חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכונת קפה בכל בית

מאת: feruchiקניות 09/12/2012732 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאט לאט וכמעט בלי ששמנו לב, הפכנו מאומה שחיה על קפה שחור חזק או מקסימום נס קפה לאומה ששולטת ביד רמה ברזי המקיאטו, האספרסו הכפול והקפוצ'ינו. לפני שנדבר על מכונת קפה, נציין כי ישנם כיום מספר מפעלי קפה ישראליים שפועלים באירופה ושלא מעט בתי קפה תוצרת הארץ עובדים יפה מאוד ברחבי העולם לרבות ארצות הברית. מן הסתם כיום מכונת קפה היא פריט חובה כמעט בכל בית שמכבד את עצמו בישראל. בטקסט הקצר שלפניכם ריכזנו כמה נקודות שיש לקחת בחשבון לפני שרוכשים מכונת קפה.

לפני הכל חשוב להדגיש שכשאנחנו כותבים מכונת קפה הכוונה היא למכונות אספרסו כמובן. באופן עקרוני גם מקינטה היא מכונה שמפיקה בסופו של דבר אספרסו, אבל הכוונה שלנו היא לאותן מכונות קפה חשמליות שמתחלקות בגדול לשלושה סוגים: אוטומטיות, חצי אוטומטיות ומקצועיות. לאוטומטיות מכניסים מספר שקלים ומפיקים כוס קפה ירודה, לשלב הבא צריך לדאוג לקפסולות והמקצועיות כבר משחקות אותה בגדול, כמו בבתי הקפה.

כמה עולה מכונת קפה?

מכונת קפה פשוטה יכולה לעלות פחות מאלף שקלים. ישנן מכונות קטנות וצנועות שעלותן אף מאות שקלים בודדים. עם זאת, ככל שמטפסים במעלה הטכנולוגיה, הפינוק והמותרות - ניתן למצוא גם מכונת קפה שעלותה נושקת לעשרת אלפים שקלים מלמעלה. חשוב מאוד להתאים כל מכונת קפה למסגרת התקציב. הדבר נכון במיוחד עבור אלו מכם שאינם חובבי קפה מושבעים. מכונה יקרה שלא נעשה בה שימוש היא אחד הדברים היותר עצובים בבית.

נקודה נוספת שיש לקחת בחשבון היא השטח הפנוי שאתם יכולים להקצות למכונה. מכונת קפה קטנה יכולה להיכנס אפילו על השיש של המטבחון המשרדי או על השולחן עצמו. עם זאת, אם לא תיקחו את המידות המדויקות שאתם יכולים להקצות לה, מכונת קפה יכולה לעמוד לכם כמו עצם בגרון. הקפידו להגיע לחנות עם המידות המדויקות של השטח שמתאים להצבה של מכונת הקפה.

נסו והתנסו

נכון, זה נשמע מצחיק, אבל בדיוק כמו שלא תרכשו רכב בלי לערוך לו נסיעת מבחן, כך גם אל לכם לרכוש מכונת קפה בלי שערכתם לה כוסית מבחן. אין זו בושה לבקש מהמוכר להכין כוס קפה או שתיים באמצעות המכונה. כך תוכלו להיחשף מקרוב לפונקציות השונות, להתנסות בתהליך ולראות אם הוא מתאים לכם. מדובר על שלב חשוב מאוד ברכישה ואולי המכריע מכולם.

אחת הנקודות החשובות הנוספות שיש לקחת בחשבון טרם הרכישה הוא לכמה אנשים מיועדת המכונה. כמה אנשים עתידים לעשות בה שימוש. מכונת קפה משרדית היא מקור בלתי נדלה לוויכוחים. במידה ואתם מתכוונים לספק את צורכי הקפה של משרד מרובה עובדים השתדלו לבחור מכונת קפה פשוטה יחסית. מכונת קפה מקצועית למשל זקוקה לניקוי יסודי ולתחזוקה שוטפת. קחו זאת לתשומת לבכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב ע"י פרוצ'י קפה בשיתוף עם AdSite פרסום באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת feruchi

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213735 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205192 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186803 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161593 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161709 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica