חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי קווי ביוב

מאת: רוני רונאלשיפוצים27/11/2012546 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קווי ביוב אלו צינורות המעבירות את פסולת הביוב דרכן בבתי עסק, בתי מלאכה, מפעלים, רחובות ואף בחלק מהמקרים – בתים. הקווים הללו יכולים להעביר כמויות אדירות של פסולת מדי יום ולכן גם סביר מאוד יהיה להניח שאחת לתקופה די תדירה הם יוכלו גם להיסתם בהתאם. בתי עסק ומלאכה שלא יכולים להרשות לעצמם מצב כזה, פונים לקבלת שירותי אינסטלציה בשם "ניקוי קווי ביוב". הניקוי מתבצע בהתאם לסוג הסתימה שנוצרת ועל פיו גם נבחר המכשור שאיתו יעבדו בחברה.

למה זה חשוב להבנה? כיוון שבמידה והמכשור יקר ומתקדם וניקוי קווי ביוב במקרה שלכם דורש עבודה רצינית, יסודית והפעלת לחצים חזקים מאוד – אזי שתצטרכו להשתמש במשאית ביובית שתוכלו להזמין על-ידי פנייה לאחת מחברות האינסטלציה. לעומת זאת, אם שירות ניקוי קווי הביוב שאתם נדרשים בו הוא כזה פשוט יותר – תוכלו לפנות גם לאינסטלטור פרטי שיביא את המכשור הפחות יקר יחד איתו ויטפל בבעיה.

המקרים השונים בהם יכולה להיווצר סתימה בקווי הביוב

המקרה הראשון והתדיר יותר בו תדרשו בניקוי קווי ביוב הוא מצב בו הם נסתמו כתוצאה מהצטברות של פסולת. מפעלים ובתי מלאכה שמייצרים ומתעסקים עם חומרים שונים מעבירים דרך קווי הביוב כמויות אדירות של פסולת שלעיתים היא גם כזו דביקה ושומנית. כתוצאה מכך יכולות להיווצר לא מעט סתימות ולא סתם סתימות – אלא כאלו חזקות. במקרה כזו, על-מנת לבצע ניקוי קווי ביוב נדרש לפנות לחברת אינסטלציה שתזמין לנו במהירות משאית ביובית. המשאית שנושאת על גבה מיכל גדול המחובר למשאבה תשתמש בלחצי אוויר עצומים בשילוב עם ואקום של מים ותיצור לחץ רב על הסתימה עד שהיא תפתח ותפלט החוצה. בנוסף לכך, סילון המים החזק שתוציא הביובית יעזור על-מנת לנקות על הדרך את קווי הביוב ולהשאיר אותם תקינים.

המקרה השני הוא צמיחה של שורשים בתוך קווי הביוב – תופעה זו שכיחה יותר ממה שאולי חשבתם, השורשים רואים בצנרת הביוב מקום נהדר לצמוח בתוכו בשל ריבוי הצל והמים הזורמים שהם מקבלים כתוצאה מהצמיחה שם – השורשים הללו יכולים להתפתח מהר מאוד ולהתעבות ותוך זמן קצר להפוך למחסום קשה ביותר לפריצה. במקרה הזה נוכל לפנות דווקא לאינסטלטור שיביא איתו מכשור RSS וינסר באמצעותו את השורשים הללו עד תום והסתימה תפתח בסיום העבודה.

 



תגיות המאמר: ניקוי קווי ביוב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני רונאל

מאת: רוני רונאלשיפוצים10/12/12805 צפיות
כאשר פונים לשירות המסופק באמצעות שיפוצניקים בירושלים ישנם כמה דברים חשובים שצריכים לדעת כך שנקבל את השירות על הצד הטוב ביותר - המאמר מקיף את כל הנושא ונותן כמה טיפים חשובים.

מאת: רוני רונאלשיפוצים10/12/12742 צפיות
כאשר פונים לשירות המסופק באמצעות שיפוצניק במודיעין ישנם כמה דברים חשובים שצריכים לדעת כך שנקבל את השירות על הצד הטוב ביותר - המאמר מקיף את כל הנושא ונותן כמה טיפים חשובים.

מאת: רוני רונאלבניין ואחזקה - כללי10/12/12940 צפיות
כאשר פונים להזמנת שירותי שאיבת בור ביוב ישנם כמה דברים חשובים שצריכים לדעת כך שנקבל את השירות על הצד הטוב ביותר - המאמר מקיף את כל הנושא ונותן כמה טיפים חשובים.

מאת: רוני רונאלבניין ואחזקה - כללי10/12/12991 צפיות
כאשר פונים להזמנת שירותי ביובית ישנם כמה דברים חשובים שצריכים לדעת כך שנקבל את השירות על הצד הטוב ביותר - המאמר מקיף את כל הנושא ונותן כמה טיפים חשובים.

מאת: רוני רונאלבניין ואחזקה - כללי10/12/12768 צפיות
כאשר פונים להזמנת שירותי אינסטלציה ישנם כמה דברים חשובים שצריכים לדעת כך שנקבל את השירות על הצד הטוב ביותר - המאמר מקיף את כל הנושא ונותן כמה טיפים חשובים.

מאת: רוני רונאלבניין ואחזקה - כללי10/12/12765 צפיות
כאשר פונים להזמנת אינסטלטור ישנם כמה דברים חשובים שצריכים לדעת כך שנקבל את השירות על הצד הטוב ביותר - המאמר מקיף את כל הנושא ונותן כמה טיפים חשובים.

מאת: רוני רונאלשיפוצים28/11/12732 צפיות
גרים בירושלים? אם אתם שוקלים האם לפנות לחברת שיפוצים בירושלים הרי שבמאמר זה נסקור את כל השיקולים ותוכנית העבודה שאיתה צריך להתארגן לקראת העניין.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232703 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223341 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212900 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211359 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211238 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201411 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201142 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica