חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בגדי ים 2013 – דגמים מודרניים בסגנון רטרו

מאת: יאיר אלוןצרכנות24/03/20131732 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביקור אחד בחופי הים של תל אביב מיד מבהיר לנו עד כמה ישראל מגוונת ועשירה מבחינה אופנתית. קולקציות בגדי הים של שנת 2013 מורכבת מגדמים מודרניים חדישים לצד דגמים שמושפעים מטרנדים אופנתיים של שנות ה-60. כמדי שנה, גם השנה מציגות החברות הגדולות מבחר עצום של בגדי ים צבעוניים ומיוחדים. אלו שמתכננות לרכוש רק בגד ים אחד השנה צפויות להתמודד עם בחירה לא פשוטה.

צבעים תוססים של קיץ

כאשר חלונות הראווה בחנויות הבגדים נצבעים בצבעי קיץ כמו צהוב, כתום, תכלת וורוד כולם יודעים כי הקיץ הגיע. בגדי ים 2013 מתהדרים בצבעים זוהרים ומלאים בחיים ואווירת קיץ. אחד היתרונות של קולקציות בגדי הים בשנים האחרונות הוא האפשרות לרכוש רק חלק אחד של בגד הים. אם בעבר נמכרו בגדי ים בגזרת ביקיני רק כסט אחד של חלק עליון וחלק תחתון, כיום כבר אפשר לרכוש רק חלק אחד. בנות רבות מנצלות את האפשרות הזו ומרכיבות בעצמן בגד ים משני חלקים בצבעים שונים או סגנונות שונים.

נקודות ופסים בחופים

קולקציות בגדי ים 2013 מתהדרות בדגמים של נקודות ופסים. כל המותגים הגדולים מציעים בדים מנוקדים של כחול ולבן, שחור ולבן או שחור ואדום. חלק תחתון מנוקד אפשר לשלב עם חלק עליון בצבע אחיד חלק או להפך. פסים מככבים גם כל על חופי הים השנה, אפשר לראות דגמים מקסימים בשחור לבן עם תוספת של פרחים או הדפסים אחרים. פרט לגזרות בגדי הים הרגילות תמצאו בקולקציות השנה גם בגדי ים עם חלק תחתון מחטב, מכנסונים, חוטיני, חצאיות חוף או תחתון ברזילי.

אין כל ספק כי הקניונים במדינת ישראל מציעים מבחר עצום של בגדי ים. כל אישה תוכל למצוא לעצמה בגד ים מתאים ונוח בהתאם למבנה הגוף שלה. אלו שמעוניינות בבגדי ים חושפניים פחות או שלמים תוכלנה למצוא דגמים מודרניים ומאוד יפים. בגד הים השלם מהווה בשנים האחרונות טרנד אופנתי לכל דבר. הביקיני אומנם עדיין מככב על החופים אך יותר ויותר נשים בוחרות לשלב גם בגד ים שלם באוסף בגדי הים שלהן.

איך לבחור בגד ים שלם וביקני מחמיא?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בבחירת בגד ים היא חוסר מודעות למבנה הגוף. נשים רבות משלמות מאות שקלים בעבור בגדי ים שמבליטים את האזורים הפחות יפים בגופן ומעלימים את היתרונות הטבעיים שלהן. מעטות הן נציגות המכירות שאכן יודעות כיצד להתאים לכל אישה את בגד הים שלה, רובן רק מהנהנות ומעוניינות למכור את בגדי הים היקרים ביותר.

בעלות חזה גדול זקוקות לבגד ים שיוכל לתת לחזה את התמיכה לה הוא זקוק, ממש כמו חזייה. נשים עם חזה גדול לא תוכלנה לבחור בבגדי ים בגזרת משולשים ללא כל תמיכה. גזרת הקולר עם או בלי ברזלים תהיה בחירה אידאלית בעבורן. בדים מודפסים יוכלו לטשטש את גודל החזה, בדים חלקים מדגישים את גודל החזה. נשים עם חזה קטן תוכלנה לבחור בגדי ים בגזרת משולשים עם או בלי ריפוד, סטרפלס, הולטר. קולקציות בגדי ים 2013 מציעות לבעלות חזה קטן חזיות מרופדות שמעניקות אשליה של חזה גדול יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר אלון

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים04/02/14910 צפיות
אוהבים חתולים? יש לנו בשבילכם רעיון מיוחד לעיצוב הבית. מדבקות קיר חתולים הן אמצעי נהדר בו תוכלו לשלב את אהבת החתולים עם עיצוב מודרני. בין המדבקות אפשר יהיה למצוא דמויות מצוירות מקסימות ותמונות של חתולים יפים מכל הסוגים.

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים24/08/13967 צפיות
מדבקות קיר הן מוצר מאוד פופולארי בשל היתרונות הרבים הגלומים בהן החל משפע העיצובים והאפשרויות דרך המחיר השווה לכל כיס ועד להתקנה הפשוטה. הדרך לעצב חללים באמצעות מדבקות קיר היא יחסית קלה אך נדרשת היערכות מסוימת על מנת שההדבקה תצא טובה

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ02/05/131111 צפיות
אזור המכתשים בנגב הוא אחד מאתרי התיירות היפים והפופולריים ביותר בישראל. אלפי תיירים מגיעים בכל חודש אל האזור בכדי לטייל במכתשים, ליהנות מבתי מלון וצימרים מיוחדים ולצפות בכוכבים. טיולים במכתש רמון מתאימים למשפחות עם או בלי ילדים, זוגות או קבוצות מטיילים. דרגת הקושי של המסלולים משתנה. נציין כי לקראת היציאה לטיול כדאי לאסוף מידע אודות השטח, להדפיס מפה, ללמוד את המסלול ולהצטייד בהתאם. אל תשכחו להביא אתכם מים, כובע, בגדים מתאימים, נעלי הליכה, תיק עזרה ראשונה, מצפן, מצלמה וארוחה קלה.

מאת: יאיר אלוןפרסום באינטרנט07/02/131270 צפיות
בישראל חיה קהילה מאוד גדולה של דוברי רוסית. הם מבצעים חיפושים ברשת בשפה הרוסית, משתמשים במנועי חיפוש רוסיים, רוכשים מוצרים ושירותים באתרים בשפה הרוסית ופועלים לשימור התרבות.

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ06/02/131094 צפיות
אזור הדרום של ישראל מורכב בעיקר משטחים מדבריים. שבילי טיולים ואתרי קמפינג בדרום פתוחים בפני הקהל בכל עונות השנה. האתרים הבאים מתאימים לקמפינג משפחתי, קבוצתי או זוגי. הלינה מתקיימת במגרשי חנייה או מרחבים מיוחדים שמתאימים לחנייה ולינה. ברוב המתחמים תמצאו גם מתקני הצלה, ברז מים ושילוט מתאים. אלו שמעוניינים בכך יוכלו למצוא במושבי הדרום אכסניות, צימרים, בתי הארחה ובתי מלון קטנים. האירוח מתבצע לרוב במתכונת של לינה וארוחת בוקר.

מאת: יאיר אלוןמחשבים וטכנולגיה - כללי07/12/121183 צפיות
משחקים הם חלק מחיינו. הצורך לשחק קיים בכל גיל. המשחק משול לחיים, הוא מסמל גמישות מחשבתית ויצירתיות. המשחק אצל ילדים הוא דרך חיים. אצל המבוגרים המשחק מתבטא ביצירה, באומנות ובתרבות. כתיבה, ציור, ריקוד הם דרך לשחק.

מאת: יאיר אלוןצרכנות06/12/121066 צפיות
לקראת הצטרפות של תינוק חדש למשפחה יש להיערך בהתאם ולרכוש ציוד מתאים. יש הטוענים כי אסור לרכוש מוצרי תינוקות לפני הלידה וישנם אחרים שמנצלים את תקופת ההיריון בכדי לבנות את חדר הילדים ולרכוש את כל הציוד הדרוש.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214225 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204363 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205265 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193397 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182914 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica