חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי ניקיון - סטנדרטים גבוהים

מאת: אסף ברנרניקיון26/12/20121109 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניהול שירותי הניקיון

חברות אחזקת מבנים מציעות לציבור הישראלי שירותי ניקיון ותחזוקה מלאים לבית, לבניין ולמשרד. אם בעבר נהוג היה להסתפק בשכירת שירותי ניקיון בלבד היום כבר אפשר למצוא שירותים עשירים יותר. חברות האחזקה מציעות שירותי ניקיון וטיפוח, גננות, טיפול בתקלות חשמל, שירותי גבייה, הדברה והשבחת מבנה. עובדי החברה מבצעים את העבודה באופן שוטף כאשר בכל יום מבקר במקום מנהל עבודה מטעם החברה בכדי לפקח על מצב המבנה ולאתר מפגעים שדורשים טיפול מיידי.

תחזוקת מגדלי מגורים

חברות אחזקת מבנים מציעות לדיירים במגדלי המגורים חבילת שירותים שמספקת למבנה תחזוקה מלאה, שירותי ניקיון, גבייה ועוד. בבניינים שמכילים עשרות דירות לא ניתן יהיה לנהל את הנכס באמצעות ועד בית רגיל. עבודת הניקיון והתחזוקה הופכת מורכבת כאשר מדובר בבניין בן עשרות קמות.

תשלומי ועד הבית במגדלי המגורים שבערים הגדולות מנוהלים כמעט תמיד על ידי חברות אחזקה. השירות המקצועי פוטר את הדיירים מדאגות לניהול הבניין, גביית תשלומי ועד בית, גיוס עובדי ניקיון, טיפול במעלית ושאר עבודות גננות ותיקונים. כל שיש לעשות הוא להקפיד לשלם את התשלום החודשי בעבור שירותי התחזוקה וליהנות ממגורים בסביבה נקייה, בטוחה ומטופחת.

עבודות תחזוקה לבית

לצד שירותי ניקיון לחדר המדרגות ומתקני הבניין מציעות חברות האחזקה גם שירותים פרטיים לדיירי הבניין. דיירים בבניינים שמנוהלים על ידי חברות אחזקה יוכלו לקבל שירותי תיקונים, הדברה, ניקיון ותחזוקה לביתם הפרטי במחירים מסובסדים. החברה מפעילה רשת ספקים שמאפשרת לה להציע לדיירים שירותים ברמה גבוה במחירים הוגנים לכל כיס. השירות חוסך לדיירים את חיפש אנשי המקצוע ומציע מבחר גדול של אנשי מקצועי מובילים, הגונים ואחראים.

אחזקת מבנים קטנים

את שירותי האחזקה אפשר לשכור גם לניהול בניינים משותפים קטנים או בינוניים. ניהול תיק ועד הבית דורש זמן רב, במקרים בהם איש מדיירי הבניין לא מעוניין לקבל על עצמו את התפקיד חברות האחזקה הן פתרון נהדר. הבניינים שמנוהלים על ידי חברות האחזקה מתהדרים בגינות מטופחות, שירותי ניקיון חדרי מדרגות, אבטחה, גבייה, טיפולים שוטפים במעלית, הדברה ועוד. דיירי הבניין פטורים מכל דאגה לתחזוקה המבנה והבניין מעולם לא נראה טוב יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף ברנר

מאת: אסף ברנרריהוט 26/12/121011 צפיות
אם יש משהו שהישראלים לא מוכנים להתפשר עליו זה נוחות. הבית שלנו הוא המקום הראשון שבו נרצה להרגיש את האווירה הנוחה, החמה, המיוחדת שלנו, ולכן הנוחות בו היא במקום הראשון.

מאת: אסף ברנרשיפוצים26/12/12967 צפיות
אין ספק שעם אופציות עיצוב הגבס השמיים הם הגבול וגם לגבול אפשר לעצב איזה מזנון נחמד. לאחרונה המון בתים משתמשים בעיצוב גבס על מנת להסתיר גם פתחי אוורור ליצור ספייס בעזרת עיצוב מיוחד שמתאים את עצמו שזה אחד היתרונות הבולטים בעיצוב בגבס

מאת: אסף ברנרשמלות כלה ובגדי חתן26/12/12956 צפיות
איזו התרגשות, אחד הרגעים המשמעותיים של חייך עומד להתגשם. הודעת כבר לכולם - להורים, למשפחה המורחבת, לחברות הכי טובות, ואפילו קיבלת על הסטאטוס החדש עשרות לייקים בפייסבוק. את ובעלך לעתיד שוקדים על ההזמנות, על האולם, על כמות האורחים, על סידור הפרחים, על הצלם, על האוכל, על המוזיקה ועל מה לא

מאת: אסף ברנרשירה26/12/121094 צפיות
בתחילת המאה ה-20 היו האנשים מגיעים למדורה אחרי יום עבודה ארוך, ומתחילים לשיר בצוותא, עם כלי נגינה שונים, בקול גדול ובשמחה רבה. מנהג השירה בציבור הפך פופולארי יותר ויותר עם השנים, והגיע כמובן גם לארץ ישראל היפה. משירה ליד מדורות, כפרים, מושבים וקיבוצים, הפך המנהג לריטואל מוכר ומסורתי של הזמר העברי כמעט בכל התכנסות של חברים.

מאת: אסף ברנרמחשבים וטכנולגיה - כללי26/12/12971 צפיות
ישבתם לכתוב עבודת סמינר גדולה ואתם כבר בעמוד 20. אלא שאז, לפתע פתאום, הקובץ לא נפתח, המחשב נתקע ואתם לא מצליחים למצוא את הקובץ עליו עמלתם כבר חודש. זהו סיוט של כל סטודנט, או כל אדם שמאבד את המידע החשוב שנמצא על המחשב האישי שלו. בהחלט מפחיד ומלחיץ, אך ישנם מקרים רבים בהם אפשר להציל את המידע האבוד.

מאת: אסף ברנררפואה משלימה26/12/121023 צפיות
הידעתם? כף הרגל שלכם היא מראה קטנה של שמשקיפה על כל הגוף שלכם. באמצעות כף הרגל שלכם ניתן לזהות מחלות שונות ורבות באיברים אחרים בגוף שלכם, ואפילו לטפל בהן. כיום, תחום הרפלקסולוגיה הולך וצובר תאוצה, והמודעות ליתרונותיו גוברת, הן בקרב תינוקות קטנים והן בקרב מבוגרים.

מאת: אסף ברנרריהוט 26/12/121007 צפיות
עברתם לבית חדש ואתם מתלבטים כיצד לעצב את הגינה שלכם? נמאס לכם מהריהוט הישן בחצר שכבר החליד, התלכלך והתבלה? מחפשים לשוות לבית שלכם מראה כפרי, פסטורלי, אקזוטי, טבעי והרמוני? ריהוט גן מעץ יעשה את העבודה.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222941 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191635 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191672 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182095 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181633 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181426 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica