חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משלוחי בלונים - כבר מזמן לא רק בלון

מאת: אסף ברנרצרכנות02/12/2012647 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשאתה שומע את המילה בלונים אז בטח הדבר הראשון שעולה לך בראש הוא- יום הולדת בגן חובה, אך מסתבר שבלונים הם כבר לא רק כדורים צבעוניים המתפוצצים בקלות אלא תפאורה משובבת לב לכל סוג אירוע.

כיום יש מגוון עצום של סוגי בלונים- הצורה הצבע והאופן שבו הם מעוצבים יחדיו יוצרים מראה מיוחד ומקורי, לעיתים ניתן ליצור קונספט שלם של אירוע על בסיס השימוש בבלונים. אפשר להזמין משלוחי בלונים לכל אירוע, מבריתות ועד חתונות, מאירועים פרטיים ועד אירועים ציבוריים, לכל אירוע יהיה את הסגנון וצבע הבלונים הייחודי לו.

מעבר לרעיון הקונספט, הרבה ממארגני האירוע בוחרים להשתמש בכמויות רבות של בלונים להשאלה מעולם אחר כמו עולם הבניה או עולם הכביש אפילו כדי ליצור מכונית מבלונים לדוגמה או  שביל כניסה לחופה, בלונים עשויים מחומר גמיש וברגע שנפחת בם אויר ניתן לעצב אותם ככל העולה בדמיונך.

זוכרים שכשהיינו ילדים איך נהנו לראות אומן מעצב בלון אחד פשוט והופך אותו מכלב לחתול, ולא רק חיות שילדים אוהבים אלא גם צורות אחרות מהחיים, אז תארו לכם איך ילדים מרגישים היום כיש מבחר כל כך גדול ויצירתי של בלונים כמו בלונים עם דמויות מצוירות אהובות, בלונים עם התמונה של הילד בעצמו, ועוד שלל של רעיונות מקסימים ונוגעים ללב.

ואם כבר מדברים על עניינים שבלב, משלוחי בלונים יכולים להיות גם משלוחי פרחים, איך בדיוק אתם שואלים? פשוט מאוד- ברוב המקומות שמהם תוכלו להזמין משלוחי בלונים, תינתן לכם האופציה לבחור גם עיצוב אישי, לדוגמה פרח גדול מאוד המורכב מעשרות בלונים קטנים, ההבדל שאת הפרח הזה נושפים ולא שואפים.

לבלונים המקשטים אירוע או שנשלחו לאדם הקרוב לליבכם תהיה משמעות הרבה יותר חשובה אם נשתמש בהם בצורה יצירתית ומעוררת את הדמיון, בשביל זה יש הרבה אנשים מוכשרים שיחד איתכם ישדרגו את האירוע או המתנה, בקיצור משלוחי בלונים לא רק משמשים כתפאורה בעת משלוחי מתנות אלא לגמרי יכולים להיות המתנה בפני בעצמה או כתוספת חיזוק משמעותית לכל אירוע ואירוע באשר הוא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף ברנר

מאת: אסף ברנרריהוט 26/12/121011 צפיות
אם יש משהו שהישראלים לא מוכנים להתפשר עליו זה נוחות. הבית שלנו הוא המקום הראשון שבו נרצה להרגיש את האווירה הנוחה, החמה, המיוחדת שלנו, ולכן הנוחות בו היא במקום הראשון.

מאת: אסף ברנרשיפוצים26/12/12967 צפיות
אין ספק שעם אופציות עיצוב הגבס השמיים הם הגבול וגם לגבול אפשר לעצב איזה מזנון נחמד. לאחרונה המון בתים משתמשים בעיצוב גבס על מנת להסתיר גם פתחי אוורור ליצור ספייס בעזרת עיצוב מיוחד שמתאים את עצמו שזה אחד היתרונות הבולטים בעיצוב בגבס

מאת: אסף ברנרשמלות כלה ובגדי חתן26/12/12956 צפיות
איזו התרגשות, אחד הרגעים המשמעותיים של חייך עומד להתגשם. הודעת כבר לכולם - להורים, למשפחה המורחבת, לחברות הכי טובות, ואפילו קיבלת על הסטאטוס החדש עשרות לייקים בפייסבוק. את ובעלך לעתיד שוקדים על ההזמנות, על האולם, על כמות האורחים, על סידור הפרחים, על הצלם, על האוכל, על המוזיקה ועל מה לא

מאת: אסף ברנרניקיון26/12/121108 צפיות
חברות אחזקת מבנים מציעות לציבור הישראלי שירותי ניקיון ותחזוקה מלאים לבית, לבניין ולמשרד. אם בעבר נהוג היה להסתפק בשכירת שירותי ניקיון בלבד היום כבר אפשר למצוא שירותים עשירים יותר.

מאת: אסף ברנרשירה26/12/121093 צפיות
בתחילת המאה ה-20 היו האנשים מגיעים למדורה אחרי יום עבודה ארוך, ומתחילים לשיר בצוותא, עם כלי נגינה שונים, בקול גדול ובשמחה רבה. מנהג השירה בציבור הפך פופולארי יותר ויותר עם השנים, והגיע כמובן גם לארץ ישראל היפה. משירה ליד מדורות, כפרים, מושבים וקיבוצים, הפך המנהג לריטואל מוכר ומסורתי של הזמר העברי כמעט בכל התכנסות של חברים.

מאת: אסף ברנרמחשבים וטכנולגיה - כללי26/12/12971 צפיות
ישבתם לכתוב עבודת סמינר גדולה ואתם כבר בעמוד 20. אלא שאז, לפתע פתאום, הקובץ לא נפתח, המחשב נתקע ואתם לא מצליחים למצוא את הקובץ עליו עמלתם כבר חודש. זהו סיוט של כל סטודנט, או כל אדם שמאבד את המידע החשוב שנמצא על המחשב האישי שלו. בהחלט מפחיד ומלחיץ, אך ישנם מקרים רבים בהם אפשר להציל את המידע האבוד.

מאת: אסף ברנררפואה משלימה26/12/121023 צפיות
הידעתם? כף הרגל שלכם היא מראה קטנה של שמשקיפה על כל הגוף שלכם. באמצעות כף הרגל שלכם ניתן לזהות מחלות שונות ורבות באיברים אחרים בגוף שלכם, ואפילו לטפל בהן. כיום, תחום הרפלקסולוגיה הולך וצובר תאוצה, והמודעות ליתרונותיו גוברת, הן בקרב תינוקות קטנים והן בקרב מבוגרים.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214244 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204381 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205283 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica