חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

5 דרכים לשיפור נצילות האנרגיה בבית

התחממות כדור הארץ והשפעותיה על חיינו באופן ישיר, מאלצת אותנו, ובמהרה, ללמוד לפעול נכון יותר, ובעיקר לחסוך בחשמל ואנרגיה. הנה חמישה טיפים שיעזרו לכל אחד מאיתנו לחסוך גם כן:

· בחירת מערכות חימום מים חסכוניות – אנו מתגוררים במדינה, המציעה לנו ימי שמש רבים וטמפרטורות גבוהות יחסית, לאורך כל חודשי השנה. ניצול נכון של משאב זה, יכול לעזור לנו לחסוך באופן משמעותי באנרגיה, וליהנות, במקביל, גם בחיסכון בעלויות החשמל. שימוש במערכות שונות, כמו משאבות חום, למשל, המאפשרות לנו לנצל את אנרגיית החום הטמונה באוויר, לחמם את המים וליהנות מיתרון הסקה מרכזית בחודשי החורף, הוא אחת הדרכים הנכונות ביותר לעשות זאת. ניצול אנרגיית השמש היא דרך נפלאה לבחור בפתרונות ידידותיים לסביבה וליהנות מחלופות איכותיות מאד.

· שימוש חכם יותר במכשירי הטלוויזיה, המחשב ומערכות הקולנוע הביתיות – כמעט לכולנו יש כמה טלוויזיות בבית, מספר מחשבים וגם מערכת קולנוע ביתית. כדי לקחת חלק בהתייעלויות האנרגטית הגלובלית ולחסוך בהוצאות החשמל, ובעיקר לנצל נכון וטוב יותר את האנרגיה, חשוב להקפיד ולכבות מכשירים שאינם בשימוש. טלוויזיה דלוקה שלא צופים בה, מבזבזת חשמל. מחשב דלוק, שלא עובדים מולו גם כן מבזבז לא מעט חשמל וכשהוא דלוק שעות ארוכות, במהלך הלילה, הוא הופך להיות צרכן גדול עוד יותר של חשמל. חשוב להקפיד על כך ולכבות מכשירים בתום השימוש בהם.

· בחירת מכונת כביסה באופן מושכל – רבים מאיתנו משתמשים במכונת כביסה מספר פעמים בשבוע. על מנת לשפר את ניצול האנרגיה בבית, בדומה לבחירת משאבת חום, המאפשרות לנו לעשות זאת, חשוב לבחור מכונת כביסה חסכונית, ובעיקר – יעילה. כדי לעשות זאת נכון, מומלץ לבחור מכונת כביסה הנחשבת לכזו המציעה יעילות אנרגטית גבוהה. ניתן למצוא על מכונות הכביסה וכן על מכשירי חשמל נוספים, כמו מקררים למשל, דירוג יעילות אנרגטי (A-G) המאפשר לצרכן לבחור את המוצר החסכוני ביותר. בנוסף, חשוב לעבוד נכון וחכם יותר עם מכונת הכביסה. יש לבחור תכנית כביסה מתאימה וחסכונית, יש להקפיד לנקות את מסנן המכונה באופן תדיר ובנוסף גם להקפיד להפעיל אותה כשהיא מלאה בבגדים. מכונת כביסה שאיננה מלאה, תבזבז כמות רבה מאד של מים, וכמובן גם אנרגיה.

· בנייה ירוקה – על מנת לשפר את נצילות האנרגיה בבית, חשוב גם לבחור מקום מגורים ירוק וחסכוני יותר. בנייה ירוקה, הנחשבת לתפיסה חדשה יחסית, משלבת במסגרת בניית הבית אלמנטים שונים, המסייעים לחסוך באנרגיה ולנצל את משאבי הטבע. איטום נכון, שימוש בחומרים הנשמרים לאורך זמן וגם יצירת פתחים לצורך תאורה טבעית ובקרת אנרגיה, כל אלה יכולים לעזור לחסוך ובעיקר לפעול נכון למען הסביבה.

· בחירת תאורה נכונה לבית – בחירת נורות חסכוניות הן צעד חשוב בהתייעלות האנרגטית. אפשר למצוא היום מבחר של נורות חשמל מסוגים שונים, הנחשבות לקומפקטיות וחסכוניות באופן משמעותי, ובהשוואה לנורות ישנות, הן יעילות יותר ומתאימות גם לכל מטרה. במדינה שמשית ומוארת כמו שלנו אפשר לנצל את השעות המוארות ללא הצורך בתיאורה נוספת. בשעות החשיכה שימוש בנורות חסכוניות אלו מפחית את השימוש בחשמל ובכך גם חוסך בהוצאות הבית.

טיפים נוספים אודות נצילות אנרגיה בבית, בחירת משאבות חום, מחירים ועוד ניתן למצוא באתרנו www.gadir-systems.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
גדיר מערכות בע"מ, מקבוצת גד מהנדסים, הינה חברה פרטית המובילה בתחום של אספקת פתרונות חימום מים המבוססים על משאבות חום.

חברת גדיר מערכות הינה חברת הנדסית הכוללת מהנדסי מכונות וחשמל, טכנאים, ומנהלי פרויקטים המתמחים בייעוץ, תכנון והתאמת משאבת החום לצרכי הלקוח ובליווי הטכני עד ולאחר ההתקנה באתר הלקוח.

לחברת גדיר מערכות ניסיון וידע רב ביישם פיתרונות לחיסכון באנרגיה למגוון רחב של צרכי חימום ללקוחות פרטיים ועסקיים/

בין לקוחותינו: בעלי בתים פרטיים, בתים משותפים רבי קומות, מפעלי תעשייה ומוסדות, בתי מלון וצימרים, בתי אבות, בתי חולים, בריכות שחייה וקאונטרי קלאבים, מועדוני כושר ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גדיר מערכות

מאת: גדיר מערכותבניין ואחזקה - כללי07/07/14832 צפיות
בריכת שחיה כיום הינה חלק מהנוף בבית הישראלי, מהי הדרך הזולה ביותר לחמם את בריכה השחיה.

מאת: גדיר מערכותבניין ואחזקה - כללי24/03/13746 צפיות
מכירים את הריב על השלט של המזגן המרכזי בבית: לזה חם ולזה קר, זה מדליק וזה מכבה. לא עוד, מעתה מערכת חימום תת רצ]פתית מאפשרת לכל אחד לקבוע את הטמפרטורה הנוןחה לו בחדרו. גם בטיחותי, גם יעיל וגם חוסך בהוצאות חשמל.

מאת: גדיר מערכותבניין ואחזקה - כללי21/12/12884 צפיות
בעולם, וגם בישראל, ישנם בתי מלון ירוקים, המכריזים על עצמם ככאלה המיישמים בפועל את כל הצעדים הנדרשים כדי לשמור על הסביבה ולחסוך באנרגיה. מדובר בהרבה יותר ממהלך שיווקי, ובעיקר ברצון למצוא פתרונות נכונים ויעילים יותר. מהם בתי מלון ירוקים וכיצד משאבות חום משתלבות בהם? על כך, במאמר הבא.

מאת: גדיר מערכותבניין ואחזקה - כללי30/07/121199 צפיות
חיסכון בצריכת אנרגיה בחימום מי צריכה בבתי מלון לצורכי מקלחת וחימום בריכת שחיה באמצעות שימוש במשאבות חום המחליפות חימום בסולר.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223096 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211368 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211326 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica