חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות פלדה – העיצוב והביטחון

מאת: SEOnetoאדריכלות פנים28/10/2009844 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דלתות פלדה נולדו מכוח הביטחון, כוח הפריצות אשר גרם לנו לאבד המון מרכושנו היקר, למדנו שדלתות כניסה רגילות לא יעשו את העבודה כמו שצריך, דלתות פלדה לומדות לשמור עלינו בכל יום מחדש.

דלתות פלדה הינן דלתות כוח אמיתי אשר שומרות עלינו על יושבי הבית מאז ומתמיד, אך כמו ברוב המקרים כאשר עיצוב פנים פוגש בביטון פנים הבית, יש קונפליקט גדול מאוד שנפתר רק בשנים האחרונות בעזרת חברות בניית ועיצוב דלתות כניסה מעוצבות, דלתות פלדה ניתנות לעיצוב בעזרת כמה וכמה אלמנטים שונים.

בעזרת צביעה אומנותית נין לראות כמה דלתות פלדה אשר מאבדות את הרגש המפחיד של הביטחון המאיים ונראית כמו דלת מעוצבת לכל דבר, דלתות מעוצבות אשר נותנות את החום ואת הרגש המתאים לכל העיצוב הכולל של הבית כולו. דלתות מעוצבות מבדילות את הבית לבין בית מוגן ולבין בית מעוצב, לשם כך דלתות פלדה תפסו את הצד האיכותי והאומנותי שברהיטים וחלקן נראות כמו דלתות כניסה מרהיבות ביופיין.

דלתות פלדה לוקחות את עולם הביטחון ושמות אותו לצד עולם העיצוב, לדעת לשלב בין השניים מבלי לפגוע באף אחד מהעולמות השונים והמיוחדים הנ"ל. עולם הביטחון הציע דלתות מאיימות ומלאות במנעולים אשר להפחיד ולהרתיע את הפורצים אשר רגילים לפרוץ בעזרת מכשור פשוט ופנים מאיימות, כיום, דלתות פלדה נראות כמשהו בלתי ניתן לעצירה, ויותר מזה, בעזרת עולם העיצוב ניתן לראות דלתות כניסה מעוצבות אשר לקחו את פן הפלדה והכניסו בו את עולם העיצוב, לדעת לשמר יופי גם כאשר מדובר בדלת גדולה ומאיימת.

דלתות פלדה יכולות להיות מצופות פורניר, חלונות ויטראז', פרזול מתכתי יקר ערך וכמובן עדיין בעל חזות של דלת פלדה מגנה על ביתנו. דלתות פלדה ניתנות להשגה וקנייה בכמה וכמה חנויות דלתות מעוצבות בארץ, העניין הוא לדעת לבחור את דלת הכניסה שלנו בצורה חכמה, האם אנחנו מנסים לשדר יותר ביטחון או שמא אנחנו מנסים לשדר יופי, הרעיון הכולל הוא לדעת שדלת כניסה לא חייבת להיות הפתח למעבר, אפשר לעשות מדלתות פלדה גם דלתות כניסה מהממות וכמובן שוות ערך אשר לרוב מייקר את עלות הנכס הכולל של הבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים SEOneto.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOneto

מאת: SEOnetoהדברה25/12/131075 צפיות
בימים בהם המזיקים רק הולכים ומתרבים, כדאי מאוד לבצע הדברה בביתכם, ומוקדם ככל האפשר: המזיקים מעלים את מפלס הלחץ, הורסים את המזון והרהיטים ואף כוללים

מאת: SEOnetoתחביבים28/10/131211 צפיות
"יש לי מכונת תפירה בבית". המשפט הזה, שעד לפני כמה שנים היה נחשב מגוחך ובלתי סביר, הוא היום שיא האופנה. כן, אם אתם רוצים להרגיש בעניינים, כדאי שתחפשו מכונות תפירה ותתחילו לעבוד

מאת: SEOnetoרפואה21/10/131240 צפיות
העולם שלנו הוא עולם אלקטרוני. כמעט כל דבר כאן, כל פריט וכל חפץ שבו אנחנו משתמשים עובד על בסיס אלקטרוני וככזה - הוא פולט אנרגיה החוצה, אל הסביבה

מאת: SEOnetoעיצוב גינות07/10/131122 צפיות
היום, לקנות סוככים זו לא בעיה רצינית, לכאורה. הרי פרוסות לפניכם שלל חנויות שמציעות סוכך לכל מטרה, ואינספור יבואנים שמציפים את השוק בשלל סוגים של סוככים

מאת: SEOnetoבר ובת מצווה12/03/131227 צפיות
דמיינו לעצמכם .... האורות נכבים... אתם מתרגשים... ואז.... הסרט שלכם מוקרן ע"ג מסך ענק לכל האורחים ...והכפיים ..... קליפים לבר מצווה , זה ממש.. לא מה שהיה פעם. היום , בכדי להפיק קליפים לבר מצווה טובים , צריך להבין בקולנוע , ולהיות מיומן ומקצוען אמיתי

מאת: SEOnetoהפקות אירועים07/03/131124 צפיות
שבירת השגרה על ידי הוצאת העובדים ליום כיף השתרשה כנורמה בעולם העסקי כבר לפני עשרות שנים. כיום כמעט ולא ניתן למצוא חברה שלא מקפידה על קיום יום כיף לעובדים לפחות אחת לשנה, אם לא פעמיים בשנה.

מאת: SEOnetoאירועים עסקיים06/03/131056 צפיות
אירועים עסקיים הם המראה הצלולה ביותר לבבואתה של חברה או של בית עסק. אירועים עסקיים מספקים את ההזדמנות או סגירת הגולל ליצירת קשרים עסקיים ומיתוג מול קולגות, לקוחות קיימים ופוטנציאלים וכמובן בעלי השפעה והון בתחומכם – תלוי בטיבו של האירוע.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181675 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171946 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172102 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161928 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164609 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161833 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151916 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica