חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רפלקסולוגיה - טיפול שמתחיל ברגל ימין

מאת: אסף ברנררפואה משלימה26/12/20121021 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הידעתם? כף הרגל שלכם היא מראה קטנה של שמשקיפה על כל הגוף שלכם. באמצעות כף הרגל שלכם ניתן לזהות מחלות שונות ורבות באיברים אחרים בגוף שלכם, ואפילו לטפל בהן. כיום, תחום הרפלקסולוגיה הולך וצובר תאוצה, והמודעות ליתרונותיו גוברת, הן בקרב תינוקות קטנים והן בקרב מבוגרים.

רפלקסולוגיה הוא תחום עתיק מאוד שמשתייך לרפואה האלטרנטיבית. מדובר בעצם בשיטת טיפול הוליסטית שבאמצעותה ניתן לרפא חולים שונים בעיסוי, לחיצות, חימום או מגע באזורים מסוימים בכפות הרגליים. מעבר לכך, לא רק שניתן לטפל באמצעות השיטה הזו, אלא ניתן גם לאבחן מחלות באמצעות כף הרגל. המילה למעשה מגיעה מתוך המילה "רפלקשיין", כלומר השתקפות. מומחי השיטה מאמינים כי כף הרגל שלנו היא למעשה ההשתקפות של כל איברי הגוף שלנו.

כך למעשה, רפלקסולוגים שמסתכלים בכף הרגל של אדם כלשהו, יכולים לגלות תחלואות שונות במקומות אחרים בגוף, וכמובן לטפל בהן על ידי עיסוי מיוחד ומכוון. כך לדוגמה, רפלקסולוגים יודעים כי בהונות הרגליים שלנו משקפים את המוח שלנו, או שהחלק התחתון של כף הרגל משקיף על הירך. באמצעות הרפלקסולוגיה, ניתן בהחלט לטפל בהמון מחלות, מהקטנה ועד הגדולה ביותר. אנשים שמרגישים עייפים לדוגמה וחסרי אנרגיה, או אנשים שחשים מתח ולחץ, כאבי ראש, חוסר שינה או אפילו קוצר נשימה - הרפלקסולוגיה יכולה לעזור.

לעומת זאת, ישנם אנשים שהרפלקסולוגיה לא מתאימה להם. כאלו הם אנשים שעברו זמן קצר טרם הטיפול אירוע לב, ניתוח כלשהו, זיהום וכדומה. גם לנשים בהריון לא מומלץ לקחת טיפול מעין זה, אך בהחלט ניתן להיוועץ עם הרופא המטפל. כשאתם מחפשים רפלקסולוג שיטפל בכם, כמובן שתוודאו שהוא למד לימודי רפלקסולוגיה. הוא חייב להיות מקצועי, בעל תעודות, ומומחה בתחומו, כי אחרי הכול מדובר בגוף שלכם ובבריאות שלכם. ודאו כי מדובר במטפל בעל ניסיון ובעל הסמכה בתחום העיסוי והרפלקסולוגיה.

כיום ניתן למצוא ברחבי האינטרנט מגוון מטפלים, כאלו שניתן לבוא למרפאה שלהם או למכון הספא, או לקליניקה בהם הם עובדים, וכמובן גם מטפלים שמגיעים עד לבית שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף ברנר

מאת: אסף ברנרריהוט 26/12/121009 צפיות
אם יש משהו שהישראלים לא מוכנים להתפשר עליו זה נוחות. הבית שלנו הוא המקום הראשון שבו נרצה להרגיש את האווירה הנוחה, החמה, המיוחדת שלנו, ולכן הנוחות בו היא במקום הראשון.

מאת: אסף ברנרשיפוצים26/12/12965 צפיות
אין ספק שעם אופציות עיצוב הגבס השמיים הם הגבול וגם לגבול אפשר לעצב איזה מזנון נחמד. לאחרונה המון בתים משתמשים בעיצוב גבס על מנת להסתיר גם פתחי אוורור ליצור ספייס בעזרת עיצוב מיוחד שמתאים את עצמו שזה אחד היתרונות הבולטים בעיצוב בגבס

מאת: אסף ברנרשמלות כלה ובגדי חתן26/12/12953 צפיות
איזו התרגשות, אחד הרגעים המשמעותיים של חייך עומד להתגשם. הודעת כבר לכולם - להורים, למשפחה המורחבת, לחברות הכי טובות, ואפילו קיבלת על הסטאטוס החדש עשרות לייקים בפייסבוק. את ובעלך לעתיד שוקדים על ההזמנות, על האולם, על כמות האורחים, על סידור הפרחים, על הצלם, על האוכל, על המוזיקה ועל מה לא

מאת: אסף ברנרניקיון26/12/121106 צפיות
חברות אחזקת מבנים מציעות לציבור הישראלי שירותי ניקיון ותחזוקה מלאים לבית, לבניין ולמשרד. אם בעבר נהוג היה להסתפק בשכירת שירותי ניקיון בלבד היום כבר אפשר למצוא שירותים עשירים יותר.

מאת: אסף ברנרשירה26/12/121091 צפיות
בתחילת המאה ה-20 היו האנשים מגיעים למדורה אחרי יום עבודה ארוך, ומתחילים לשיר בצוותא, עם כלי נגינה שונים, בקול גדול ובשמחה רבה. מנהג השירה בציבור הפך פופולארי יותר ויותר עם השנים, והגיע כמובן גם לארץ ישראל היפה. משירה ליד מדורות, כפרים, מושבים וקיבוצים, הפך המנהג לריטואל מוכר ומסורתי של הזמר העברי כמעט בכל התכנסות של חברים.

מאת: אסף ברנרמחשבים וטכנולגיה - כללי26/12/12969 צפיות
ישבתם לכתוב עבודת סמינר גדולה ואתם כבר בעמוד 20. אלא שאז, לפתע פתאום, הקובץ לא נפתח, המחשב נתקע ואתם לא מצליחים למצוא את הקובץ עליו עמלתם כבר חודש. זהו סיוט של כל סטודנט, או כל אדם שמאבד את המידע החשוב שנמצא על המחשב האישי שלו. בהחלט מפחיד ומלחיץ, אך ישנם מקרים רבים בהם אפשר להציל את המידע האבוד.

מאת: אסף ברנרריהוט 26/12/121005 צפיות
עברתם לבית חדש ואתם מתלבטים כיצד לעצב את הגינה שלכם? נמאס לכם מהריהוט הישן בחצר שכבר החליד, התלכלך והתבלה? מחפשים לשוות לבית שלכם מראה כפרי, פסטורלי, אקזוטי, טבעי והרמוני? ריהוט גן מעץ יעשה את העבודה.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213864 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201533 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191625 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181634 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica