חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת אטרקציות לבר מצווה

"מה אתם עושים לי לבר מצווה?", שואל הילד שלכם. "עוד לא החלטנו. יש עוד זמן", אתם עונים באופן אוטומטי, אבל תוך כדי מעיפים מבט מודאג ללוח השנה. המועד מתקרב, ואין לכם ולו מושג קלוש כיצד לציין את המעבר לבגרות של היקר לכם מכל. אתם מתחילים לברר על אטרקציות לבר מצווה. מה אתם מוצאים?

אטרקציות מהוות עולם ומלואו

הנקודה הראשונה שיש להדגיש היא שאטרקציות לבר מצווה הן עולם שלם של אפשרויות. למעשה, כל דבר שניתן לעלות על הדמיון יכול להפוך לאטרקציה ראויה באירועי בר או בת מצווה: הופעות? סדנאות? משחקי וידאו? משחקי שולחן? כולם נמצאים ברשימה, ומהווים רק חלק זעיר ממנה. לפני שהמבט המבולבל משתלט על פניכם, יש להדגיש כי, למרות זאת, תוכלו לשלול לא מעט מהן- פשוט בגלל שהן לא מתאימות לאירוע הספציפי שלכם.

כשבוחרים אטרקציות, יש להסתכל על שתי אוכלוסיות. הראשונה היא האורחים: צריך לבחור משהו שירצה את מרביתם, ויאפשר להם ליהנות מהאירוע כולו. הנקודה השנייה, שלדעת רבים היא החשובה יותר, היא ההתאמה לרצון האישי של הילד. לכל אחד המגיע לגיל 13 יש כבר תחומי עניין משלו, וההצלחה הגדולה ביותר בבחירת אטרקציות היא התאמה אליהם. למשל, ברור כי חובב כדורגל מושבע בוודאי ישמח למשחקי וידאו המוקדשים ל-22 בחורים אשר רצים אחרי כדור.

תקציב: כי אתם לא רוטשילד

מגוון האפשרויות לבר מצווה פשוט עצום, זה ברור. ועדיין, עם כל הרצון הטוב שלכם, לא בטוח שכולן מתאימות למצב של הכיס שלכם. יש הפעלות לימי הולדת אשר מחירן כמחיר האירוע עצמו, ולא כולם יכולים לעמוד בכך. המלצה שלנו היא שלא לבזבז את כל התקציב על אטרקציה אחת, אלא להעדיף מספר אטרקציות זולות יותר. שוב, קהל היעד נכנס פה לתמונה.

אל תעשו את זה לבד

ייתכן מאד כי בשלב הזה הבנתם כי בחירת אטרקציות אינה סוף העולם. ועדיין, אתם מרגישים שאינכם מסוגלים עדיין לשחות במי האטרקציות לבד. אין צורך להתנצל: בחברה המודרנית כל אחד צריך לעבוד למחייתו, יש לו אלף דאגות אחרות- ולרוב גם אין לו את הידע הדרוש להפקת אירוע הלכה למעשה. בדיוק לצורך זה, קמו חברות הפקת האירועים השונות, וסיוע שלהן הוא הכרחי עבור לא מעט הורים.

כך, בפעם הבאה שהילד שלכם יישאל אתכם על האירוע הממשמש ובא, תהיה לכם כבר תשובה שתעלה חיוך של אושר על פניו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלחנן בר | הפעלות לימי הולדת

להטוטן, אשף אשליות, וקוסם - 
יהפוך כל אירוע לחוויה מרתקת ומרגשת לכל החושים!

לפרטים:

052-4817781

http://el-bar.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הפעלות לימי הולדת

מאת: הפעלות לימי הולדתימי הולדת19/05/13809 צפיות
ככל שהזמן עובר והעולם מתקדם, כך גם המופעים השונים משתכללים ומתאימים לסוגי קהלים ואירועים משתנים. כיום, ניתן לראות כי ישנן הפעלות שונות וייחודיות אשר יכולות להתאים כמעט לכל הגילאים, אך כיצד ניתן לבחור את המפעיל המתאים ביותר עבור האירוע?

מאת: הפעלות לימי הולדתבר ובת מצווה25/04/13767 צפיות
במידה ועוד לא יצא לכם להיות נוכחים במסיבת בת מצווה בשנים האחרונות, יכול להיות שאתם לא באמת מודעים לשינויים מרחיקי הלכת שהתחוללו בתחום. אם זהו המצב - תנו לנו להכניס אתכם לעניינים.

מאת: הפעלות לימי הולדתימי הולדת15/03/13973 צפיות
נראה שעל פניו ימי הולדת נהיו בתוכן די ממוחזרים. כבר מצאנו את העוגה, אחרי ששאלו אותנו אינספור פעמים היכן היא. הגיע הזמן להחיות את ימי ההולדת של הילדים, וגם לגרום הנאה למבוגרים שטרחו והכינו וגיבשו את פעילות יום ההולדת.

מאת: הפעלות לימי הולדתימי הולדת27/01/13796 צפיות
יום הולדת בא רק פעם בשנה, ובשביל ילדים זהו תמיד יום חג, יום של הנאה בחברת המשפחה והחברים. הדרך האהובה והמובטחת להפוך את המסיבה לעליזה ומקפיצה היא למצוא הפעלות לימי הולדת ולשלב אותן בחגיגות. אפשרויות רבות ומגוונות פרושות בפניכם כשאתם מתכננים הפעלות, החל בהפעלות ומשחקי חברה ביתיים שעורכים בני הבית.

מאת: הפעלות לימי הולדתימי הולדת20/12/12835 צפיות
יום הולדת הינו יום מיוחד אשר מגיע כל שנה. אולם קיימים ימי הולדת בעלי משמעות מיוחדת אשר מומלץ להשקיע בהם יותר. אחד מימי ההולדת הללו הינו יום ההולדת ה- 13 עבור הבנים, הלוא הוא אירוע בר המצווה. דוגמא נוספת ליום הולדת מיוחד הינו יום הולדת בו מחליפים קידומת.

מאת: הפעלות לימי הולדתימי הולדת04/12/12713 צפיות
יום הולדת. חגיגה נכבדת, אושר גדול, אך לדעת רבים- גם כאב ראש לא קטן (גם אם חיובי). הכוונה היא, כמובן, לתכנון. כל מי שארגן בעברו יום הולדת, או כל אירוע אחר, יוכל להעיד כי מלאכה זו אינה פשוטה כלל. כשזה נוגע לאירועים של האוכלוסייה הצעירה יותר, הרי שנדרש לא פעם גם לבחור בהפעלה המתאימה. הנה כל מה שעליכם לדעת על הפעלות לימי הולדת, המפתח לתכנון נכון של אירוע איכותי באמת.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195829 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181623 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181328 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182064 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182701 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172307 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172662 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica