חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום הולדת ביתי לילדים

מאת: rinaימי הולדת09/12/2012779 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום הולדת ביתי לילדים

יום ההולדת של הילד מתקרב בצעדי ענק, חשבתם שיש עוד המון זמן וגיליתם שממש עוד חודש והיום הגדול פה. מה עושים? כמה האירוע צריך לעלות? איפה בכלל מתחילים עם התכנון?

היום רבים ההורים שמחליטים להוציא את יום ההולדת אל מחוץ לבית, לוקחים את הילדים לפיקניק בפארק, לשחק בבאולינג או לסרט. כל יציאה כזו מחוץ לבית יכולה לעלות לא מעט כסף. האם זה נחוץ? האם יום ההולדת של הילד צריך לעלות כמו בר מצווה?

בעיני התשובה היא חד משמעית- לא!

אני אישית חושבת שאפשר לעשות יום הולדת מושקע ומושלם גם בתוך כותלי הבית. יום הולדת כזה לא מוריד מאיכות האירוע ובטח לא מהכיף שאפשר להוציא מכל היום הזה.
בבית אפשר לארגן יום הולדת לבד מא- ועד ת. משחקים, כיבוד, פרסים. ואפשר גם להזמין לבית מפעילים ליום הולדת. אני אישית בעד הדרך השניה. למה? מהסיבה הפשוטה שמפעילים יודעים בדיוק מה לעשות ועושים את זה במקצועיות, בזמן שיש הורים שמאד משתדלים ופשוט לא מצליחים לשמור על הקשב של הילדים, לא מצליחים לעניין אותם ובסופו של דבר לא מצליחים לגרום להם להנות.

כשאתם עושים יום הולדת ביתי רק צריך לא לשכוח מספר "חוקים" חשובים:

-          תסדרו מקום ישיבה לילדים, ואם ישנם הורים במסיבה הזו אז גם תחשבו על זה מראש.

-          תארגנו פינת כיבוד- אל תעמיסו על השולחן המון דברים- כי בסופו של דבר הכל ימצא את עצמו על רצפת הבית. אני ממליצה להוסיף כל הזמן קצת לשולחן.

-          תדאגו שכל אחד מהילדים יצא מהמסיבה עם מתנה או פרס קטן. אם אתם מזמינים הפעלות יום הולדת לילדים, תוודאו עם המפעיל, המון פעמים הם אלו שדואגים לפרסים.

-          תזכרו לקשט את הבית כך שהילד ירגיש שהוא נמצא במקום אחר לגמריי, ולא בסלון או בחצר הבית שלו. היום יש אפשרות למצוא קישוטים כל כך מדהימים לכל דבר, סכום וצלחות תואמות, דמויות, בלונים שונים, סרטים וכו'. תשקיעו בזה קצת ותראו איך הבית שלכם הופך מדירה משפחתית לארמון.

-          אל תשכחו שהילד שלכם הוא מלך ליום הזה- תתנו לו את ההרגשה הזו, מבלי לפנק אותו ולהרוס אותו. איך? הוא מרכז האירוע, לדאוג להדגיש את טקס כיבוי הנרות ואת טקס פתיחת המתנות. אתם לא יכולים להתווכח שאלו טקסים של ממש לילד, והוא עומד במרכז שניהם.

יש עוד דברים רבים שניתן לחשוב עליהם כשמדובר ביום הולדת ביתי.

אבל מה שחשוב לזכור זה שיום הולדת ביתי חוסך לכם המון כסף ויוצר אווירה מאד אינטימית וחמה.

שיהיה המון מזל טוב ובהצלחה בארגון!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת rina

מאת: rinaאירועים וחתונות – כללי15/03/13722 צפיות
כל אישה יודעת שלחג הפסח מתכוננים מספר חודשים לפני. אני רוצה לנסות להוריד מכן טיפ הלחץ, ולתת לכן נשים יקרות מספר טיפים קטנים על מנת להקטין טיפה את הלחץ לקראת החג.

מאת: rinaאירועים וחתונות – כללי04/01/13744 צפיות
מה ניתן להשכיר? והאם זה חיוני?

מאת: rinaימי הולדת04/01/13752 צפיות
האם ניתן לשלב מופע מקורי ויפה ויום הולדת לילדים?

מאת: rinaדיני ירושה18/12/12991 צפיות
החוק בארץ נכתב פעם אחת אך מתעדכן כל כמה זמן- דינאמי לשינויים שמתחוללים בחברה. נראה מה הם העדכונים של חוק הירושה

מאת: rinaקידום אתרים12/12/12952 צפיות
חילופי קישורים זו אחת הדרכים הטובות שיש לקידום אתרים. איך בדיוק זה קורה.? והאם יש לזה חוקים מסויימים?

מאת: rinaדיני ירושה11/12/12997 צפיות
מילים ששגורות בפינו- ירושה, צוואה- מי לא שמע את המילים האלו? אבל, מי יודע להסביר מה ההבדל העקרוני בין שני המושגים? מה הכוונה בראשון ומה הכוונה בשני? לשם כך באנו לעשות סדר במושגים.

מאת: rinaימי הולדת27/11/12855 צפיות
אתם רוצים לבחור את הטוב ביותר לילד שלכם כדי שיהיה לו את יום ההולדת הטוב ביותר שיכול להיות, וזה אפשרי!

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181785 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181431 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181764 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181711 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181462 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181505 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181397 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica