חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקי חץ וקשת

משחקים הם חלק מחיינו. הצורך לשחק קיים בכל גיל. המשחק משול לחיים, הוא מסמל גמישות מחשבתית ויצירתיות. המשחק אצל ילדים הוא דרך חיים. אצל המבוגרים המשחק מתבטא ביצירה, באומנות ובתרבות. כתיבה, ציור, ריקוד הם דרך לשחק.

משחקים הם אמצעי ראשון במעלה לשיפור ורכישת מיומנויות שונות לרבות מיומנויות פיסיות, קוגניטיביות, חברתיות ועוד. ילדים לומדים דרך משחק ומפתחים באמצעות המשחק כישורים שונים. ילדים ממציאים משחקים שנותנים דרור לדימוין וליצירתיות שלהם. כל משחק שם דגש על מימניות שונות. משחק חץ וקשת הוא משחק עתיק יומין שמטרתו לשפר את כושר הריכוז והדיוק של השחקן. על מנת להצליח בכך נדרשת יכולת דיוק, כיוון וראייה מרחבית.

בעוד בעבר ילדים יכלו לשחק את המשחק רק בחיק הטבע, כיום ישנם משחקים וסימולציות מחשב המדמות את המשחק ואת יכולת ההצלחה של השחקן. משחק חץ וקשת הוא אחד מהמשחקים הראשונים שייצאו לשוק עוד בתקופת הקומדור 64. משחק זה הוא משחק יחסית פשוט ולכן מתאים גם לילדים צעירים מאוד שטרם רכשו מימוניות מטוריות מתוחכמות וקואורדינציה משוכללת. ישנם אתרי אינטרנט המאגדים משחקים מהעבר כאשר כל תחום המחשוב היה בחיתוליו. מי שמעוניין להתנסות במשחקים הראשונים, יוכל לעשות זאת באתרים הנ"ל ולקבל תזכורת למהפכה הטכנולוגית שהתרחשה פה בשנים האחרונות. את המשחקים הפשוטים והדו מימדים של אז החליפו משחקים תלת מימד בעלי ויזואליות מרשימה ותחכום רב.

יתרונות המשחק:

ילדים אף פעם לא רוצים להפסיק לחשק אבל חשוב מאוד כשמדובר במשחק מחשב לשים גבול ברור. המשחק הוא פעילות חשובה מאין כמוה אך רצוי שפעילות זו תהיה מדודה. מחשקי חץ וקשת

מסייעים לילדים בשכלול הקשר בין התנועה לעין כמו גם חידוד מיומנויות הקליעה. היות שמדובר במשחק תחרותי הוא מעודד תכונות כמו אמביציה, הישגיות ושאיפה למצוינות.

מתחמי חץ וקשת

בהמון מקומות תיירותיים נהנים המבקרים מפעילות ספורטיבית  בטבע. בין האטרקציות הרבות ישנם גם מתחמים של משחקי חץ וקשת לילדים כאשר מטרות נייחות במרחק שונה מוצבות במתחם. חוץ מלשחק במשחק ולנסות לפגוע במטרה בצורה מדויקות בחלק מהמתחמים אף מלמדים את הילדים לבנות את הקשת. החומרים ניתנים במקום כך שהפעילות הספורטיבית משלבת ביצירה.

ההיסטוריה של המשחק

החץ וקשת נועד בעבר למטרות לחימה ולציד של חיות לשם הישרדות. החץ היווה כלי קדום שנורה באמצעות קשת הבנויה מחצי סהר העשוי עץ וחוט מתוח. מבנה המיוחד של הכלי הוא זה שמאפשר לחצים לעוף למרחק רב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר אלון

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים04/02/14912 צפיות
אוהבים חתולים? יש לנו בשבילכם רעיון מיוחד לעיצוב הבית. מדבקות קיר חתולים הן אמצעי נהדר בו תוכלו לשלב את אהבת החתולים עם עיצוב מודרני. בין המדבקות אפשר יהיה למצוא דמויות מצוירות מקסימות ותמונות של חתולים יפים מכל הסוגים.

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים24/08/13969 צפיות
מדבקות קיר הן מוצר מאוד פופולארי בשל היתרונות הרבים הגלומים בהן החל משפע העיצובים והאפשרויות דרך המחיר השווה לכל כיס ועד להתקנה הפשוטה. הדרך לעצב חללים באמצעות מדבקות קיר היא יחסית קלה אך נדרשת היערכות מסוימת על מנת שההדבקה תצא טובה

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ02/05/131113 צפיות
אזור המכתשים בנגב הוא אחד מאתרי התיירות היפים והפופולריים ביותר בישראל. אלפי תיירים מגיעים בכל חודש אל האזור בכדי לטייל במכתשים, ליהנות מבתי מלון וצימרים מיוחדים ולצפות בכוכבים. טיולים במכתש רמון מתאימים למשפחות עם או בלי ילדים, זוגות או קבוצות מטיילים. דרגת הקושי של המסלולים משתנה. נציין כי לקראת היציאה לטיול כדאי לאסוף מידע אודות השטח, להדפיס מפה, ללמוד את המסלול ולהצטייד בהתאם. אל תשכחו להביא אתכם מים, כובע, בגדים מתאימים, נעלי הליכה, תיק עזרה ראשונה, מצפן, מצלמה וארוחה קלה.

מאת: יאיר אלוןצרכנות24/03/131734 צפיות
ביקור אחד בחופי הים של תל אביב מיד מבהיר לנו עד כמה ישראל מגוונת ועשירה מבחינה אופנתית. קולקציות בגדי הים של שנת 2013 מורכבת מגדמים מודרניים חדישים לצד דגמים שמושפעים מטרנדים אופנתיים של שנות ה-60.

מאת: יאיר אלוןפרסום באינטרנט07/02/131272 צפיות
בישראל חיה קהילה מאוד גדולה של דוברי רוסית. הם מבצעים חיפושים ברשת בשפה הרוסית, משתמשים במנועי חיפוש רוסיים, רוכשים מוצרים ושירותים באתרים בשפה הרוסית ופועלים לשימור התרבות.

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ06/02/131094 צפיות
אזור הדרום של ישראל מורכב בעיקר משטחים מדבריים. שבילי טיולים ואתרי קמפינג בדרום פתוחים בפני הקהל בכל עונות השנה. האתרים הבאים מתאימים לקמפינג משפחתי, קבוצתי או זוגי. הלינה מתקיימת במגרשי חנייה או מרחבים מיוחדים שמתאימים לחנייה ולינה. ברוב המתחמים תמצאו גם מתקני הצלה, ברז מים ושילוט מתאים. אלו שמעוניינים בכך יוכלו למצוא במושבי הדרום אכסניות, צימרים, בתי הארחה ובתי מלון קטנים. האירוח מתבצע לרוב במתכונת של לינה וארוחת בוקר.

מאת: יאיר אלוןצרכנות06/12/121066 צפיות
לקראת הצטרפות של תינוק חדש למשפחה יש להיערך בהתאם ולרכוש ציוד מתאים. יש הטוענים כי אסור לרכוש מוצרי תינוקות לפני הלידה וישנם אחרים שמנצלים את תקופת ההיריון בכדי לבנות את חדר הילדים ולרכוש את כל הציוד הדרוש.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195920 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189124 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183060 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181965 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171669 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171770 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171779 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica