חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טוטם לוויתן

טוטם הלווייתן מלמד אותך ללכת עמוק בתוך עצמך,
לעורר היצירתיות הפנימית שלך ויחד עם זאת
הוא גם מלמדים אותנו לא ללכת לאיבוד בדמיון היצירתי שלנו,
אלא לחיות בעולם האמיתי.

כאשר טוטם לווייתן מופיע בחיים שלך, עליך לבחון את השימוש ביצירתיות שלך.
תן לאינטואיציה היצירתית שלך להתפתח ולהתבטא -
זה מה שמקנה לאנשי הלוויתן כוח וקסם.

יצירתיות למען היצירתיות היא לא מה שמלמד טוטם הלווייתן.
זו הזמנה לעבור דרך דלת שמכניסה אותך אל העומק הגדול של ההשראה היצירתית, אבל עליך להוסיף את הצבע והאור שלך
לחיים החיצוניים שלך כדי לעשות את זה שיהיה באמת נפלא.

הצליל של הלווייתן מלמד אותנו כיצד ליצור עם שיר.

הלווייתן, יחד עם הדולפין, הם יצורי חיים –אחים בוגרים על פני כוכב הלכת שלנו.
הם גם מודעים לעצמה שיש לנשימה.

לווייתנים הם היונקים הגדולים ביותר בעולם, והלווייתן הכחול הוא היצור הגדול ביותר על פני כדור הארץ! ליצורים בעלי דם חם אלה יש שומן כדי לבודד ולאחסן את המזון שהם זקוקים לו. עצמות הלווייתן הן רכות ונקבוביות, שמאפשרות להם לאחסן את המזון בצורה של שומן, בניגוד ליונקים יבשתיים בעלי עצמות קשות.הרכות של עצמותיהם מאפשרת להם לגדול לגודל עצום ועדיין לצוף במים. מתחת למים, ללווייתנים אין ראייה טובה, אבל יש להם שמיעה מצוינת והם משתמשים בטכניקה הנקראת "מיקום הד" כדי לתקשר עם לווייתנים אחרים. באמצעות עלוקות הזנב החזקות שלהם הם מניעים את עצמם, והם יכולים לנצל את הסנפירים שלהם כדי להסתובב ולהתהפך בתוך המים.

כמי שנולדו במעטפת מגוננת של שומן, הלווייתנים יודעים איך בידוד יכול להיות חשוב. הם מבינים את הכוח הקדוש של המים ומבינים את החשיבות של לקחת פסק זמן כדי לנשום. הרגישות שלהם לצליל ותנועה מקשרת אותם לאנרגית הליבה של חיים ראשוניים.

לווייתן מזמין אותנו להכיר באנרגיות היצירתיות ובאינטואיציה שלנו כדי להראות לנו את הכישרון שאנחנו שכחנו, או לא היינו מודעים לקיומו. אנשים עם הטוטם הזה מסוגלים להבין את השפה העתיקה של "תנודות אנרגיה," והם מסוגלים להבחין בתנודות אלה כשאחרים באמת מגיעים לאזור. לווייתן מבקש מאתנו לזכור את העבר שלנו ולהקשיב לסיפורים שלו ולכן אנחנו באמצעות הכוח היצירתי יכולים לרפא פצעים ישנים.

לווייתן מסמל תקשורת, מוסיקה, אינסטינקט אימהי ורגישות נפשית. ללווייתנים יש צליל ייחודי הם שרים את "השירים" שלהם כדי לתקשר אחד עם השני.נקבות לווייתנים הן אמהות מצוינות ומאוד מגוננים על התינוקות שלהן ולשמורות אותם קרובים מאוד אליהם בזמן שהחייה צעירה. אמהות לווייתנים לפעמים נצפו משחקות עם התינוקות שלהם כדי להפגין את החיבה.

אנשי לווייתן נוטים להיות מוסיקאים מחוננים, מביעים את הרגשות העמוקים שלהם דרך שיר . אנשים אלה חשים לעתים קרובות ללווייתן רגש מאוד אמפתי.

השתקפות אישית ...

כאשר הלווייתן מגיע לחייך זה מעורר אותך ליצור קשר עם הצד היצירתי שלך, להביע את הרגשות שלך דרך שיר או צליל. לווייתנים הם מאוד מגוננים וכשיש אחד שלוקח על עצמו להיות מדריך שלך הוא מאפשר לך לחקור את מעמקי עולמו הפנימי כדי שתפתח את העומקים שלך בקלות רבה יותר.
לווייתן - נשימה קדושה

מילות מפתח:

תרבות. לפתח אופקים. קבלה. הקסם של צלילים, שירה וזמר. איך להיות תקוע בחיים. תקשורת. הנשימה המקודשת. . תסתכל למציאות יותר מלחלומות. אמא וילד אג"ח. מיניות מקודשת.


תיאור כללי:

הלווייתן - הלווייתן כבד מכל היונקים - כיצור הגדול ביותר שנודע מעולם החי,במיוחד הלווייתן הכחול. ביבשת אוסטרליה נוהגים לבקר באופן קבוע כשישה מינים שונים של לווייתנים, ואפילו יש סלבריטאי הלווייתן; Migaloo לווייתן טהור ולבן. לווייתנים מותאמים היטב לחיים בים, הם בעלי צלעות מתקפלות המונעות מהחזה להמעך במהלך צלילות במעמקי ים. לווייתנים מזוקנים הם ניזונים מתערובת של פלנקטון, דיונונים, דגים ובעיקר באמצעות echolocation . לווייתנים הם יצורים סקרנים ואינטליגנטיים, וממדיהן גדולים ואקרובטיקה אווירית הופכת אותם לאטרקציה תיירותית פופולארית עם התופעה של "צפייה בלווייתנים. לווייתנים הם יצורים חברתיים מאוד ורבים פתחו שירים וצלילים ייחודיים מתחת למים, לעתים קרובות הם שוחים בתרמילים ויש להם הרגלים חברתיים ותרבותיים מתוחכמים.

לקחים ואתגרים:

אנרגית לווייתן מלמדת אותנו את הערך של תרבות ותת תרבות, ומעודדת את הגיוון והתקדמות בכל התרבויות. סיבה ישירה להתפתחות התרבות מגיעה דרך פתיחות והקבלה והסובלנות של אחרים. כאשר אנחנו מתחילים לקבל את מי שהוא "אחר" לתרבויות הרבות שלנו, התרבות שמתחילה להתפתח באופן חיובי.

יש קסם בכל צורות השימוש של הקול, במיוחד של שיר וזמר. האנרגיה של הלווייתן יכולה לעודד אותנו ללמוד כלים, או להתנסות בקול שלנו, גם אם אין לנו שמיעה אבסולוטית! לווייתן מאפשר לנו לדעת שזה לא משנה. כאשר הלווייתן מופיע בחיים שלך, הוא לעתים קרובות מזמין אותך לחזור להעמיק את הקשר עם מוסיקה שמעוררת בך השראה. מוסיקה היא כוח מרפא, במיוחד כשמדובר ברגשות שלנו, וזה יכול לעורר ריפוי ואושר.

לווייתן מפנה את תשומת לבנו לקשר בין האם והילד. זה זמן לבחון את מערכת היחסים שלך עם אימא שלך, וגם - את היחסים שלך עם ילדך. תסתכל על זה ועל הדברים החיוביים שהוא נותן לך כאדם. האם אתה גדל בקשר הזה? האם הפכת לאדם חזק יותר? אם אין לך קשר ברור עם האם / ילד, תסתכל על כל האימהות האחרות בחיים שלך, או על כל "הילדים" האחרים שייתכן שאמצת. אנרגית לווייתן מעודדת אותנו לראות כי קשר זה מעשיר אותנו, ועוזר לנו לקחת את הזמן כדי לחגוג את הקשר הקדוש הזה.

אנרגית לווייתן יכולה להזהיר אותנו מלהיות תקועים בחיינו. האם אנו קופאים על שמרינו?איפה אנחנו נמצאים? האם הקבוצות שלנו החברתיות והחברויות שלנו לא מתקדמות או מתפתחות? האם עצרנו בנסיון לשפר את עצמנו? קח מבט רציני לבדוק היכן אתה נמצא בחיים שלך, האם משהו עוצר אותך? " לווייתן מזהיר מפני שאננות, כי יכולות להיות השלכות חמורות. האם אנחנו מרשים לעצמנו לשקר בחיינו שלנו, בלי לעזור לעצמנו, אנו הופכים להיות מותשים יותר ויותר וקשים כדי להציל את עצמנו.

אנרגית לווייתן מאפשרת לנו לדעת שזה הזמן להפסיק להתמקד בחלומות שלנו ושזה יותר חשוב בשלב זה להתמקד ב" מציאות ", במחשבות ובמעשים המודעים שלנו. חלומות יכולים להיות כוחות חיוביים מאוד, אבל אם נתמקד יותר מדי בחלומות על העתיד שלנו, או בחלומות הלילה שלנו, אנחנו יכולים לפספס את הסימנים הברורים מאוד והדפוסים שמגיעים באופן בו אנו חושבים, מדברים ופועלים בכל יום. אנחנו גם יכולים לפספס את החיים שלנו. תפסיק לחשוב על החשיבות של החלומות שלך לכמה ימים או שבועות, ותתמקד בחשיבות של המציאות סביבך.

תקשורת היא חלק חיוני של חיינו, זה עוזר ליחסים שלנו לזרום בצורה חלקה יותר, זה מאפשר לנו להבין אנשים אחרים ולהזדהות עימם, והיא מאפשרת להם לקבל את ההזדמנות להבין אותנו. דגש על אנרגית לווייתן הערך והחשיבות בתקשורת, זה זמן לצפות במה שאתה אומר, ואיך אתה מקשיב לאחרים. זה לא כואב לעבוד על היכולת שלך לתקשר בצורה יעילה.

אנרגית לווייתן מאפשרת לנו לראות את הקדושה שלנו בכל נשימה. יש דתות רבות ושיטות עבודה שם בחוץ, אשר מדגישות את קדושתה של הנשימה שלנו והדרך שאנו יכולים לנקוט כדי לחזק את הבריאות באמצעות נשימות רגועות ובריאות. להתמקד בנשימות שאתה לוקח, לעתים קרובות ככל שאתה יכול. אל תעצור את נשימתך בצורה רדודה בתוך הריאות שלך, אף פעם לא נותן סיכוי לדם שלך כדי להצעיר? הרשה לעצמכם לראות את ההכרח והקדושה של כל נשימה שאתה לוקח. עם זאת, המשך לקיים את הגוף שלך,כדאי לך לשמור על קשר קבוע לעולם הסובב אותך. זוהי צורה של תקשורת עם הנשמה הגדולה, תזכורת לכך שאנו תלויים במשהו אחר גדול יותר, ושאנחנו חלק ממשהו הרבה יותר גדול מאיתנו.

היבטי הצל:

אם יש לך את הלווייתן כאנרגיה שזקוקה להתפתח בך, אתה יכול להיות סובלני ולא מסוגל לקבל את עצמך או לאחרים. זה עוצר אותך מלחיות חיים מאושרים יותר, ומשמעותיים יותר. לווייתן מאתגר את כל הדעות הקדומות שיש לך כדי להנחות אותך לקבלה.

ייתכן גם שיש בעיות נשימה, או פחד מהאטת הגוף שלך. התרוצצות לא תעזור לך, אם אתה מסרב לשינוי ולא עוצר כדי רק כדי לנשום ולהירגע אתה עלול לחשוף את עצמך למחלה כרונית או אקוטית, .

קודש:

כמו כל בעלי החיים כעוזרים, חיה זו תופיע רק כאשר היא נכונה ומתאימה, ולא ניתן לכפות עליה לבקר אותך, להתאחד עימך, או לשתף אתך במסרים שלה ללא רשותה. לווייתן הוא לעתים קרובות אנרגיה קרובה במדיטציה ובדמיון מודרך, וכתוצאה מכך נוטה להיות מדריך משותף מידי פעם. לווייתן הוא אנרגיה סקרנית, למרות שזה גם יכול להיות די נוקשה ובלתי מתפשר ככוח של הטבע, חשוב להקשיב לא רק למה שאומר לך הלוויתן, אלא לנסות לראות מה הוא מנסה להראות לך. אולי זו תהיה אפשרות לשקול לפנות ללווייתן פיזי על ידי ביקור באוקיינוס, לטבול את כפות רגליכם במים, לשיר את שיר הלווייתן הרחוק מחלחל דרך העור שלך, גם אם אתה לא מודע לזה. אנרגית לווייתן מעריכה יצרת קשר בכל סביבה, במיוחד סביבות מימיות (מקלחות, אמבטיות, ברכות וים, למשל). אנרגית לווייתן היא נפלאה להפעלת חייך שוב, ומלמדת אותך להיות יותר אמפאתי ומחובר עם אחרים ואת העולם סביבך.מאת דורון אורסיאנו-פילוסופיה אינדיאנית כל הזכויות שמורות@

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון אורסיאנו

מאת: דורון אורסיאנובעלי חיים - כללי27/11/1214225 צפיות
האדם, שנולד בסימן זה, צריך כל הזמן לתמוך בבסיס היצירה העליון בעצמו ובאנשים סביבו. עליו להיות זריז, מהיר, ומוכן להילחם ולהשמיד את הרוע כל רגע.הכריזמה העליונה של הנמייה היא חיי הנצח שהביסו את המוות.הנמייה היא הסמל של יציבות, נאמנות, מהירות, והיכולת למצוא את הדרך הנכונה בכל מצב. אנשי הנמייה אמורים להיות מסוגלים להגיב במהירות לשינויים. הם להיות בלתי צפויים בהתנהגות שלהם, אבל מאוד כנים. אם אדם נולד בשנת הנמייה הוא נע כמו בריקוד וידיו ורגליו הן דקים ומהירים, אז זה נתפס כסימן מעודד. אם האדם, שנולד בסימן הנמייה הוא טיפש, חסר אונים, ומגושם, בעת היותו רמאי ולא ישר, זה אומר שהאדם צריך להתחבר אל הטוטם הזה. .

מאת: דורון אורסיאנובעלי חיים - כללי27/11/1216845 צפיות
ההתנגדות הטבעית של הקיפוד לארס נחשים נותנת ליצור הקטן הזה תכונת ריפוי של כוח רוחני גדול - תחייה, שחזור חיים שלאחר מוות, או מניעת מוות. חסינות טבעית זאת בשל חלבון במערכת השרירים של החיה - שעוצרת או מונעת דימום ולוקים העצביים של הארס. השמאנים ומרפאים אחרים ימצאו קיפוד כטוטם חזק או כבעלי חיים, כאשר כוח ריפוי חזק כשהם זקוקים לו. למרות שהקיפוד הוא חיה לילית, הוא מחובר בחוזקה לאנרגיה וחיוניותה של השמש בתרבויות רבות במזרח אסיה ובמזרח. חי הלילה קשורים ביכולת נפשית אינטואיציה, חלומות, וחזיונות נבואיים. בלילה, מושגים ומחשבות הם עטופים בצל, דברים הם לא לגמרי ברורים. אותם יצורי הלילה פעילים בזמן כדי להחזיק את היכולת לראות בבהירות את מה שמוסתר לאחרים בחושך.

מאת: דורון אורסיאנובעלי חיים - כללי27/11/128615 צפיות
מעלות העקרב מקנות סגולות מגיות מסוימות לבעליהם. מעלות העקרב מחזיקות את כל המאפיינים המדהימים שאפשר לראות בעקרב עצמו; הסיבולת והכח של היצור הזה כלולה בתוך בעלי טוטם זה הראויים להעניק את הקסם הפנימי שלהם . לשמאנים של המאה, כוהנות, אנשים רוחניים ואנשי מקצוע של תורת הנסתר שמשו פניני העקרב להעברת אנרגיה קסומה לעצמם ולאחרים שזקוקים לקסם . סגולות עקרב מבוקשות ביותר על ידי כל המעוניינים לספוג מעלות עקרב לתוך חייהם ולפתח יכולות נפשיות חזקות כגון אלה המגולמות על ידי העקרב החזק. הבעלים של טוטם העקרב יזכו באנרגיה רוחנית ובהירות מנטלית בשיתוף כל הסגולות מיוחסות לאריה של המדבר, סקורפיון. עקרב כחיית הטוטם מביאה איתה רוח חזקה ואכן את תכונות המגיות שלה שהן אחד מהמשפיעים ביותר של כל הטוטמים של בעלי החיים. כוח במנהיגות, סיבולת לאורך זמן, החוכמה לחכות, הערכה עצמית גבוה והרבה מעבר לכך

מאת: דורון אורסיאנואבחון בצבעים16/05/1213835 צפיות
האופן בו הצבעים מסודרים בגלגל האישי הוא ייחודי לכל אדם וצבעיו האישיים מלווים אותו כל חייו. האם שאלת את עצמך פעם מה מייצג האדום עבורך? או הכחול עבורך? מהו הצבע המרכזי שלך? בקורס נלמד כיצד ליצור איזון בחיינו בעזרת הצבעים על פי הפילוסופיה העתיקה של הסנקה.

מאת: דורון אורסיאנורוחניות - כללי16/05/122104 צפיות
מפת הטוטם מכסה את הרבדים השונים הקשורים באדם ונותנת תמונה היכולה לסייע בתהליכי מודעות, הבנת מצבים וקבלת החלטות. המפה מביאה בפנינו את האלמנטים המרכזיים והחשובים ביותר עליהם יש לתת את הדעת ואשר הם דומיננטיים בכל שלבי חיינו ומהותיים להתפתחותנו. מרכיבים אלו שונים מאדם לאדם וכך גם הדגשים שבמפות. המפה ממקדת אותנו ומדריכה לחפש את התשובות קודם כל בגרעין, במרכיבים הבסיסיים. שם, למעשה, מצוי המפתח כמעט לכל מה שקשור בנו.

מאת: דורון אורסיאנותקשור וטלפתיה15/05/121320 צפיות
ישנם אלמנטים נוספים שיתגלו וישנו את התפיסה שלכם ביחס לאסטרונומיה. האסטרונומיה נחשבת לסוג של מדע והאסטרולוגיה מה איתה? מדוע היא לא נתפסת כמדע ? זאת משום ששאיפת המדע בהוכחה והאסטרולוגיה לא ניתנת להוכחה מוחלטת. מצד שני מדוע האסטרונומיה כן נחשבת כמוכחת כאשר גם בה חסרים דברים רבים להבנה והם אינם בהישג ידכם עדיין

מאת: דורון אורסיאנותקשור וטלפתיה20/02/121675 צפיות
בתוך האבנים ומתחת לפני האדמה ישנן תרבויות ויצורים שמתגוררים כאן בלי שתדעו אודותם. ישנם יצורים שמתגוררים ממש אתכם מבלי שתדעו על קיומם. ישנם אנשים קטנים (גמדים) וישנם אנשי ים. יצורי ים אלו מגיעים ממימדים גבוהים מאוד כדי לעזור לכם.

מאמרים נוספים בנושא בעלי חיים - כללי

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195929 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173622 צפיות
הרחקת יונים באמצעות רשת להרחקת יונים, הינה שיטה נפוצה ואופטימלית, אשר קיימת במס' רב של מבנים ובניינים ומספקת פתרון מקיף למניעת קינון ומטרד רב של היונים. רשת נגד יונים ניתנת להתקנה באזורים שונים של הבית, בגדלים שונים ובסוגים שונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173366 צפיות
לא רבים יודעים כי קיים מקצוע בשם "מרחיק יונים". מרחיק יונים כשמו כן. מרחיק יונים משתמש בשיטות שונות להרחקת היונים מהאזור המבוקש .

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173172 צפיות
הרחקת יונים הינו תחום גדול בו קיימים חברות ובעלי מקצוע רבים ושונים, אשר נותנים מגוון פתרונות לכלל סוגי האוכלוסייה, החל מלקוחות פרטיים, וועדי בתים, ועד ללקוחות עסקיים וחברות. בתחום זה חשוב להבין מהו צרכיכם ולהכיר את השיטות השונות הקיימות להרחקת יונים, וכן למצוא בעל מקצוע אמין ומנוסה, אשר יוכל לספק לכם שירות הרחקת יונים כמו שצריך.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172822 צפיות
הרחקת יונים מאזורי קינון ביתיים, מצריכה לנקוט במספר דרכים מסוימות אשר באמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. אין זה מספיק לגרש את היונים ולקוות שלא יחזרו, נדרשות כאן שיטות מיוחדות להרחקת יונים וכן הקדשת זמן והשקעה רבה בכדי להשיג פתרון יעיל בהרחקת היונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172734 צפיות
הרחקת יונים משלטים הינה שיטה חדשה ויעילה אשר נותנת מענה למטרד היונים אשר מביאות עימם לכלוך ורעש כאשר הם מקננות על גבי שלטי פרסום של עסקים וחנויות. מטרד זה יכול לעורר סלידה אצל הלקוחות המבקרים במקום ואף חלילה להרחיק אותם, דבר אשר יכול לפגוע בפרנסתו של העסק או בעל החנות.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172440 צפיות
הרחקת יונים ניתנת לביצוע באופן עצמאי על ידי מס' שיטות מסוימות להרחקת יונים משטח ביתכם או מבית העסק שלכם, אך, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר, המאפשרות הרחקת יונים לצמיתות, כדאי שתשקלו פניה אל חברה מקצועית להרחקת יונים, אשר מומחית בכלל סוגי העבודות הרחקת היונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica