חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חילופי קישורים

מאת: rinaקידום אתרים12/12/2012949 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חילופי קישורים

עולם האינטרט הוא עולם ומלואו. חיים שלמים מתנהלים ברשת, אינטריגות, קשרים וסיבוכים- ממש כמו בחיים שמחוץ לרשת. על מנת להסתדר בתוך העולם הסבוך הזה יש להכיר אותו על בוריו ולדעת כיצד יש לפעול בכל סיטואציה.

היום לכל עסק, חברה, מפלגה יש את אתר האינטרנט שלה. תהליך בניית אתרים הוא מאד חשוב וקריטי, אך בזה לא תמה העבודה. יש להפוך את האתר למוביל בתחומו, להביא אותו למיקומים גבוהים במנועי החיפוש.  על מנת לעשות קידום אתרים מוצלח ויעיל יש מספר דרכים. אחת מהדרכים הללו זה חילופי קישורים.

מה זה בדיוק חילופי קישורים?
החלפת לינקים עם אתרים אחרים, קישורים המקשרים מאתר לאתר.

ככל שמספר הקישורים המפנים אל האתר שלכם יהיה גבוה יותר זה יכול לשפר את מיקומו בתצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים- וזו היא כל מטרת קידום האתרים מלכתחילה.

מובן שככל שניתן יהיה למצוא לינק לאתר שלכם ממספר גדול יותר של מקומות ברשת זה הוא פרסום באינטרנט. תיהיה חשיפה חדשה לאתרכם של מבקרים חדשים, לקוחות פוטנציאלים.

על ה  PageRankשמעתם? זה הוא מדד שגוגל מביא לאתרים השונים, המציין את "רמתם" של האתרים בעייני גוגל. המדד הזה יכול לעלות במידה וישנם אתרים בעלי PageRank גבוה המפנים ומקושרים לאתר שלך.

אחד הסוגים של חילופי קישורים הינו קישור דו צדדי- פשוטו כמשמעו. בתמורה לקישור שאתם תמקמו באתרכם, האתר הנגדי ימקם קישור לאתרכם. במקרה כמו זה יש להיזהר- מנועי החיפוש יכולים לגלות את הקישור הדו צדדי- וזה אף יכול להוריד את ה PageRank.  חשוב מאד להקפיד כי חילופי הקישורים יעשו עם אתרים רלוונטים לנושא האתר המקודם, להחליף קישורים עם אתרים בעלי מדד גבוה. מה שכן ניתן לעשות זה קישור דו צדדי לבלוגים שאתם תבנו. קישור חד צדדי- משמע יש קישור ללא תמורת קישור אחר- זה יחשב בעיני מנועי החיפוש לאיכותי יותר, מחשיבה פשוטה- שאם אין פה "תן וקח" סביר להניח שהלינק המפנה לאתר באמת מפנה לאתר איכותי בעל תוכן טוב.
יש להזהר בהחלפת קישורים עם אתרים העוסקים בנושאים לא ראויים, אתרים שיש להם תוכן משוכפל- ושאר הכללים הרלוונטים של אתרי האינטרנט.

אז תמצאו את הפרטנרים הנכונים לחילופי הקישורים ותתחילו לקדם את אתרכם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת rina

מאת: rinaאירועים וחתונות – כללי15/03/13721 צפיות
כל אישה יודעת שלחג הפסח מתכוננים מספר חודשים לפני. אני רוצה לנסות להוריד מכן טיפ הלחץ, ולתת לכן נשים יקרות מספר טיפים קטנים על מנת להקטין טיפה את הלחץ לקראת החג.

מאת: rinaאירועים וחתונות – כללי04/01/13742 צפיות
מה ניתן להשכיר? והאם זה חיוני?

מאת: rinaימי הולדת04/01/13750 צפיות
האם ניתן לשלב מופע מקורי ויפה ויום הולדת לילדים?

מאת: rinaדיני ירושה18/12/12987 צפיות
החוק בארץ נכתב פעם אחת אך מתעדכן כל כמה זמן- דינאמי לשינויים שמתחוללים בחברה. נראה מה הם העדכונים של חוק הירושה

מאת: rinaדיני ירושה11/12/12993 צפיות
מילים ששגורות בפינו- ירושה, צוואה- מי לא שמע את המילים האלו? אבל, מי יודע להסביר מה ההבדל העקרוני בין שני המושגים? מה הכוונה בראשון ומה הכוונה בשני? לשם כך באנו לעשות סדר במושגים.

מאת: rinaימי הולדת09/12/12777 צפיות
לא חיבים לטוס לחו"ל כדי שיום ההולדת יחשב לטוב ומוצלח! אפשר לערוך אותו גם בבית ועדיין יהיה יום הולדת מושלם

מאת: rinaימי הולדת27/11/12854 צפיות
אתם רוצים לבחור את הטוב ביותר לילד שלכם כדי שיהיה לו את יום ההולדת הטוב ביותר שיכול להיות, וזה אפשרי!

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213391 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211690 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183551 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172893 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172635 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172476 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172517 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica