חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הענקת מתנות

מאת: רוני מיכאלצרכנות28/11/201217044 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכל אירוע משמח בחיים או סתם ללא סיבה אוהבים בני האדם להעניק אחד לשני מתנות. ממתנות ללידת תינוק ועד לחגיגות ימי הולדת לקשישים. זוגות מעניקות אחד לשני מתנות באירועים כמו ימי נישואין או ימי הולדת של אחד מבני הזוג. חבר מביא לחברתו מתנה לציון יום השנה להיכרותם וכן הלאה. מתנות מוענקות גם למשפחה שעוברת דירה ומתנות נותנים גם סבים וסבתות כשמגיעים לביקור נכדיהם או כאלה שחוזרים מטיולים מעבר לים.

מתנות אישיות לאישה ולגבר

אין מי שלא אוהב לקבל מתנות. כדי לשמח את גבר או האישה האהובים, עליך להפתיע אותם, במתנות. מתנות לגבר או מתנות לאישה הן אלה המוענקות בימי הולדת או בימי נישואין.  מתנה לגבר יכולה להיות למעסיק מעובדיו ליום הולדת או לאירוע אחר הקשור למקום העבודה. מתנות לאישה יכולות להיות מבעל לאשתו, בין חברות.

מתנה לגבר אפשר לבחור על פי תחומי ההתעניינות שלו. גבר שאוהב גאג'טים יכולים לבחור עבורו פריט שעדיין לא ברשותו. או לגבר שבמסגרת עבודתו עליו להופיע לבוש בחליפות אפשר לקנות לו כמתנה עניבה או חפתים. גבר שיש לו הובי לאסוף ספרי קריאה ישנים, שיצאו במספר מהדורות וירדו ממדף המכירות אפשר לחטט רגליים לחנויות ישנות בהן אולי ניתן למצוא משהו שיעניין אותו. גבר שאוהב אתגרים גם בחירת אחד מענפי הספורט האתגרי, כמו, רחיפה, טיסה בשמי הארץ, צניחה חופשית או נהיגה במכונית מרוץ, יכול להיחשב באחד ממתנות לגבר. המתנות לאישה מגוונות הרבה יותר. אישה שאוהבת תכשיטים, תיקים בושם או כלי איפור ניתן לקנות לה זאת יותר מפעם כמתנה. גם לאישה האוהבת אתגרים אפשר להעניק במתנה אחד מפעולת ספורט אתגרי כמו רחיפה, צניחה חופשית או קפיצת באנג'י.

בעת הקדומה היה נהוג, שגבר הבא  לבקש מאבי הנערה אותה ירצה לשאת לאישה, יביא מתנות למשפחה. בתקופה זו מספר גמלים או כבשים הוכיח מה שוויה של הכלה המיועדת. בעת הזו נותן הגבר לאישה מתנות ביום הצעת הנישואין, בימי הולדת, ימי נישואין או לאחר לידה.

במסורת של בני עדות המזרח ,ימים ספורים לפני חתונת בני זוג, עורכים טכס חינה. הטכס מהווה כאין פרידה מהחיים כיחידים וכניסה לחיי זוגיות. טכס זה מלווה בתלבושות אוטנטיות וססגוניות, מוסיקה תואמת לאווירה וריקודים.  זוגות רבים מזמינים רקדנית בטן לתת לאירוע הדומה ככל שאפשר לטכסי החינה שהיו עושים בארץ מוצאם.

הטכס מתחיל בריקוד של נשים עם צלחות מלאות בעוגיות ובראשם צלחת עם החינה המוכנה. בטכס  מורחים את כפות ידי בני הזוג, בחינה המופקת מעלים של צמח הגדל באסיה, אפריקה ואוסטרליה ולאחר טחינתו לאבקה והוספת מים יקבל צבע חום. מריחת החינה משאירה כתם כתום על כפות הידיים המריחה היא למזל טוב וסגולה לאושר, פוריות ושגשוג כלכלי. משפחת הכלה מעניקה לחתן,  בדרך כלל שעון ולאוהבי ומתנות שונות ומשפחת החתן מעניקה לכלה תכשיטי זהב. יש עדות, לא בכולן, שבעת ענידת התכשיטים על הכלה מכריזים מי הביא את המתנה ומה שוויה.

האורחים המכבדים את הזוג ביום שמחתם מעניקים אף הם מתנות שהם לרוב חפצים לבית כמו מצעים או כלי מטבח. האוכל המוגש הוא אוכל מסורתי לעדה בו יוגשו כל המאכלים המוגשים בדרך כלל באירועים כגון אלה. בשנים האחרונות, אף שאין זו מסורתם, טכס החינה נחגג גם בקרב יוצאי עדות אשכנז. זוגות "מעורבים" שאחד מבני הזוג הוא בן עדות המזרח והשני מבין עדות אשכנז ובוחרים לעשות את הטכס כדי לקיים עוד ערב של שמחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157021 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152122 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156086 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153452 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142702 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141928 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141780 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214249 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204385 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205287 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193445 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica