חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג לבר מצווה, כי מגיע לכם אוכל איכותי

מאת: תום סבןקייטרינג14/12/2012684 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קייטרינג לבר מצווה, לאוכל אין גיל

כיום רבים הולכים ועוברים לשירות קייטרינג לאירועים ומעדיפים אותו על פני המטבח של האולמות. אירועי בר מצווה רבים מעדיפים לשכור חברת קייטרינג לבר מצווה שתעשיר להם את האירוע במנות מעולות. חברת קייטרינג לבר מצווה היא פתרון לאוכל מצוין ואיכותי לאירוע שלכם בלי כאב ראש רב. בעצם חברת קייטרינג לבר מצווה לא רק אחראית על הכנת האוכל, אלא גם על עריכת השולחנות באירוע שלכם והגשת האוכל, בין אם בבופה בו האורחים ממלאים את צלחתם כרצונם או בהגשה עם מלצרים לשולחן מטעם החברה. קיימות חברות קייטרינג לבר מצווה רבות ומגוונות בישראל והמבחר הרב נותן לבחור באמת בחברת קייטרינג לבר מצווה שנאהב מכולן, מצד שני הבחירה היא אכן קשה מאחר וחברות קייטרינג לבר מצווה מתחרות בינהן רבות. לכן יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם בבחירה.

קייטרינג לבר מצווה, נקודות לבחירת חברה

ראשית, הבחירה היא שלכם, אבל ההמלצה שלנו היא לבחור בחברת קייטרינג לבר מצווה כשרה. נתחיל בכך שחשוב להתחשב בכל אורחי האירוע ולדאוג לאוכל כשר. אוכל כשר לא יפריע לכאלה שאוכלים גם אוכל שאינו כשר, אבל ההפך יפריע מאוד. מה גם שרוב חברות הקייטרינג בישראל הן כשרות. אז עכשיו חברות הקייטרינג שלנו מתחלקות ל2 קטגוריות: חלבי או בשרי. כאן הבחירה היא נטו שלכם. אירוע בר מצווה לרוב מתרחש בצהריים ולא בערב, לכן כאן יכול ללכת גם בשרי וגם חלבי. נקודה חשובה בבחירת קייטרינג לבר מצווה, היא שהאם בחרתם בקייטרינג בשרי, יש לדאוג גם למנות לצמחוניים שבאורחים שלכם, שלא תגיעו לאי נעימות, במידה ותבחרו קייטרינג חלבי, לא תתקלו בבעיה זו. בנוסף חשוב כאשר בוחרים חברת קייטרינג לבר מצווה לדאוג שהאוכל יוכן בסמוך לאירוע. חשוב לנו שהאוכל יהיה טרי ואיכותי, לכן מומלץ לבדוק באמת עם חברת קייטרינג לבר מצווה את זמן הכנת האוכל. בנוסף חשוב לדאוג מלבד הכנת האוכל גם למסביב. בדקו את אופן הגשת האוכל של חברות קייטרינג לבר מצווה, בין אם אתם מעוניינים בבופה או במלצור והגשה לשולחנות, חשוב לדאוג שהחברה תעמיד מספיק כוח אדם של מלצור לאירוע שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תום סבן

מאת: תום סבןאירועים וחתונות – כללי22/12/12680 צפיות
כיום אנשים רבים מעדיפים לקיים אירועים קטנים ומצומצמים מאירועים גדולים. אירועים אלה בכלל לא פחות חשובים מאירועים גדולים, נהפוך הוא, באירועים קטנים אנחנו זוכים לחגוג ולהיות קרובים לאנשים היקרים לנו ביותר

מאת: תום סבןאירועים וחתונות – כללי18/12/12717 צפיות
אם שאלתם פעם מישהו איך זה לארגן אירוע, בטוח שהוא אמר לכם שזה לא פשוט בכלל. נראה כי כמות הדברים שיש לארגן לפני אירוע היא עצומה, והזמן לא עצום. כמות אנשי המקצוע שצריך להתעסק איתם גם היא לא קטנה, ואין לנו היכרות טובה איתם, אולי עם אחד במקרה הטוב שאנחנו מכירים מהאח של החבר.

מאת: תום סבןאבטחת הבית14/12/12736 צפיות
לצערנו מדי שנה בשנה כמות הפריצות והשדידות בארץ הולכת וגוברת. נראה כי אף אחד לא חסין מפני גניבות, אבל יש אופציות מסוימות המונעות כמה שאפשר פריצות כמו שערים חשמליים. רבים כיום מתקינים שערים חשמליים בביתם או בעסק שלהם. שערים חשמליים הם בעלי אופי יוקרתי ומוגן.

מאת: תום סבןחוק ומשפט - כללי14/12/121082 צפיות
מדי שנה נתקלים מועסקים רבים במקרים של תאונות עבודה במקום עבודתם. חלק לא מודעים לכך שגם תאונה בדרך למקום העבודה או חזרה ממנו היא תאונת עבודה על פי חוק ביטוח לאומי. מחובתו של מעסיק לדאוג לכל האמצעים על מנת לשמור על ביטחונם של עובדיו במקום העבודה.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192886 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182299 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181453 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181510 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica