חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לבחירת מתנה

מאת: דניאל מוריץצרכנות28/11/201217309 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתנה ניתנת מתוך אהבה, בהרבה הזדמנויות בחיים, מהלידה ועד גיל שיבה. בכל שנה, ליום הולדת או יום נישואין, מעניקים בני זוג זה לזה מתנה. ילדים בגן מביאים ליום הולדת מתנה לבעל השמחה. מתנה נותנים גם כמזכרת למי שפורש מהעבודה. מתנה נותן הבעל לאשתו לאחר לידה.


מתנות אישיות

בעבר היו נותנים מתנות אישיות אחד לשני, גדולות וקטנות, והערך הכספי לא היה נמדד. העיקר הכוונה, העיקר שהצד השני זוכר את האירוע אצל חברו. למי שידוע אינה מאפשרת, כלכלית, לקנות מתנות יקרות גם זר פרחים, שמביא השליח מחנות הפרחים, הביתה,ושנשלחו על ידי הבעל לאשתו, יכול להיחשב כמתנה. לאישה תהא זו הוכחה שבעלה מעריך אותה. ישם גם בעלים המבקשים לשלוח  את זרי הפרחים למקום עבודתה של אשתו כדי שכולם ידעו כמה הם אוהבים.

בתקופה שיש מגוון רחב והיצע של דברים אותם ניתן להעניק כמתנה, בחירת מתנה נעשית קשה יותר ויותר ולעיתים זו כמעט משימה בלתי אפשרית, זוגות שנשואים שנים רבות למצוא מתנות מקוריות, זו פרוייקט והחיפוש אחריהן מתיש, במיוחד כשרוצים להפתיע את מקבל המתנה. לפעמים המחשבה על מתנה מקורית או מיוחדת וחיפוש אחריה יכול להימשך ימים רבים ואפילו שבועות, כל אחד רוצה להביא לאהוב עליו מתנה מקורית עליה אף אחד מהסובבים אותו לא חשב קודם.

משפחות רבות החליטו להפסיק את מנהג הענקת מתנות באירועים כמו ימי נישואין או ימי הולדת ויוצאים לבילוי מחוץ לבית כמו למסעדה או בילוי אחר ובכך לציין את האירוע.

מתנות מיוחדות יכולות להיכלל בהזמנת אחד מבני הזוג מקום בבית מלון או בצימר, בהפתעה, באחד המקומות האקזוטיים בארץ, לחגוג יום נישואין או יום הולדת. לפעמים מגשים צד אחד לצד השני חלום עליו חלם ולא העיז להגשימו בעצמו כמו ספורט אתגרי, באנג'י, צניחה חופשית, רכיבה על סוסים או טיסה בשמי הארץ. גם הפלגה בשיט תענוגות יכולה להיות הגשמת חלום.

התחרות בהצעות נישואין על ידי החתנים המיועדים הפכה למקובלת וכל גבר המתכנן להציע לחברתו נישואין, בתקווה שיקבל תשובה חיובית, מנסה לעשות זאת בצורה המקורית ביותר, כזו שאף אחד מבין חבריו לא עשה ההשקעה והתכנון לאירוע גדולים ולפעמים אפשר היה פשוט לעשות זאת בדרך המקורית על יד כריעת ברך והמתנה לתשובתה של הכלה המיועדת.

מתנות לזוג המתחתן היו בעיקר חפצים לבית, לבניית הדירה המשותפת. כיום שכל אחד יכול לקנות לעצמו עול פי טעמו את כלי המטבח הנחוצים, המצעים והמגבות, נהוג להביא המחאה והזוג יוכל לקנות לעצמו את שהוא חפץ או לצאת עם לחופשה או טיול.

לאדם הפורש מעבודתו ויוצא לגמלאות, נהוג, כמעט בכל מקום עבודה, לציין זאת במסיבת פרידה והענקת מתנת מזכרת. לכל חברה יש את המתנות המיוחדות למטרה זו. לפעמים, במקומות עבודה קטנים, בהם מספר העובדים מצומצם מעניקים מתנה מקורית המתאימה לאופיו של הפורש.

בעידן שכמעט ובכל בית יש מחשב ומכשירים אלקטרוניים מפלאפון ועד טלוויזיה ומערכת קולנוע ביתית קשה יותר הבחירה מה לקנות לבן או בת המצווה. בעבר היו מביאים ספר קריאה או ספר עיון. היום בעידן המחשב והאיטרנט והמסרונים, הספרים הם רק מקור לאבק. מעטים הילדים הזקוקים לחומר לימודי הנעזרים היום באנציקלופדיה או במילון. אין נושא שלא ניתן למצוא עליו חומר באחד מאתרי האינטרנט.

בני משפחה המתארחים אצל קרוביהם בחגים יודעים לספר על מסע הקניות המפרך אותם הם עושים לפני החג בחיפוש אחרי מתנות מקוריות למארחים. המשימה אינה פשוטה במשפחות שמתארחות אחת אצל השנייה בכל חג לפי התור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162791 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152694 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152527 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153402 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152159 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151466 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214226 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204364 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205265 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193397 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193441 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182915 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica