חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיולי סוסים בצפון

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ02/12/20121082 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכיבה על סוסים מהנה בכל גיל. טיולי סוסים בצפון יהיו בחירה נפלאה בעבור חופשה משפחתית, בילוי רומנטי, יום של טיול אתגרי עם חברים או פעילות גיבוש לקבוצות עובדים. חוות הסוסים במושבים ובקיבוצים מציעות שיעורי רכיבה, סוסים, ציוד רכיבה ומסלולים מתאימים. ללא ניסיון לא כדאי יהיה לצאת למסלול הרכיבה. אל הקבוצות הגדולות מצטרפים כמעט תמיד מדריכים מקצועיים בכדי להדריך וללוות. טיולי הסוסים מתקיימים בשעות היום או לאור השקיעה, כאשר אפשר לצאת לשטח למספר שעות.

אטרקציות בצפון

החווה מציעה טיולי סוסים בצפון לתושבי העיר חיפה והסביבה. המסלולים סובבים סביב שמורות הטבע הקסומות של הכרמל ומסלולים מאתגרים יותר. פרט לטיולים ושיעורי רכיבה פועל בחווה גם פנסיון לסוסים ברמה גבוה. צוות המדריכים של החווה מתמחה בטיולי שטח, מכיר את הכרמל כמו את כף ידו ומוכשר להפעלת קבוצות ופעילויות בשטח.

מועדון רוכבים באזור הצפון

טיולי סוסים בצפון אפשר למצוא גם במועדון הרוכבים יפעת שבגליל התחתון. הצוות המקצועי במקום מציע רכיבת סוסים ברמות שונות, רכיבה טיפולית ושירותי אילוף ופנסיון סוסים. הרוכבים המיומנים יוכלו ליהנות מרכיבה ספורטיבית, רכיבה מערבית ורכיבת בוקרים ורודיאו. החווה מתאימה לביקור עם ילדים, אירועים וטיולי סוסים לזוגות ומשפחות.

בית ספר לרכיבה בצפון

ביישוב מלכיה שבגליל העליון פועל בית הספר לרכיבה של הצפון. הצוות המקצועי מציעה שיעורי רכיבה למתחילים ומתקדמים, רכיבה ספורטיבית, רכיבה טיפולית, רכיבה אנגלית ורכיבה חווייתית. את שיעורי הרכיבה אפשר לשלב בחופשה המשפחתית או בילוי זוגי. הרכיבה היא הזדמנות נהדרת לשלב פעילות ספורטיבית עם הנאה ובילוי בחיק הטבע.

טיולי סוסים במרום גולן

במרום גולן הצוות המקצועי של חוות הסוסים מורכב מבוקרים אמיתיים. בכל יום הם יוצאים אל השטח עם עדר הבקר אל שטחי המראה. הווה מציעה טיולי סוסים ליחידים וזוגות, טיולים לקבוצות ושאר אטרקציות. את טיולי הסוסים בחווה אפשר יהיה לסיים בארוחה רומנטית במסעדה הכפרית שבמקום. חוות אוכפי הגולן שבעין זיוון מציעה גם כן טיולי סוסים בצפון ושאר אטרקציות. מטיילים שמבקשים לרכב על סוסים באזור הצפון יוכלו למצוא ללא ספק מבחר גדול של חוות ומסלולים.

חוות הסוסים המובילות מציעות הדרכת רכיבה בכל שלב, כלים לרכיבה נכונה וטיולים לצד הנופים המקסימים של אזור הצפון. המדריכים מגלים למטיילים את כל פינות החמד והתצפיות שבאזור. בחלק מחוות הסוסים אפשר יהיה למצוא גם טיולי סוסים על לינה בשטח. על הסוסים מעמיסים מבעוד מועד שקי שינה וציוד מתאים ללינה בשטח. עם רדת החשכה מדליק המדריך את המדורה וצולה בשר ותפוחי אדמה.

טיולי סוסים בורד הגליל

המסלול מתחיל בנקודת התצפית היפה ביותר בארץ. טיולי החווה סובבים סביב הנופים המדהימים של הכנרת והגולן. את המסלולים בוחרים המדריכים בהתאם לכישורי הרכיבה של המשתתפים בטיול. מסלולים למתקדמים מסוכנים לילדים ורוכבים ללא ניסיון. שמירה על בטיחות ושימוש בקסדות ומגנים חיוני למניעת פציעות ותאונות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר אלון

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים04/02/14912 צפיות
אוהבים חתולים? יש לנו בשבילכם רעיון מיוחד לעיצוב הבית. מדבקות קיר חתולים הן אמצעי נהדר בו תוכלו לשלב את אהבת החתולים עם עיצוב מודרני. בין המדבקות אפשר יהיה למצוא דמויות מצוירות מקסימות ותמונות של חתולים יפים מכל הסוגים.

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים24/08/13969 צפיות
מדבקות קיר הן מוצר מאוד פופולארי בשל היתרונות הרבים הגלומים בהן החל משפע העיצובים והאפשרויות דרך המחיר השווה לכל כיס ועד להתקנה הפשוטה. הדרך לעצב חללים באמצעות מדבקות קיר היא יחסית קלה אך נדרשת היערכות מסוימת על מנת שההדבקה תצא טובה

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ02/05/131113 צפיות
אזור המכתשים בנגב הוא אחד מאתרי התיירות היפים והפופולריים ביותר בישראל. אלפי תיירים מגיעים בכל חודש אל האזור בכדי לטייל במכתשים, ליהנות מבתי מלון וצימרים מיוחדים ולצפות בכוכבים. טיולים במכתש רמון מתאימים למשפחות עם או בלי ילדים, זוגות או קבוצות מטיילים. דרגת הקושי של המסלולים משתנה. נציין כי לקראת היציאה לטיול כדאי לאסוף מידע אודות השטח, להדפיס מפה, ללמוד את המסלול ולהצטייד בהתאם. אל תשכחו להביא אתכם מים, כובע, בגדים מתאימים, נעלי הליכה, תיק עזרה ראשונה, מצפן, מצלמה וארוחה קלה.

מאת: יאיר אלוןצרכנות24/03/131734 צפיות
ביקור אחד בחופי הים של תל אביב מיד מבהיר לנו עד כמה ישראל מגוונת ועשירה מבחינה אופנתית. קולקציות בגדי הים של שנת 2013 מורכבת מגדמים מודרניים חדישים לצד דגמים שמושפעים מטרנדים אופנתיים של שנות ה-60.

מאת: יאיר אלוןפרסום באינטרנט07/02/131272 צפיות
בישראל חיה קהילה מאוד גדולה של דוברי רוסית. הם מבצעים חיפושים ברשת בשפה הרוסית, משתמשים במנועי חיפוש רוסיים, רוכשים מוצרים ושירותים באתרים בשפה הרוסית ופועלים לשימור התרבות.

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ06/02/131094 צפיות
אזור הדרום של ישראל מורכב בעיקר משטחים מדבריים. שבילי טיולים ואתרי קמפינג בדרום פתוחים בפני הקהל בכל עונות השנה. האתרים הבאים מתאימים לקמפינג משפחתי, קבוצתי או זוגי. הלינה מתקיימת במגרשי חנייה או מרחבים מיוחדים שמתאימים לחנייה ולינה. ברוב המתחמים תמצאו גם מתקני הצלה, ברז מים ושילוט מתאים. אלו שמעוניינים בכך יוכלו למצוא במושבי הדרום אכסניות, צימרים, בתי הארחה ובתי מלון קטנים. האירוח מתבצע לרוב במתכונת של לינה וארוחת בוקר.

מאת: יאיר אלוןמחשבים וטכנולגיה - כללי07/12/121185 צפיות
משחקים הם חלק מחיינו. הצורך לשחק קיים בכל גיל. המשחק משול לחיים, הוא מסמל גמישות מחשבתית ויצירתיות. המשחק אצל ילדים הוא דרך חיים. אצל המבוגרים המשחק מתבטא ביצירה, באומנות ובתרבות. כתיבה, ציור, ריקוד הם דרך לשחק.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בארץ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192506 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ04/12/182460 צפיות
מחפשים אטרקציה מסוג אחר עם המשפחה, לחברים או לעצמכם - אך מוצאים את עצמכם מתלבטים במה כבר אפשר לחדש הפעם? הרשו לנו לסבר את אזניכם עם אפשרות חדשה שאולי לא חשבתם עליה, או לכל הפחות לא ברצינות - והקדישו כמה דקות כדי לחשוב על כך באופן אמיתי לגבי עצמכם, ולהבין לבד מדוע כל כך הרבה אנשים ונשים בארץ ובעולם מתאהבים בכך, וחוזרים על כך שוב ושוב. כן, גם אתם תופתעו לגלות עד כמה טיולי ג'יפים יכולים לדבר אליכם, ולא משנה אם אלה טיולי ג'יפים בצפון, בדרום במרכז או בכלל בחו"ל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ18/09/181818 צפיות
העובדים שלכם צמאים לזמן איכות אחד עם השני? ברור לכם שהם זקוקים לגיבוש כדי להכיר אחד את השני קצת יותר לעומק? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע אתם, בתור בעלי העסק, תוהים מה תוכלו לעשות בנידון. יש אינספור אפשרויות בכל מה שקשור לגיבוש העובדים ואם כבר ניסיתם הכול, מדוע שלא תיקחו אותם היום לחוויה כמו טיולי ג'יפים בגלבוע? טיולי ג'יפים בגלבוע מוציאים אותנו מהמרחב הרגיל שלנו, מפגישים אותנו עם נופים נהדרים ונותנים לנו את ההזדמנות לעשות משהו אחר. לכן כדאי גם לכם לחשוב על האפשרות הזאת כי אין ספק שהעובדים שלכ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ13/07/181402 צפיות
כיום ניתן למצוא דילים לאילת אשר יציעו לכם לישון במלונות חמישה כוכבים או אוהלים מפוארים, מלונות רגילים או אכסניות מיוחדות. בסופו של דבר כל אחד מכם יוכל להיות בטוח כי הדרך שלו לחופשה חד פעמית בעיר המיוחדת תהיה קצרה מאי פעם וזאת אם באמת ירצה בכך. רק תצטרכו לוודא כי אתם בוחנים בהקדם האפשרי את האופציות השונות שקיימות וזאת כל עוד מדובר על דילים לאילת וזאת אם תרצו ליהנות כפי שלא היה מזה זמן רב.

מאת: טל בן דודטיולים בארץ16/04/181445 צפיות
למצוא מקום שאפשר לשכור אופניים לקבוצות, ולרכוב על רקע נופים קדומים, מוריקים, בשילוב שחיה בבריכה טבעית אינו עניין של מה בכך. אם תוסיפו ארוחה ומדריך מעולה שייתן הסבר ככה על הדרך, זו אחת החוויות החזקות שלכם בקיץ הקרוב.

מאת: tiloniטיולים בארץ01/02/181531 צפיות
קיץ ישראלי הוא עונה חמה מכל בחינה שהיא. הורים וילדים מטפסים על קירות במאמץ נואש, בציפורניים כסוסות, במאמץ למצוא עוד אטרקציה, עוד בילוי, עוד מופע ובעיקר – מה לעשות עם ילדים ובלעדיהם.

מאת: רוני הכהןטיולים בארץ10/12/171444 צפיות
הבחירה בחופשה אשר מתרחשת בקיץ היא גם הרבה יותר חכמה מלפחות שלושה היבטים שונים, בייחוד כאשר רוצים לצאת אל עיר הנופש האהובה על הישראלים, הלוא היא אילת, וגם כאשר רוצים לצאת אל הפלגה באילת בתקופה שהיא אינה הקיץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica