הנקבה, עם קשרים הדוקים עם אמא האדמה. אנשים עם הקיפוד טוטם לעתים קרובות להבין את דפוסי מזג אוויר -
הם יודעים מתי יתחילו גשם.

קיפוד רפואה

* טד אנדרוס / בעלי החיים וייז:
נואם מרכזי: חקרנות וסקרנות, אי הבנה, לעמדת התגוננות.
קיפוד האבא חגג ברומא בפסטיבל ב -2 בפברואר. במשך מאה השנים הוא יהפוך לאמריקניזציה יום מרמיטה לחיזוי של מזג אוויר.
קיפודים נהרגו באלפיהם בחלקים מסוימים של אירופה. הוד מלכותה המלכה אליזבת ראשונה,האמינהן שהיצור הזה היה אחראי להרס של יבולים חקלאיים ולביצוע המגפה. שפע של שלוש פנים שולם לכל קיפוד שנהרג.

בפולקלור האירופי, הם הואשמו בגנבה של חלב מפרות בהנקה. אפילו שייקספיר בחלום ליל קיץ היה מעט חיובי יותר לגביהם

היום הקיפוד מוגן ברוב המדינות מטופל קצת יותר עם הבנה . לעתים קרובות, כאשר הקיפוד מופיע ,נראה שאנו מוצאים את עצמנו במצב שבו אחרים סביבנו פשוט לא מצליח להבין מי אנחנו ומה אנחנו עושים. אנחנו נראים מאוד לבד, כאילו שאחרים משקיפים מהצד מי אנחנו מעבר לכיסוי החיצוני. זה יכול לגרום לנו לרצות להתגלגל לכדור ולהסתיר קצת את עצמנו. לפעמים זה גם מצביע על כך שאנו לא יכולים להבין אחרים באופן מלא, כאשר הם כרגע בחיים שלנו, וייתכן שיש צורך להיות רגישים יותר.

בקריקטורות וספרים, הקיפוד מתואר לעתים קרובות כיצור עם סקרנות וחקרנות טבעית. כשהוא מופיע בחיינו, התחושה של סקרנות לגבי העולם הסובבת אותנו והיא רק תלך ותגדל. הוא אומר :עכשיו זה זמן לחקור, אך עם זהירות מסוימת.

קיפודים היו קיימים מאז עידן הדינוזאורים, ובית גידולו הטבעי נע בין דרום אירופה לדרום אפריקה. שני סוגים עיקריים קיימים היום, אירופיים ואפריקני. בטבע, המגוון שלהם הוא כ 500-1000 מטר המקיף את המחילות שלהם. גננים אוהבים קיפודים כי הם יצרכו 1/3 ממשקלם בכל יום מהשבלולים, החלזונות והחרקים. היצורים הבודדים האלה הם ידידים נפלאים, לסביבות גינון.

הקוצים שלו הם למעשה שערות חלולות נוקשות. הקיפוד יכול לגלגל את עצמו בכך שכדור הקוצים חוצים להגנה חזקה נגד כל מי שנוגע בו.

המגננה של גלגול לכדור היא אחד ממאפייניו המוזרים ביותר. באליסה בארץ הפלאות, המלכה המטורפת השתמשה בקיפוד מגולגל ככדור קרוקט. לפעמים בחיים שלנו, כולנו זקוקים לגלגל את עצמנו לכדור ולהיות יותר הגנתיים.

הקיפוד מלמד אותנו לחקור ולעקוב אחר הסקרנות הטבעית שלנו, אבל זה גם מראה לנו איך להיות מגונן יותר מעצמנו גם כן. למרות שאחרים לא יכולים להבין את ההרגלים המשונים שלנו או אותנו, יש לנו דרך נפלאה לעורר את הסקרנות והחקרנות באופיים. אנחנו לא יכולים להיות קיפוד כחלק מהחיים שלנו בלי לגעת באחרים בדרכים ייחודיות ונפלאות.

האם אנחנו צריכים להיות יותר הגנתיים על המזיקים בחיינו? האם אנחנו פתוחים וחשופים מדי? האם אנחנו צריכים למשוך את עצמנו לכדור ולהיות יותר הגנתי? האם אנחנו מתגוננים מדי ולא מאפשרים לאף אחד לגעת בנו? אם אף אחד לא יכול לגעת בנו, אז אנחנו לא יכולים להיפגע. האם אנחנו הסתרנו את רגשותינו ולבנו?


יונק קטן זה לא נמצא בחצי הכדור המערבי בכלל, אבל הוא נפוץ בכל רחבי העולם ושייך לעולם העתיק, למעט אוסטרליה ומדגסקר. באירופה, הקיפוד ידוע ביותר. שטחה משתרע מאנגליה ואירלנד כל הדרך מזרחה לסיביר, מנצ'וריה וקוריאה. במדינות שבן החורפים קרים, אורב הקיפוד. באזורים מסוימים בסין, חיה זו נחשבת קדושה וההתייחסות אליה היא בכבוד רב.

קיפודים הם בדרך כלל קטנים מספיק כדי להחזיק אותם ביד שלך. הם בדרך כלל בצבע חום שוקולד בצבע צהבהב . למרות שקוציהם חדים, הם לא דוקרניים . בזהירות, אתה יכול להרים קיפוד בלי לפגוע בעצמך. כאשר ירגיש מאוים הם מתכרבלים ככדור, עד שהאויב הולך משם. בדרך כלל הם אוכלים חלזונות, רכיכות, חרקים, צפרדעים ונחשים.

המוניטין של הקיפוד תלוי בתרבות שאתה חי בה. בסין היא נחשבת מרושעת ולכן מתייחסים אליה בכבוד . אריסטו כתב שהוא יכול לחזות את מזג האוויר. זה היה סמל של השומרים של האלה עשתר כאם הגדולה.


בחלום
יהיה לך ברירה עוקצנית לעשות אם חלמת על חיה קטנה זה; תוכל לעשות או רווח או התקדמות מסוימת, אך על חשבונו של חבר.
ההתנגדות הטבעית של הקיפוד לארס נחשים נותנת ליצור הקטן הזה תכונת ריפוי של כוח רוחני גדול - תחייה, שחזור חיים שלאחר מוות, או מניעת מוות. חסינות טבעית זאת בשל חלבון במערכת השרירים של החיה - שעוצרת או מונעת דימום ולוקים העצביים של הארס. השמאנים ומרפאים אחרים ימצאו קיפוד כטוטם חזק או כבעלי חיים, כאשר כוח ריפוי חזק כשהם זקוקים לו.
למרות שהקיפוד הוא חיה לילית, הוא מחובר בחוזקה לאנרגיה וחיוניותה של השמש בתרבויות רבות במזרח אסיה ובמזרח. חי הלילה קשורים ביכולת נפשית אינטואיציה, חלומות, וחזיונות נבואיים. בלילה, מושגים ומחשבות הם עטופים בצל, דברים הם לא לגמרי ברורים. אותם יצורי הלילה פעילים בזמן כדי להחזיק את היכולת לראות בבהירות את מה שמוסתר לאחרים בחושך.

לקיפודים יש סיבולת ואנרגיה מפתיעות - הם יכולים לרוץ כ 4.5 ק"מ לשעה, והם מיומנים במיוחד בטיפוס בקירות תלולים, עצים וגדרות. הם מסוגלים אפילו לשחות. סיבולת זו היא עדות נוספת לריפוי רב עצמה ואנרגיות כוח חיים בטוטם הזה.

קיפוד מלמד כיצד להשתמש במנגנוני הגנה מולדים כדי להגן מפני צורות רבות של שלילית, ומביא אנרגיות של אושר ושמחה. קשור קשר הדוק לרעידות של כדור הארץ, הקיפוד מסייע אחד מלהישאר מרוכז או מקורקע כאשר יש מצב של איום. זה עוזר להתחבר עם רוחות טבע ופיות ..

מאת:דורון אורסיאנו
כל הזכויות שמורות @

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון אורסיאנו

מאת: דורון אורסיאנובעלי חיים - כללי27/11/1210523 צפיות
לווייתנים הם היונקים הגדולים ביותר בעולם, והלווייתן הכחול הוא היצור הגדול ביותר על פני כדור הארץ! ליצורים בעלי דם חם אלה יש שומן כדי לבודד ולאחסן את המזון שהם זקוקים לו. עצמות הלווייתן הן רכות ונקבוביות, שמאפשרות להם לאחסן את המזון בצורה של שומן, בניגוד ליונקים יבשתיים בעלי עצמות קשות.הרכות של עצמותיהם מאפשרת להם לגדול לגודל עצום ועדיין לצוף במים. מתחת למים, ללווייתנים אין ראייה טובה, אבל יש להם שמיעה מצוינת והם משתמשים בטכניקה הנקראת "מיקום הד" כדי לתקשר עם לווייתנים אחרים. באמצעות עלוקות הזנב החזקות שלהם הם מניעים את עצמם, והם יכולים לנצל את הסנפירים שלהם כדי להסתובב ולהתהפך בתוך המים.

מאת: דורון אורסיאנובעלי חיים - כללי27/11/1214342 צפיות
האדם, שנולד בסימן זה, צריך כל הזמן לתמוך בבסיס היצירה העליון בעצמו ובאנשים סביבו. עליו להיות זריז, מהיר, ומוכן להילחם ולהשמיד את הרוע כל רגע.הכריזמה העליונה של הנמייה היא חיי הנצח שהביסו את המוות.הנמייה היא הסמל של יציבות, נאמנות, מהירות, והיכולת למצוא את הדרך הנכונה בכל מצב. אנשי הנמייה אמורים להיות מסוגלים להגיב במהירות לשינויים. הם להיות בלתי צפויים בהתנהגות שלהם, אבל מאוד כנים. אם אדם נולד בשנת הנמייה הוא נע כמו בריקוד וידיו ורגליו הן דקים ומהירים, אז זה נתפס כסימן מעודד. אם האדם, שנולד בסימן הנמייה הוא טיפש, חסר אונים, ומגושם, בעת היותו רמאי ולא ישר, זה אומר שהאדם צריך להתחבר אל הטוטם הזה. .

מאת: דורון אורסיאנובעלי חיים - כללי27/11/128663 צפיות
מעלות העקרב מקנות סגולות מגיות מסוימות לבעליהם. מעלות העקרב מחזיקות את כל המאפיינים המדהימים שאפשר לראות בעקרב עצמו; הסיבולת והכח של היצור הזה כלולה בתוך בעלי טוטם זה הראויים להעניק את הקסם הפנימי שלהם . לשמאנים של המאה, כוהנות, אנשים רוחניים ואנשי מקצוע של תורת הנסתר שמשו פניני העקרב להעברת אנרגיה קסומה לעצמם ולאחרים שזקוקים לקסם . סגולות עקרב מבוקשות ביותר על ידי כל המעוניינים לספוג מעלות עקרב לתוך חייהם ולפתח יכולות נפשיות חזקות כגון אלה המגולמות על ידי העקרב החזק. הבעלים של טוטם העקרב יזכו באנרגיה רוחנית ובהירות מנטלית בשיתוף כל הסגולות מיוחסות לאריה של המדבר, סקורפיון. עקרב כחיית הטוטם מביאה איתה רוח חזקה ואכן את תכונות המגיות שלה שהן אחד מהמשפיעים ביותר של כל הטוטמים של בעלי החיים. כוח במנהיגות, סיבולת לאורך זמן, החוכמה לחכות, הערכה עצמית גבוה והרבה מעבר לכך

מאת: דורון אורסיאנואבחון בצבעים16/05/1213916 צפיות
האופן בו הצבעים מסודרים בגלגל האישי הוא ייחודי לכל אדם וצבעיו האישיים מלווים אותו כל חייו. האם שאלת את עצמך פעם מה מייצג האדום עבורך? או הכחול עבורך? מהו הצבע המרכזי שלך? בקורס נלמד כיצד ליצור איזון בחיינו בעזרת הצבעים על פי הפילוסופיה העתיקה של הסנקה.

מאת: דורון אורסיאנורוחניות - כללי16/05/122110 צפיות
מפת הטוטם מכסה את הרבדים השונים הקשורים באדם ונותנת תמונה היכולה לסייע בתהליכי מודעות, הבנת מצבים וקבלת החלטות. המפה מביאה בפנינו את האלמנטים המרכזיים והחשובים ביותר עליהם יש לתת את הדעת ואשר הם דומיננטיים בכל שלבי חיינו ומהותיים להתפתחותנו. מרכיבים אלו שונים מאדם לאדם וכך גם הדגשים שבמפות. המפה ממקדת אותנו ומדריכה לחפש את התשובות קודם כל בגרעין, במרכיבים הבסיסיים. שם, למעשה, מצוי המפתח כמעט לכל מה שקשור בנו.

מאת: דורון אורסיאנותקשור וטלפתיה15/05/121324 צפיות
ישנם אלמנטים נוספים שיתגלו וישנו את התפיסה שלכם ביחס לאסטרונומיה. האסטרונומיה נחשבת לסוג של מדע והאסטרולוגיה מה איתה? מדוע היא לא נתפסת כמדע ? זאת משום ששאיפת המדע בהוכחה והאסטרולוגיה לא ניתנת להוכחה מוחלטת. מצד שני מדוע האסטרונומיה כן נחשבת כמוכחת כאשר גם בה חסרים דברים רבים להבנה והם אינם בהישג ידכם עדיין

מאת: דורון אורסיאנותקשור וטלפתיה20/02/121679 צפיות
בתוך האבנים ומתחת לפני האדמה ישנן תרבויות ויצורים שמתגוררים כאן בלי שתדעו אודותם. ישנם יצורים שמתגוררים ממש אתכם מבלי שתדעו על קיומם. ישנם אנשים קטנים (גמדים) וישנם אנשי ים. יצורי ים אלו מגיעים ממימדים גבוהים מאוד כדי לעזור לכם.

מאמרים נוספים בנושא בעלי חיים - כללי

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195970 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173629 צפיות
הרחקת יונים באמצעות רשת להרחקת יונים, הינה שיטה נפוצה ואופטימלית, אשר קיימת במס' רב של מבנים ובניינים ומספקת פתרון מקיף למניעת קינון ומטרד רב של היונים. רשת נגד יונים ניתנת להתקנה באזורים שונים של הבית, בגדלים שונים ובסוגים שונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173371 צפיות
לא רבים יודעים כי קיים מקצוע בשם "מרחיק יונים". מרחיק יונים כשמו כן. מרחיק יונים משתמש בשיטות שונות להרחקת היונים מהאזור המבוקש .

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173180 צפיות
הרחקת יונים הינו תחום גדול בו קיימים חברות ובעלי מקצוע רבים ושונים, אשר נותנים מגוון פתרונות לכלל סוגי האוכלוסייה, החל מלקוחות פרטיים, וועדי בתים, ועד ללקוחות עסקיים וחברות. בתחום זה חשוב להבין מהו צרכיכם ולהכיר את השיטות השונות הקיימות להרחקת יונים, וכן למצוא בעל מקצוע אמין ומנוסה, אשר יוכל לספק לכם שירות הרחקת יונים כמו שצריך.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172827 צפיות
הרחקת יונים מאזורי קינון ביתיים, מצריכה לנקוט במספר דרכים מסוימות אשר באמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. אין זה מספיק לגרש את היונים ולקוות שלא יחזרו, נדרשות כאן שיטות מיוחדות להרחקת יונים וכן הקדשת זמן והשקעה רבה בכדי להשיג פתרון יעיל בהרחקת היונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172740 צפיות
הרחקת יונים משלטים הינה שיטה חדשה ויעילה אשר נותנת מענה למטרד היונים אשר מביאות עימם לכלוך ורעש כאשר הם מקננות על גבי שלטי פרסום של עסקים וחנויות. מטרד זה יכול לעורר סלידה אצל הלקוחות המבקרים במקום ואף חלילה להרחיק אותם, דבר אשר יכול לפגוע בפרנסתו של העסק או בעל החנות.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172447 צפיות
הרחקת יונים ניתנת לביצוע באופן עצמאי על ידי מס' שיטות מסוימות להרחקת יונים משטח ביתכם או מבית העסק שלכם, אך, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר, המאפשרות הרחקת יונים לצמיתות, כדאי שתשקלו פניה אל חברה מקצועית להרחקת יונים, אשר מומחית בכלל סוגי העבודות הרחקת היונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica