חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לעשות טרייד אין למשאית של העסק שלך

מאת: Ilanרכב08/11/20121050 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני הכל נתחיל בהגדרה... עסקת טרייד אין מוגדרת כחלק מטכניקה של קידום מכירות שבמסגרתה מוצעת לרוכש הנחה משמעותית בעת קנייה של רכב חדיש תמורת רכב ישן שהוא מספק לחברה. ההגדרה אגב מתייחסת גם לטרייד אין של נכסים אחרים, כמו גם טרייד אין למשאיות.


מאחר וכל רכב מגיע היום שלו, כך גם למשאיות של העסק שלך. אתה מרגיש כי היא ישנה מידי ושרצוי לעשות טרייד אין למשאיות, אבל עצם המחשבה שאתה צריך להתמודד עם סוכנות שמתמחה בכך מלחיצה אותך. לשם כך, כתבנו עבורך מספר קווים מנחים שיקלו עליך בתהליך ביצוע טרייד אין למשאיות שלך.


נקה את המשאית של העסק שלך

ערוך ניקיון יסודי כך שהמשאית תראה חדישה. רכב לא נקי מושך בהרבה פחות בהשוואה לרכב שהוא נקי. אם הנהג של המשאית מעשן סיגריות, נסה להיפטר מהריחות באמצעות טיהור..


פגישה עם סוכן מכירת הרכב בה מתבצעת העסקה

בשלב הבא ערוך פגישה עם סוכן המכירות  בחברת הטרייד אין בה את החפץ. עכשיו זה הזמן בו תתחיל לבצע משא ומתן וברר אילו מכירים הוא מציע תמורת טרייד אין למשאיות. בקש ממנו שירשום לכם את המחירים המוצעים. בשלב זה תגיד לו תודה וכי אתם תחשוב על הצעת המחיר שלו. תן לו להבין שאתה הולך להשוות עם חברות אחרות שמבצעות טרייד אין למשאיות.


היום שאחרי הפגישה...

אחרי שחיכית יום, צור קשר עם החברה שעושה טרייד אין למשאיות. דבר עם איש המכירות או המנהל שאתו דיברת  בנוגע לרכישת המשאית. תגיד לו שאתה מעוניין לקבוע פגישה עם שמאי לביצוע הערכה שלך.


פגישה עם שמאי רכב לצורך הערכת עלות המשאית שלכם

גש עכשיו לשמאי רכב. פגישה עם שמאי רכב תסייע לכם בהערכת שווי המשאית. אמנם הייעוץ עשוי להיות יקר מבחינה כספית, אבל יכול לחסוך לך הרבה כסף כשאתה מבצע  טרייד אין למשאיות שלך. כדאי גם לבצע חיפוש באתרים של חברות שמבצעות הערכה של רכבים, ואפילו לעשות סקר שוק, אם מתאפשר לך, עם עסקים שהשתמשו בשירותיו של שמאי לצורך הערכה לפני שביצעו טרייד אין למשאיות שלהם.


סגור עיסקה עם חברת הטרייד אין


זה הזמן שלך לחזור לחברה ולראות אם הם יציעו את היקף שווי המשאית שהשמאי הציע לך. בדוק אם הם מגיעים להיקף הסכומים שלך. אם אתה רואה שאם אינם מוכנים לבוא לקראתך,תגיד להם שאתה לא מוכן לזוז מהמחיר שאתה מציע.עליך להראות אסרטיבי!  בשלב זה ייתכן מאוד שהם יסגרו איתך את העסקה לפי השווי של המשאית אותה הצעת.


כפי שנוכחת לדעת ממאמר זה לבצע עסקת טרייד אין למשאיות בצורה משתלמת  זה דבר לא הכי קל, אבל אפשרי. אם תדבוק בהוראות שהבאנו לפניך אתה תופתע לטובה.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילן פילוס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Ilan

מאת: Ilanבתי מלון24/12/121110 צפיות
שלום חברים. צרפנו עבורכם רשימה של תיירותיים מומלצים ממיסיונינו לרווחת מי שבא להשתכן ב - בתי מלון בחיפה וגם למי שמעוניין שהחברים שלו מחו"ל יבקרו בעיר בזמן שהם שוהים ב - בתי מלון בחיפה.

מאת: Ilanבתי מלון24/12/121209 צפיות
המאמר הזה מיועד בעיקר עבור אנשים שבאים להתארח ב - בתי מלון בתל אביב לרגל תענוג או או לשילוב של עסקים ותענוג והם גרים בערים שונות בארץ. אבל המאמר הוא מעין "מורה נבוכי" עבור אנשים שרוצים לספק מידע לתיירים הבאים מחו"ל לתל אביב.

מאת: Ilanבתי מלון17/12/121208 צפיות
אם החלטתם לרדת לעיר הדרומית ביותר בארץ,הלא היא אילת, כדאי שתדעו כי יש עבורכם לא מעט אטרקציות תיירותיות שיוציאו אתכם מה - מלונות באילת. המאמר דן על מספר אטרקציות שכאלה שיעשו לכם חשק לרדת לאילת כאן ועכשיו...

מאת: Ilanרכב03/12/121264 צפיות
עבור חלק מהאנשים, קניית רכב יש שניה אינה אופציה. הם מעוניינים ב - רכבים יד ראשונה. הם רוצים לבחור בצבע ובכל המאפיינים המלווים אותם. יש להם תחושת גאווה על כך שהם הבעלים הבלעדיים של הרכב ומעוניינים לשמור על ראש שקט

מאת: Ilanטיולים בחו"ל27/11/121984 צפיות
אם מאז ומתמיד חלמתם על חופשת סקי באירופה, הנה מספר סיבות שבגללן למה היא קרום עור וגידים בשבילכם עוד השנה הזאת פלוס הסברים למה האלפים ישתלמו עבורכם בשביל חופשה משפחתית.

מאת: Ilanקניות 19/11/121066 צפיות
מכירת זהב נחשב לעסק כדאי במיוחד אם אתם רוצים לקבל כסף מזומן ומיידי. להלן מספר טיפים בנושא.

מאת: Ilanתחבורה ורכב - כללי15/11/121101 צפיות
מתלבטים אם להכניס מלגזה חשמלית למפעל שלכם, אבל לא יודעים אם זה כדאי עבור צורכי העסק שלכם. מאמר זה יעזור לכם לפתור את דילמה זאת ואחרות שקשורות למלגזה חשמלית במפעל.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213826 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213957 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214138 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204606 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195571 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196265 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193506 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica