חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילומי אירועים

מאת: Eli Levyצילום אירועים27/11/2012854 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניגוד לצילום בר מצווה שמצלם את החוויות השונות של האירוע, בנות רבות אוהבות כיום לצלם בוק לתיעוד האירוע. בצילום בוק משתתפת בת המצווה עצמה ולרוב גם חברות ובני משפחה. צילום בת מצווה והכנת בוק יכול לכלול פרטים רבים שמשקפים את אישיותה של החוגגת. כך למשל יכללו בו בגדים יפים שבהם היא מתייצבת כדוגמנית, תחביבים של בת המצווה כמו כלי נגינה או עבודות יד וכן מקומות משמעותיים עבורה. צילום בת מצווה יכלול בדרך כלל גם אלבום דיגיטלי.

צילום בר מצווה

אירועים רבים יש בחיינו, והבר מצווה הוא מן המרכזיים שבהם. יש אנשים שחוגגים אותו באולם מלא מוזמנים, אחרים חוגגים אותו בחיק המשפחה או רק בבית הכנסת ורבים בוחרים לחגוג אותו בכותל. בכל מקרה אין משפחה שמוותרת על צילום בר מצווה איכותי. יש שמזמינים צלם מקצועי יש שמטילים את המשימה על אחד מבני המשפחה. אך אין מי שיוותר על הנצחת האירוע.

על מה חשוב להקפיד בתחום של צילום אירועים

חשוב לוודא עם צלם אירועים שתקבלו צילום וידאו איכותי בנוסף לסטילס. ובמקרים מסוימים, כפי שציינו למעלה תבחרו לעשות בוק לאירוע. כשבוחרים צלם חשוב מאוד לראות תיק עבודות שלו. המטרה כפולה – גם לראות צילום אירועים איכותי אך גם כדי להתרשם שהוא יכול להפיק צילום לפי טעמכם. ובנוסף כדאי לבחון את המצולמים – האם הם "יוצאים טוב". צלם טוב יודע למצוא את הזוית המחמיאה מכל אדם. כמו תמיד חשוב לערוך השוואת מחירים אך במקרה כזה יש לזכור כי אין אפשרות לתקן את המעוות. בר מצווה חוגגים רק פעם בחיים.

צילום אירועים

צילום אירועים אילו אירועים אנו אוהבים לצלם? בנוסף לנאמר על צילום בת מצווה או צילום בר מצווה יש אירועים נוספים, חלקם גדולים כמו חתונה, וצנועים יותר כמו ברית מילה, שמחת הבת או זבד הבת, שנקראים בטעות בריתה, חתונה צנועה שנערכת בקרב המשפחה, במסעדה וכדומה. אלה אירועים חשובים ומשמעותיים שאנשים מבקשים להנציח כדי לתעד את החוויות המשמעותיות במשפחה. צילום אירועים יכלול בדרך כלל אלבום תמונות רגיל ודיגיטלי ואף קלטת של אירועים חשובים אלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli Levy

מאת: Eli Levyהדברה14/10/132520 צפיות
תיקנים ונמלים בקיץ? מעופפים? ברחשים? יתושים וזבובים? מי מאיתנו לא חווה באופן אישי את טרדות הקיץ?ומה בנוגע למכרסמים- חולדות? עכברים? הדברה מקצועית אמנם מספקת לנו איכות חיים, אולם בנוסף לנוחות ולאיכות היא מספקת גם אלמנט בריאותי –תברואתי.

מאת: Eli Levyאדריכלות פנים14/10/133197 צפיות
המכנה המשותף לכל מטבחי היוקרה הוא באיכות חומרי הגלם מהם הם עשויים, בתכנון העיצוב שלהם, וביכולת שלהם להיות מותאמים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, לסגנון החיים שלו ולשימושי המטבח עבורו (בנוסף לשימוש הסטנדרטי).

מאת: Eli Levyניקיון30/05/132547 צפיות
ללא קשר לגילכם או לסגנון החיים שלכם, אתם חיים ומתמודדים עם אבק ועם לכלוך. בין אם אתם חובבי ניקיון מושבעים ובין אם אתם לא מאלו שמקפידים במיוחד, כך אך כך, בית דורש ניקוי ותחזוקה שוטפת.

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132484 צפיות
בכדי שאיש מקצוע העוסק בקידום אתרים יוגדר, ובצדק , מומחה קידום אתרים, עליו לשלוט היטב בכל הלוגיסטיקה והמדיניות שמתרחשת מאחורי הקלעים ברשת. כשאנו מדברים על מומחה קידום אתרים אנחנו מתכוונים לאיש מקצוע היודע לקדם את האתר שלנו בגוגל

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132406 צפיות
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן.

מאת: Eli Levyבניין ואחזקה - כללי29/05/132536 צפיות
מי מאיתנו לא חווה סתימה בכיור או בשירותים? המים לא מתנקזים ? מציפים את הכלים הסניטאריים? משאירים לנו לכלוך דבוק לדפנות ועוד לא דיברנו על הריחות הלא נעימים המלווים לכל העניין. אין ספק שהדבר האחרון...

מאת: Eli Levyפרסום28/05/132512 צפיות
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181666 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181618 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181270 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171415 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171650 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171910 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172195 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica