חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב דירה חדשה

מאת: רוני מיכאלעיצוב פנים28/11/2012608 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בבואנו לרהט דירה חדשה או להחליף רהיטים בדירה ישנה  לא תמיד אנחנו יודעים כיצד לעשות זאת. עיצוב בכלל, ועיצוב חדר כלשהו, מטבח או חדרי אמבטיה, הוא מקצוע הנלמד לתואר אקדמי ולא לכולנו יש השכלה או טעם טוב בתחום. הפתרון הוא בשכירת בעל מקצוע, ולא חסרים כאלו. חשוב לבחור בעל מקצוע טוב, עם תיק עבודות מרשים – ואתר אינטרנט יפה המראה את ההצלחה שלו עם לקוחות אחרים.

גם המלצה מפה לאוזן לא תזיק, ואם אפשר להתרשם בעין מעבודה שלו, מה טוב. לאחרונה יש ביקוש לשירותי מעצבים יותר מאי פעם בעבר, אולי ביחד עם האינפלציה במקצוע. בחירת מעצב חשובה במיוחד לאלו המתכננים את הרכישה או השיפוץ כפעם אחרונה בחייהם. לאחר תיאום ציפיות, בין המעצב ללקוחותיו, ביקור המעצב במקום והחלטה האם לנצל חלק מהריהוט הקיים או להחליף את כולו, תוכן על ידו תוכנית עם פירוט עליות.

שילוב ריהוט קיים עם ריהוט חדש מצריך חשיבה שונה מזו של רהוט חדש. לא תמיד ניתן לעביר מדירה לדירה רהיטים בגלל גודל החדרים או הרהיטים. במידה ורוצים לשדרג את חדר השינה לא תמיד הסגנון הישן תואם לרהוט החדש שנבחר, וסימן הוא שצריך להחליף את הישן בחדש.

עיצוב חדר שינה

חדר השינה הפך בשנים האחרונות ליותר ממקום שינה. זהו חדר אליו נכנסים ההורים ברגע של חיפוש שלווה, חיזוק קשרים ביניהם, לחיזוק הקשרים הרומנטיים שלהם, או למצוא מפלט מלחצי היום. בעת עיצוב פנים חדר שינה, ובחירת הרהוט יש לקחת בחשבון את צבע הרהוט, בחירת וילון ושטיח תואמים, סוג הרהוט, עתיק, מודרני, כל הפרטים האלה נקבעים בהתם לאופי המזמין. תאורה מתאימה, מראה גדולה ותמונות על הקיר יוסיפו לאווירת חדר השינה.

בדרך כלל הריהוט הסטנדרטי הוא מיטה, שידות, ארון בגדים. ישנה אפשרות  לשדרג את חדר השינה עם מוסיפים ליד המיטה ספסל, עם אפשרות לאחסנת המצעים, עליו ניתן להניח חלוק או בגדים. קיימת אפשרות לקנות ריהוט לחדר שינה מאחת החברות המייצרות או מייבאות רהיטים. בארץ יש מבחר גדול גם מתוצרת הארץ וגם סחורה מיובאת מכל מיני ארצות. אפשרות נוספת היא להזמין בהזמנה אישית, אצל נגר או מפעל המייצר רהוט על פי הזמנה, לפי הצרכים האישיים, גודל צבע או סוג חומרי הגלם.

עיצוב הדירה בכלליות

יש זוגות הפונים לשירותי המעצב שיעשה להם תוכנית לעיצוב פנים בית שלם אותו בנו או רכשו לאחרונה והוא יעצב את הבית כולו. עיצוב שונה יהיה לבית של זוגות צעירים עם או בלי ילדים לבין עיצוב פנים בית של זוגות מבוגרים יותר או לקשישים. בעיצוב פנים חדר שינה של זוגות מבוגרים, זקנים, צריך לקחת בחשבון, בנוסף לצבעים מרגיעים, גם את עניין הבטיחות, שהוא לא חשוב פחות חשוב אצל זוגות צעירים, אבל חשוב במיוחד אצל מבוגרים וקשישים. למיטה צריכה להיות גישה טובה וזאת על מנת שלא לקבל מכה בכל פעם שעוברים בקרבתה, מזרון נח, בעל תו תקן ממכונן התקנים הישראלי, וידיות תמיכה במקלחת ובשירותים לעזרת המבוגר.

בעיצוב חדר שינה לילדים או בני נוער יש צורך בבחירת רהוט על פי האהבות של  המשתמש לדמויות חיות, ספורט וצבעים מועדפים. כל ילד על פי העדפותיו. ריהוט למרפסת, או לגן, נכללים אף הם בעיצוב פנים בית. גם בין רהיטי מרפסת לרהיטי גן יש הבדל אבל הוא לא משמעותי ובדרך כלל הוא יותאם לצרכי בעלי הדירה או הבית. במטבח אמריקאי, הפתוח לפינת האוכל והסלון, העיצוב צריך להתמזג עם רהיטי פינת האוכל והסלון. מאחר ורהיטי פינת אוכל וסלון יכולים להיות מוחלפים בעתיד יש לקחת בחשבון בבחירת צבעים לארונות המטבח, שיהיו בעלי צבע נטרלי ככל שאפשר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157018 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152120 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156042 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153450 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142699 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141925 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141778 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222445 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222690 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202727 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202797 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202242 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202220 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica