חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חלונות בבואת אנרגיה

מאת: זה אנחנובית חכם27/11/2012874 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

את הטבע ניתן לצייר, אבל את הטבע המציאותי רק אחד צייר עבורינו ולנו יש את כבוד להנות מימנו כל יום ביומו. אם אנחנו מעוניינים להמשיך את יצירת הטבע ולמסגר אותה אל תמונה בקיר ביתנו נוכל לעשות זאת על ידי התאמת חלונות מיוחדים, ווילונות ותריסים מיוחדים.

חלונות מעוצבים

ישנם חלונות המסוגננים בצורות, צבעים, חומרים וסגנונות שונים, אם אנחנו רוצים למצוא לעצמינו את החלונות המתאימים לנו נוכל לעשות זאת באמצעות החלטה אחת. קודם כל, כלל בסיסי בכל תחום העיצוב, אם מטרתנו היא עיצוב בית, גינות או כל עיצוב אחר, עליכם להחליט על קו העיצוב הכללי של הבית. השאלה שאמורה להשאל היא לאיזה סיגנון אתם רוצים להוביל אותו? סגנון כפרי, קלאסי, פשוט או יוקרתי.

לאחר שהגעתם להחלטה שתשנה את האווירה שלכם בבית תוכלו לבחור באותם חלונות שיעצבו את הבית שלכם בצורה המושלמת. חלונות מעץ מתאימים יותר לבתים בעלי אווירה כפרית וחמימה, בבתים בהם אנחנו מעוניינים ליצור אווירה קלאסית או אפילו יוקרתית נבחר את אותם חלונות בעלי תריסים חשמליים העשויים אלומיניום. הכנסת הטכנולוגיה לבית בהחלט יכולה ליצור אווירה בפני עצמה, אך זה נושא לדיון אחר.

תריסים מעוצבים

באמצעות התאמת התריסים אל החלונות שלנו נוכל להשלים את פעולת עיצוב האנרגיה בבית שלנו. אם נקח כדוגמא את התריסים הווניצאניים נוכל להשלים באמצעותם את מראה החמימות אותו אנחנו מעוניינים להשרות על ביתנו. ישנם סוגים שונים של תריסים ווניציאניים בניהם ידניים ואפילו חשמליים, כמו כן ניתן להתאים את מרחקי השלבים של התריסים לפי רצונינו, ואף נוכל להתאם את החומר מימנו עשויים אותם שלבים לאווירה שאנחנו רוצים להשרות בביתנו.

לאווירת משרד מכובד המקבל לקוחות ורוצה להשרות אווירת רצינות נוכל להתאים את התריסים הווניציאניים עשויי אלומיניום. הצבע הכסוף המתכתי משרה על החלל אווירת קרירות ורצינות אותה אנחנו מעוניינים לספק במהלך ישיבות עבודה. כמו כן, נוכל להתאים את רוחב השלבים של התריסים לכמות האור בה אנחנו מעוניינים במשרד, גם צפיפות השלבים מצליחה להביא לצל כבד יותר בחדר.

לסיכום, באמצעות שילוב של מעט דימיון והרבה רצון טוב נוכל להביא את חלונות ביתנו או חלונות המשרד למשדרי אווירה בה אנחנו בוחרים. אין אנו זקוקים לרהיטים כבדים ותמונות מרשימות על מנת להביא לאווירה מיוחדת בחלל החדר.

 

 



תגיות המאמר: תריסים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

למחפשים טיפול בדיכאון ומידע על פתרונות או הסברה בנושא בואו לאתר אינטרנט טיפולבדיכאון.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת זה אנחנו

מאת: זה אנחנועסקים - כללי27/11/12991 צפיות
יכולה להיות מעט משעשעת כותרת העמוד המספרת על ביצוע עבירה אסורה על פי החוק שהיא- פריצה, הפרדוקס פה הוא שניתן רישיון לאותו פורץ.

מאת: זה אנחנומחשבים וטכנולגיה - כללי27/11/12781 צפיות
מרבית האנשים בעלי מחשבים פרטיים נבהלים רק מהאמירה המפחידה כי יש להם ווירוס במחשב. אכן, ווירוס יכול להיות נושא לא נעים בכלל, הכל כמובן תלוי בחוזק שלו ובסוגו.

מאת: זה אנחנועסקים - כללי27/11/12953 צפיות
שירותי גרירה הניתנים כיום מציעים לנהג הישראלי שירותים מקיפים ההופכים את חווית הנהיגה לבטוחה ונעימה, בשל הידיעה שעל כל מקרה שלא יקרה, תמיד יהיה מי שיוכל לחלץ את הנהג מכל נקודה שהיא באזור מרכזי ובאזורים נגישים פחות, גם כאשר מדובר באתרים אליהם הגישה מחייבת רכבי חילוץ יוצאי דופן, בכל שעה ובכל תקלה הקורית באופן לא צפוי.

מאת: זה אנחנועסקים - כללי27/11/121002 צפיות
אחד השלבים הקשים יותר במעבר דירה הוא הזמנת שירותי הובלות מחברה אשר טיבה ומקצועיותה אינם ידועים. לא מעט חברות המציעות כיום שירותי הובלות דירה לוקות במאפיינים כגון איחורים והיעדרויות, ביטולים ברגע האחרון, הפקעת מחירים ועוד.

מאת: זה אנחנובניין ואחזקה - כללי27/11/12819 צפיות
הגיע הקיץ ועימו ההחלטה לבצע שיפוץ בבית, השיפוצים בבית יכולים להיות עניין מאוד מורכב שגוזל המון זמן וגם לא מעט כסף.

מאת: זה אנחנובניין ואחזקה - כללי27/11/12825 צפיות
אם הגעתם לעמוד הזה כנראה שהבנתם את סודות החומר המופלא הנקרא- גבס. החומר שבאמצעותו ניתן לעשות כל כך הרבה דברים, ליצור מבנים מעוצבים ופינות דקורטיביות שישאירו את החברים בפה פעור.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181700 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181565 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181661 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica