חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברות- סוגי הדברות

מאת: Eli Levyהדברה02/12/2012634 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תושבי רעננה הגרים ליד הפארק עלולים לסבול מבעיות שונות הדורשות הדברה. הדברת יתושים היא אחד התחומים המטרידים ביותר. יש לזכור כי יתוש יכול לעוף רק מאות מטרים בודדים כך שהיתוש שעקץ אותך מקורו בסביבתך.

הדברת יתושים

בשנות החמישים הדבירו את היתושים באמצעות חומר כימי בשם DDT שהרג אותם ביעילות. אך באותה יעילות הוא גם הרג את אויביהם הטבעיים, זיהם את הקרקע והמים וסייע ליתושים לפתח מנגנוני עמידות. ריכזנו כאן עצות שונות שקיבלנו מהעוסקים בתחום באזור השרון –חברות הדברה ברעננה וחברות הדברה בהרצליה . כל מדביר ברעננה או בהרצליה ששאלנו אמר לנו – קודם כל מניעה.

מניעה – לפני שמזמינים מדביר ברעננה או מדביר בהרצליה

לצורך התרבות זקוקה היתושה למאגרי מים קטנים, שבהם היא מטילה ביצים. הזחלים הבוקעים מהביצים חיים במים. לכן הצעד הראשון הוא איתור מאגרי מים במרתפים, חניונים, גינות, בריכות, עציצים, אגרטלים, וייבושם. כל מה שהוא פחות מ-50 ס"מ עומק מזמין  יתושה להטיל ביצים.

בריכות נוי

מדביר ברעננה יעץ לנו כיצד להפוך חיסרון ליתרון: אם יש לכם בריכת נוי – שימו בתוכה דגי גמבוזיה שיטרפו את הזחלים, והנה לכם הדברה ירוקה. הם יכולים לחיות גם במיים עכורים. דאגו לסירקולציה במזרקות ובבריכות נוי שלא יהיו מים עומדים. המנעו מהשקיית יתר בגינה וכסו מאגרי מים שאי אפשר לייבש.

הדברת יתושים בוגרים

הדברה זו תיעשה על ידי חומרים כימיים סביב מקווי מים ועל צמחיה. בנוסף יש שיטה של ריסוס שכבת שמן על המים כדי לחנוק את הזחלים. מדביר בהרצליה סיפר לנו בגאוה כי פותח באוניברסיטת באר שבע חיידק היוצר שפוגע בזחלים במיים בלי לפגוע בדגים ובצמחים בבריכה. לבית קיימים מכשירים שונים בעלי תאורה סגולה שקוטלים את היתושים.

המעוניינים לטפל בנושא של הדברה ברעננה או הדברה בהרצליה בתחום של הדברת יתושים יכולים להתקשר למחלקת התברואה שאמונה על המניעה בשטח השיפוט שלה. אך אם יש לכם בעייה קיימת ישנן חברות הדברה ברעננה ובהרצליה שמתמחות בתחום.

ניתן למצוא גם חברות הדברה בהרצליה שמתמחות בהדברת יתושים. כך שאם אתם גרים באזור ההמלצה היא לפנות לכל מדביר בהרצליה שיאתר את מקור הבעיה ויתאים את שיטת ההדברה הנדרשת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli Levy

מאת: Eli Levyהדברה14/10/132519 צפיות
תיקנים ונמלים בקיץ? מעופפים? ברחשים? יתושים וזבובים? מי מאיתנו לא חווה באופן אישי את טרדות הקיץ?ומה בנוגע למכרסמים- חולדות? עכברים? הדברה מקצועית אמנם מספקת לנו איכות חיים, אולם בנוסף לנוחות ולאיכות היא מספקת גם אלמנט בריאותי –תברואתי.

מאת: Eli Levyאדריכלות פנים14/10/133195 צפיות
המכנה המשותף לכל מטבחי היוקרה הוא באיכות חומרי הגלם מהם הם עשויים, בתכנון העיצוב שלהם, וביכולת שלהם להיות מותאמים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, לסגנון החיים שלו ולשימושי המטבח עבורו (בנוסף לשימוש הסטנדרטי).

מאת: Eli Levyניקיון30/05/132547 צפיות
ללא קשר לגילכם או לסגנון החיים שלכם, אתם חיים ומתמודדים עם אבק ועם לכלוך. בין אם אתם חובבי ניקיון מושבעים ובין אם אתם לא מאלו שמקפידים במיוחד, כך אך כך, בית דורש ניקוי ותחזוקה שוטפת.

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132483 צפיות
בכדי שאיש מקצוע העוסק בקידום אתרים יוגדר, ובצדק , מומחה קידום אתרים, עליו לשלוט היטב בכל הלוגיסטיקה והמדיניות שמתרחשת מאחורי הקלעים ברשת. כשאנו מדברים על מומחה קידום אתרים אנחנו מתכוונים לאיש מקצוע היודע לקדם את האתר שלנו בגוגל

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132406 צפיות
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן.

מאת: Eli Levyבניין ואחזקה - כללי29/05/132535 צפיות
מי מאיתנו לא חווה סתימה בכיור או בשירותים? המים לא מתנקזים ? מציפים את הכלים הסניטאריים? משאירים לנו לכלוך דבוק לדפנות ועוד לא דיברנו על הריחות הלא נעימים המלווים לכל העניין. אין ספק שהדבר האחרון...

מאת: Eli Levyפרסום28/05/132509 צפיות
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191740 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181640 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181248 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181369 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181375 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181351 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181268 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica