חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב הדירה - מטבחים מעץ מלא מטבח לבן

מאת: taliyaעיצוב פנים17/12/20121221 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

? מטבחים הם מרכז הפעילות של ביתינו, כשאנו חושבים על עיצוב מטבחים מעץ מלא יש הרבה נהלים באדריכלות מטבחים שחשוב לדעת. כגון עיצוב מאותה משפחה, פיגמנט מאותו המשפחה וכו'. במידה ואנחנו חושבים על מטבחים מעץ מלא מעוצבים אז הכללים שהדגשנו חשובים באופן מיוחד. עיצוב בסגנון מטבח לבן זה עיצוב ייחודי שכמובן קיימים לו את התכונות שלו, אך שלא לשכוח שהכרחי להקשיב אל החוקים. לפני הכל כל הדגשים של עיצוב הפנים הנפוצים, ורק לאחר מכן לקיים אותם לגבי שיפוץ בסגנון מטבח לבן.
מטבחים מעץ מלא – העיצוב עצמו
אילו נסתכל במטבחים מעץ מלא נוכל לשים לב לכמה מאפיינים, כגון המנורות האחרות, החיפוי האחר וללא ספק הגוון. קל לשים לב שמטבחים מעץ מלא מעוצבים באופן מיוחד קצת בכל האלמנטים האלו. כשאנו לדוגמא מתכוונים אל תאורה נשים לש שיש שוני משמעותי בין מאור בצבע חם למאור קר, בצבעים נושא זה מופיע בגוון כהה לעומת בהיר וכו'. ורק אחר כך נזדקק לקבל החלטה לגבי חומרי המטבח, עץ מלא בניגוד לסנדוויץ, חזיתות וכיוצא בזה. ואחרי הכל להתאים את המטבח אל המתגוררים, מטבחים מעץ מלא מודרניים הם מטבחים שמתואמים לצרכי הבית, וכמובן זה פרמטר שחייבים לזכור בכל התהליך, ומותר לאמור שהדבר הזה אפילו החשוב ביותר.
ההבדל בין גישות היצרנים
כמו שכולנו מודעים לנושא כבר, אפשר לקנות מטבח לבן ממספר אפשרויות של מקומות, יבואנים, נגריות וחברות. וההבדל ללא ספק הוא עצום. לעומת זאת, הכרחי לזכור שבמקרים רבים נגר פרטי היה שכיר אצל חברת מטבחים איכותית והוא לא פחות מקצועי. החברות מטבחים המקצועיות שמציגות בימינו מטבח שמנת הן לרוב מאפשרות לקבל אותנטיות מעט יותר רחבה, והרבה עיצובים לקבל החלטה מבינם מטבח שיכול להתאים בשבילנו. יבואני המטבחים יתנו בדרך כלל או מטבח לבן באיכות גבוהה או מטבח לבן באיכות נמוכה ולא באיכות טובה. ומאוד קריטי לא לשכוח לבצע בדיקה על מה שכל יצרני המטבחים מציגים עבורינו ואחרי כן לבצע בחירה לגבי החברה שטוב עבורינו.
מטבח לבן: עיצוב של מומחים
עיצוב יוקרתי של מטבחים מעץ מלא זה עיצוב שיביע את הגוונים המדוייקים והתאורה הנוכנה. זה הכי קריטי. במטרה להחליט על פיגמנטים בדרך נכונה חייבים להסתכל על כלל הדירה, ואחרי כן להחליט על הסגנון שמתאים ועל הגוונים. בחירת תאורה תבוא לאחר מכן, ולאחר מכן נוכל לבצע החלטה על החומרים המתאימים, והתכונות שנרצה לעיצוב מטבח לבן, כך למשל חיפוי, מגירות אחסון ואי למטבח. מעצב פנים מקצועי יעשה תיאום בין גובה של המטבח אל המשתמשים העיקריים שלו, ואז יערוך פינה נוחה לבישול, מטבח הוא דבר ראשון לבישול גם אם הוא מטבח לבן או שאיננו. נוחיות באה לידי ביטוי בהרבה דברים, כמו מרחב, אחסון, וגבהים. בניית מטבחים מעץ מלא בצורה נכונה זה מחשבה יסודית על כלל האלמנטים הקטנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שאנל - עיצוב מטבחי יוקרה וחברות יוקרתיות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת taliya

מאת: taliyaעסקים קטנים ובינוניים02/10/1319095 צפיות
בהתאם למה שכולנו מבינים, רווחים זה האגף החשוב ביותר בכל עסק. טלמרקטינג הוא שירות שממונה על ההכנסות של החברה שלכם בגלל זה הכרחי ביותר לקחת חברה ברמה גבוהה. כדי שהעסק שלנו יספק כמות גדולה של הכנסות חשוב לעבוד קשה באגף המכירות בעסק.

מאת: taliyaעיצוב פנים15/09/131032 צפיות
שיווק חברה זה דבר קשה, על מנת להקים את החברה שלכם בצורה כזו שנצליח לאגור רווחים אנו זקוקים להיות מקצועיים. קבלו המון הסברים על הנושא.

מאת: taliyaעיצוב פנים30/05/131039 צפיות
חידוש מטבח זהו לא נושא קל או זול, יש הרבה חברות שמציעים לשפץ עבורינו מטבח במרכז או בצפון. מטבח מעוצב בימינו בעל אפשרות להיות מעוצב בהרבה סגנונות עיצוב, לכל סגנון עיצובי יש את החוקים שמתאימים עבורו, פה נדריך באופן ספציפי על דרך עיצוב שונה וובעל נגיעות יוקרה ונספר כמה טיפים.

מאת: taliyaעיצוב פנים20/02/131195 צפיות
שיפוץ מטבח זהו איננו דבר קל או זול, קיימים המון נגרים שיכולים לחדש לנו את המטבח בצפון או במרכז. עיצוב מטבח כיום בעל אפשרות להיות בהרבה אפשרויות עיצוב, אל כל סוג יש את הכללים שמתאימים עבורו, עכשיו נסביר באופן ספציפי לגבי דרך עיצוב שונה וובעל נגיעות יוקרה וניתן 2-3 טיפים.

מאת: taliyaטיולים בחו"ל16/01/131104 צפיות
כמות גדולה של צעירים בימינו בעלי עניין ללכת להתגורר בארה''ב, בכדי להיכנס אל ארהב צריךאישור ובשביל זה צריך לחדש ויזה. ישנם מגוון רחב של טכניקות להוציא ויזות וכאן נסביר על הנושא. התהליך להוצאת ויזה בעלת כמה שלבים שאנו זקוקים ליישם, ותמיד זה חשוב לקבל עזרה מיועצים בתחום בגלל שהמחירים אינם יקרים.

מאת: taliyaעיצוב פנים08/01/1348359 צפיות
שיפוץ מטבח חיצוני הוא איננו דבר פשוט או זול, יש כמות גדולה של עיצובים וחברות שמציעים לחדש עבורינו מטבח. עיצוב המטבח בימינו עם יכולת להיות מעוצב בהרבה דרכי עיצוב ויש צורך להיתחשב בעובדה שהוא חיצוני ורגיש יותר ללחות מים וחום. בגינות חשוב להיתחשב בזה. אל כל סגנון עיצובי יש את החוקים שמתאימים עבורו, היום נדריך באופן ספציפי על סוג עיצוב מיוחד ויוקרתי ונספק 3-4 טיפים.

מאת: taliyaעיצוב מוצר18/10/1256443 צפיות
כך גני אירועים בונים עיצוב של גינות מיוחד ומקצועי. כאולם אירועים או גן בעל חצר חיצונית עומדות בפנינו מספר דילמות, כך למשל אופן העיצוב והסידור של המזון, הסגנונות הצבים, הדשא (סינטטי או לא) וכמובן המטבח וצורת ההגשה החיצונית שהיא החשובה ביותר.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222444 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222689 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202727 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202797 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202242 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202219 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica