חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיסכון בחימום בריכת שחייה באמצעות משאבת חום

משאבת חום היא למעשה מערכת המיועדת להעלאת או הורדת טמפרטורה של אוויר או מים באמצעות מנגנון פיסיקלי פשוט המייצר ניצולת גבוהה יותר של אנרגיה חשמלית לטובת פעולת החימום או הקירור. השימוש במשאבת חום קיים במגוון רחב של אפליקציות כמו בריכות, אקווריום, מערכות לקירור אוויר ומים וכדומה. במה תורמת משאבת חום לתהליך החימום של הבריכה? משאבת החום מנצלת תהליך פיזיקלי פשוט על פיו הפיכת מצב הצבירה של נוזל לגז ולהיפך משפיעים על הטמפרטורה של הנוזל. בהתאם לכך, המשאבה יודעת לקלוט מים קרים מן הבריכה, ולהעביר אותם תהליך מהיר של חימום באמצעות המרת נוזל לגז ולהיפך בתוך מערכת המשאבה. במה זה שונה ממזגן למשל? ובכן, זה לא שונה מאוד ממזגן. מזגן עובד בדיוק על אותו עקרון של קירור נוזל באמצעות הפיכתו לגז, ולאחר מכן דחיסתו לנוזל מחדש ליצירת מחזור חדש של פעולה. גם משאבת החום פועלת באותה צורה, אך היא מותאמת לחימום ישיר של מים לעומת מזגן שמחמם אוויר. האם זה חוסך בחשמל? באופן עקרוני שימוש באנרגיה חשמלית ליצירת חום תיתן לנו ניצולת קבועה שבה, כל כמות של אנרגיה חשמלית שאנו משקיעים, תיתן לנו אנרגיה זהה של חום. באמצעות משאבת חום אנחנו יוצרים מכפיל אנרגיה, שמנצל את אותה האנרגיה החשמלית כדי לייצר רמות גבוהות הרבה יותר של אנרגיית חום. עד כמה זה יכול לחסוך? שילוב משאבת חום במערכת חימום המים של הבריכה יכול לייצר יעילות של 350% באנרגיה החשמלית, ביחס לחימום בכל שיטה אחרת. במונחים כספיים זה יכול להתבטא באלפי שקלים בשנה, בהתאם לגודל הבריכה, תדירות וטמפרטורת החימום שלה. משאבת חום היא מנגנון חכם המנצל את הפיזיקה לטובת האדם מבלי לפגוע בסביבה. בעוד רובנו רגילים לצרוך חשמל באופן ישיר להדלקת מכשירי חשמל, לחימום מים ואוויר וכדומה, ישנם מנגנונים שיכולים לשנות בצורה משמעותית את ניצול החשמל בתהליכי האנרגטיים השונים בבית. שימוש במשאבת חום לחימום מי הבריכה שלכם היא דוגמא מעולה לניצול מנגנון חכם ופשוט לטובת חסכון כלכלי, ובהמשך לכך לטובת העלאת רמת ואיכות החיים שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
גדיר מערכות בע"מ, מקבוצת גד מהנדסים, הינה חברה פרטית המובילה בתחום של אספקת פתרונות חימום מים המבוססים על משאבות חום.

חברת גדיר מערכות הינה חברת הנדסית הכוללת מהנדסי מכונות וחשמל, טכנאים, ומנהלי פרויקטים המתמחים בייעוץ, תכנון והתאמת משאבת החום לצרכי הלקוח ובליווי הטכני עד ולאחר ההתקנה באתר הלקוח.

לחברת גדיר מערכות ניסיון וידע רב ביישם פיתרונות לחיסכון באנרגיה למגוון רחב של צרכי חימום ללקוחות פרטיים ועסקיים/

בין לקוחותינו: בעלי בתים פרטיים, בתים משותפים רבי קומות, מפעלי תעשייה ומוסדות, בתי מלון וצימרים, בתי אבות, בתי חולים, בריכות שחייה וקאונטרי קלאבים, מועדוני כושר ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גדיר מערכות

מאת: גדיר מערכותבניין ואחזקה - כללי24/03/13748 צפיות
מכירים את הריב על השלט של המזגן המרכזי בבית: לזה חם ולזה קר, זה מדליק וזה מכבה. לא עוד, מעתה מערכת חימום תת רצ]פתית מאפשרת לכל אחד לקבוע את הטמפרטורה הנוןחה לו בחדרו. גם בטיחותי, גם יעיל וגם חוסך בהוצאות חשמל.

מאת: גדיר מערכותבניין ואחזקה - כללי21/12/12887 צפיות
בעולם, וגם בישראל, ישנם בתי מלון ירוקים, המכריזים על עצמם ככאלה המיישמים בפועל את כל הצעדים הנדרשים כדי לשמור על הסביבה ולחסוך באנרגיה. מדובר בהרבה יותר ממהלך שיווקי, ובעיקר ברצון למצוא פתרונות נכונים ויעילים יותר. מהם בתי מלון ירוקים וכיצד משאבות חום משתלבות בהם? על כך, במאמר הבא.

מאת: גדיר מערכותבניין ואחזקה - כללי04/12/12755 צפיות
התחממות כדור הארץ והשפעותיה על חיינו באופן ישיר, מאלצת אותנו, ובמהרה, ללמוד לפעול נכון יותר, ובעיקר לחסוך בחשמל ואנרגיה. במאמר זה נתמקד בחמישה טיפים שיעזרו לכל אחד מאיתנו לחסוך בחשמל.

מאת: גדיר מערכותבניין ואחזקה - כללי30/07/121202 צפיות
חיסכון בצריכת אנרגיה בחימום מי צריכה בבתי מלון לצורכי מקלחת וחימום בריכת שחיה באמצעות שימוש במשאבות חום המחליפות חימום בסולר.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222808 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223116 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211330 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica