חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התקנה והדבקה של מדבקות קיר

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים24/08/2013968 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדבקות קיר הן מוצר מאוד פופולארי בשל היתרונות הרבים הגלומים בהן החל משפע העיצובים והאפשרויות דרך המחיר השווה לכל כיס ועד להתקנה הפשוטה. הדרך לעצב חללים באמצעות מדבקות קיר היא יחסית קלה אך נדרשת היערכות מסוימת על מנת שההדבקה תצא טובה.

רוב מדבקות הקיר מגיעות בגיליון אחד כאשר האלמנטים שלהן חתוכים בחיתוך לייזר. כלומר, בחיתוך שהוא מסביב לאלמנט. החיתוך נוצר להקל על ההדבקה ולאפשר לכם להדביק ולפזר את האלמנטים השונים כפי שאתם רוצים.

חיתוך אותיות לעומת זאת מייחס לכך שהחיתוך הוא בצורה מדויקת סביב הצורה כמו באותיות. חיתוך כזה יתאים למדבקות מסוג מסוים למשל מדבקות מספרים או לייזר.

כשבאים להדביק את המדבקה צריך לבצע מספר פעולות על מנת שההדבקה תהיה חלקה ולא יהיו לה בועות אויר. אם מדובר בגיליון אחד ארוך שאין בו חיתוך אלמנטים אז ההדבקה היא מורכבת יותר ועלולה להצריך את ניסיונו של איש המקצוע. בכול מקרה, כשמדביקים צריך לדאוג שמשטח ההדבקה יהיה נקי וחלק ולא מלוכלך. אם מדובר במדבקה שהרקע שלה לבן היא תסתיר את הפגמים אבל מדבקה שהרקע שלה שקוף עלולה לא לכסות את הכתמים האלו.

דבר נוסף הוא להדביק על משטח יבש. אם ניקיתם את הקיר באמצעות מטלית לחה, חכו שהקיר יתייבש ורק אז הדביקו את המדבקה.

הדביקו באופן הדרגתי. אל תסירו את כל המדבקה מהגיליון כי אז היא עלולה להתקמט ואתם עלולים להתקשות להדביק אותה. הצמיד את הקצה של המדבקה והסירו באופן הדרגתי כך שהמדבקה תישאר מתוחה לגמרי.

ישנם סוגי מדבקות שונים וההבדלים ביניהם מתבטאים גם בסוג הדבק. ישנן מדבקות רב פעמיות ירוקות ואקולוגיות לגמרי שניתן להדביק אותן ולהסיר אותן ואז להדביק שוב. טכנולוגיה זו מאפשרת לכם לעבור דירה ולקחת אתכם את העיצוב הישן, ממש כמו תמונה.

רוב מדבקות הקיר עשויות מויניל, Pvc שהוא חומר ידידותי לסביבה ובטיחותי לילדים אך מדבקות אלו ניתנות לשימוש חד פעמי. הויניל הוא חומר שמסייע לשמור על עמידות המדבקה כך שלאחר שהדבקתן אותה אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהיא תחזיק מעמד לאורך שנים. אמנם אחד היתרונות במדבקות קיר הוא שמדובר במוצר זול יחסית המאפשר לנו להחליף עיצוב מדיי פעם ולא להישאר עם אותו עיצוב לאורך שנים אבל אם לא תרצו להחליף עיצוב אז דעו שהמדבקה עמידה לאורך שנים.

צריך לזכור כמובן שהמוצר הזה פופולארי בעיקר לחדרי ילדים ותינוקות כך שמאחר והילדים גדלים מה שמתאים לתינוק לא בהכרח יתאים לילד בן שש לכן סביר להניח שתרצו להחליף עיצוב אחת לכמה זמן וכפי שאמרנו עלותו של המוצר בהחלט מאפשרת לגוון את העיצוב אחת לתקופה מבלי להרגיש את זה בכיס.

כדי לקבל רעיונות לעיצוב חפשו באתרי מדבקות ותופתעו לגלות איזה מבחר אדיר של מדבקות קיר לחדרי ילדים, נוער וסלון, קיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר אלון

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים04/02/14911 צפיות
אוהבים חתולים? יש לנו בשבילכם רעיון מיוחד לעיצוב הבית. מדבקות קיר חתולים הן אמצעי נהדר בו תוכלו לשלב את אהבת החתולים עם עיצוב מודרני. בין המדבקות אפשר יהיה למצוא דמויות מצוירות מקסימות ותמונות של חתולים יפים מכל הסוגים.

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ02/05/131112 צפיות
אזור המכתשים בנגב הוא אחד מאתרי התיירות היפים והפופולריים ביותר בישראל. אלפי תיירים מגיעים בכל חודש אל האזור בכדי לטייל במכתשים, ליהנות מבתי מלון וצימרים מיוחדים ולצפות בכוכבים. טיולים במכתש רמון מתאימים למשפחות עם או בלי ילדים, זוגות או קבוצות מטיילים. דרגת הקושי של המסלולים משתנה. נציין כי לקראת היציאה לטיול כדאי לאסוף מידע אודות השטח, להדפיס מפה, ללמוד את המסלול ולהצטייד בהתאם. אל תשכחו להביא אתכם מים, כובע, בגדים מתאימים, נעלי הליכה, תיק עזרה ראשונה, מצפן, מצלמה וארוחה קלה.

מאת: יאיר אלוןצרכנות24/03/131734 צפיות
ביקור אחד בחופי הים של תל אביב מיד מבהיר לנו עד כמה ישראל מגוונת ועשירה מבחינה אופנתית. קולקציות בגדי הים של שנת 2013 מורכבת מגדמים מודרניים חדישים לצד דגמים שמושפעים מטרנדים אופנתיים של שנות ה-60.

מאת: יאיר אלוןפרסום באינטרנט07/02/131272 צפיות
בישראל חיה קהילה מאוד גדולה של דוברי רוסית. הם מבצעים חיפושים ברשת בשפה הרוסית, משתמשים במנועי חיפוש רוסיים, רוכשים מוצרים ושירותים באתרים בשפה הרוסית ופועלים לשימור התרבות.

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ06/02/131094 צפיות
אזור הדרום של ישראל מורכב בעיקר משטחים מדבריים. שבילי טיולים ואתרי קמפינג בדרום פתוחים בפני הקהל בכל עונות השנה. האתרים הבאים מתאימים לקמפינג משפחתי, קבוצתי או זוגי. הלינה מתקיימת במגרשי חנייה או מרחבים מיוחדים שמתאימים לחנייה ולינה. ברוב המתחמים תמצאו גם מתקני הצלה, ברז מים ושילוט מתאים. אלו שמעוניינים בכך יוכלו למצוא במושבי הדרום אכסניות, צימרים, בתי הארחה ובתי מלון קטנים. האירוח מתבצע לרוב במתכונת של לינה וארוחת בוקר.

מאת: יאיר אלוןמחשבים וטכנולגיה - כללי07/12/121184 צפיות
משחקים הם חלק מחיינו. הצורך לשחק קיים בכל גיל. המשחק משול לחיים, הוא מסמל גמישות מחשבתית ויצירתיות. המשחק אצל ילדים הוא דרך חיים. אצל המבוגרים המשחק מתבטא ביצירה, באומנות ובתרבות. כתיבה, ציור, ריקוד הם דרך לשחק.

מאת: יאיר אלוןצרכנות06/12/121066 צפיות
לקראת הצטרפות של תינוק חדש למשפחה יש להיערך בהתאם ולרכוש ציוד מתאים. יש הטוענים כי אסור לרכוש מוצרי תינוקות לפני הלידה וישנם אחרים שמנצלים את תקופת ההיריון בכדי לבנות את חדר הילדים ולרכוש את כל הציוד הדרוש.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222464 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222708 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202888 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202732 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202799 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202245 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202222 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica