חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום בת מצווה, צילום בר מצווה ועוד אירועים

מאת: Eli Levyצילום אירועים12/12/2012920 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צילום בת מצווה, צילום בר מצווה ועוד אירועים

בחייו של כל אדם ישנם אירועים חשובים ומשמעותיים שאותם הוא מנציח. במגירה של רבים מאיתנו יש תמונה ישנה של אירועים כמו חתונת סבא וסבתא. היום יש אפילו אפשרות לשחזר תמונות מאירועים חשובים בעבר. צילום אירועים משפחתיים מהווה חלק מהזהות האישית והמשפחתית שלנו.

אירועים חשובים

מרגע לידתנו אנו מקפידים על צילום אירועים עד כי יש אנשים שמצלמים גם את הלידה עצמה. לאחר מכן  צילום הברית-מילה. וכמובן צילום בת מצווה, צילום בר מצווה, ולאחר מכן צילום החתונה. ושוב מתחיל המעגל מחדש, וחוזר חלילה. יש אנשים שתולים על קירות ביתם תמונות של כל הילדים והנכדים החל מצילום של בת מצווה, בר מצווה, חתונות ועוד אירועים משפחתיים מרכזיים.

 

צילום בת מצווה

אין הבדל משמעותי בין צילום בת מצווה , צילום בר מצווה או אירועים משפחתיים אחרים. בכולם יש להקפיד על איכות. אחד הטרנדים החדשים הוא צילום בוק של כלת המצווה. על פי האופנה הקיימת היום בקרב בנות צעירות חלקן מנציח את היום המיוחד בתנוחות של דוגמנות כשהיא מציגה את בגדיה ותכשיטיה, והיא מאופרת ומסורקת על פי האופנה האחרונה. זוהי הוצאה משמעותית נוספת לאירוע אך יש המעניקים אותו כמתנת בת מצווה.

 

צילום בר מצווה בכותל

אנשים רבים בוחרים לחגוג את אירוע הבר מצווה בכותל. בר מצווה בכותל הוא חיבור רוחני למסורת של העם היהודי, ובו בא לידי ביטוי הגשר להיסטוריה של העם. גם במקרה כזה יש לזכור לבחור צלם מקצועי. יש לזכור כי תנאי הצילום בכותל שונים ולוודא שהצלם מכיר את המקום, כדי שיוכל להעביר את האוירה המיוחדת של בר מצווה בכותל.

 

צילום אירועים

יש מגוון אפשרויות רב של צלם אירועים. בין אם הם קטנים ואינטימיים או רבי משתתפים. הצלם יכול להיות מקצועי או בן משפחה. בכל מקרה אין להתפשר על איכות הצילומים. חשוב שהצלם ידע להעביר גם את אוירת האירוע, את יפי האולם, שיזכור לצלם את כל האירועים בצורה מאוזנת, שלא יצלם את סבתא רות פעם אחת ואילו סבתא חנה תופיע פעמים רבות. הוא צריך לצלם רגעים קטנים ומשמעותיים שאפשר יהיה אחר כך להעלות חוויות באמצעותם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli Levy

מאת: Eli Levyהדברה14/10/132519 צפיות
תיקנים ונמלים בקיץ? מעופפים? ברחשים? יתושים וזבובים? מי מאיתנו לא חווה באופן אישי את טרדות הקיץ?ומה בנוגע למכרסמים- חולדות? עכברים? הדברה מקצועית אמנם מספקת לנו איכות חיים, אולם בנוסף לנוחות ולאיכות היא מספקת גם אלמנט בריאותי –תברואתי.

מאת: Eli Levyאדריכלות פנים14/10/133195 צפיות
המכנה המשותף לכל מטבחי היוקרה הוא באיכות חומרי הגלם מהם הם עשויים, בתכנון העיצוב שלהם, וביכולת שלהם להיות מותאמים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, לסגנון החיים שלו ולשימושי המטבח עבורו (בנוסף לשימוש הסטנדרטי).

מאת: Eli Levyניקיון30/05/132547 צפיות
ללא קשר לגילכם או לסגנון החיים שלכם, אתם חיים ומתמודדים עם אבק ועם לכלוך. בין אם אתם חובבי ניקיון מושבעים ובין אם אתם לא מאלו שמקפידים במיוחד, כך אך כך, בית דורש ניקוי ותחזוקה שוטפת.

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132482 צפיות
בכדי שאיש מקצוע העוסק בקידום אתרים יוגדר, ובצדק , מומחה קידום אתרים, עליו לשלוט היטב בכל הלוגיסטיקה והמדיניות שמתרחשת מאחורי הקלעים ברשת. כשאנו מדברים על מומחה קידום אתרים אנחנו מתכוונים לאיש מקצוע היודע לקדם את האתר שלנו בגוגל

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132406 צפיות
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן.

מאת: Eli Levyבניין ואחזקה - כללי29/05/132534 צפיות
מי מאיתנו לא חווה סתימה בכיור או בשירותים? המים לא מתנקזים ? מציפים את הכלים הסניטאריים? משאירים לנו לכלוך דבוק לדפנות ועוד לא דיברנו על הריחות הלא נעימים המלווים לכל העניין. אין ספק שהדבר האחרון...

מאת: Eli Levyפרסום28/05/132509 צפיות
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181661 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181614 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181267 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171411 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171646 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171907 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172190 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica