חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי העונה הכי טובה להתחתן? - בקתה ביער

מאת: בקתה ביערהפקות אירועים17/12/2012791 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו יודעים כי קיץ היא עונת האירועים. יחד עם זאת מדובר על העונה היקרה ביותר מבחינת עלות האירוע. כאשר לא מדובר על בר מצווה, ימי הולדת או אירועים המציינים תאריך מסויים, כדאי לשקול גם עונות שנה אחרות בתור זמן שמתאים לאירוע וזאת לא רק על מנת להוזיל עלויות, אלא גם כדי להקל על העומס הרב שנוצר במקרים רבים על התקציב של המוזמנים בגלל ריבוי האירועים במספר מצומצם של חודשים. חשיבה מתחשבת זאת תגרום בסופו של דבר ליותר אורחים להרגיש נכונות להגיע לחגוג יחד אתכם את האירוע. אל תשכחו, כי הקיץ שופע בהרבה מאד אירועים. שימו לב אפילו לתקציב שלכם – בעונת הקיץ אתם בעצמכם נדרשים להגיע להרבה יותר חתונות, בר מצוות ובריתות (למרות שלא כולם דווקא נולדו באיזור זה של השנה), והדבר מכביד על הכיס שלכם.

מאת: בקתה ביער

אז מהי העונה הכי טובה?


מאוד קשה לענות על השאלה מהי העונה הטובה ביותר עבור ארגון חתונות או הפקת אירועים אחרים. ברור שבקיץ ניתן לערוך בקלות אירועים במקומות פתוחים, יחד עם זאת לפעמים מזג האוויר יכול להיות חם דביק ולא נעים. חורף היא העונה הזולה ביותר לאירועים אך אם תפלו על יום גשום מצפים לכם איחורים רבים בגלל המצב על הכבישים וגם הצילומים בחוץ עלולים להשתבש. עונות המעבר נראות על פניו כאפשרות אופטימלית, אך הן מלאות בחגים יהודיים שעלולים להקשות על הפקת אירועים. עם זאת, אם אתם מזמינים מקום מספיק זמן מראש, תוכלו בכל זאת למצוא אפילו שבועיים רצופים נטולי חגים בעונות האביב והסתיו, שיאפשרו לכם לחגוג את האירוע שלכם.

ומה בכל זאת חיובי בחתונת חורף?

אם בכל זאת החלטתם לשקול חתונה חורפית, תוכלו להתפנק במקום מפואר יותר ולפנק את האורחים שלכם באוכל משובח במיוחד. בזכות החיסכון שיתאפשר בשל העונה, תוכלו להשקיע כסף בפרטים הקטנים או לחסוך אותו לדברים חשובים אחרים.

להפוך את עונת השנה לעוזר אישי בהפקת האירוע

אם חשיבה מקורית אפשר להפוך את עונת השנה לעוזר האישי שלכם שיעמוד לצדכם  בתכנון האירוע. כל מה שצריך הוא לפתוח את הראש ולראות את כל התמונה ואנו מבטיחים שתמצאו בקלות לא מעט נקודות חיוביות בכל עונה, בין אם היא חורפית וגשומה או חמה ולחה.

בקתה ביער, השוכנת בבית אורן שבלב יערות הכרמל, מארחת אירועים באווירה מיוחדת ומטבח עשיר. בבקתה ניתן לערוך אירועים מסוגים שונים, ממסיבות ועד לחתונות ואירועים משפחתיים.
לפרטים נוספים - בקתה ביער:
טל‘ / פקס: 04-8326071
נייד: 052-5682457
moran@bikta.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלב יערות הכרמל, שוכנת בקתה ביער. “בקתה ביער” הוקמה על
הריסות מבנה עץ ישן, ששופץ ושוחזר לבקתה כפרית חמה ובעלת אופי
אירופאי קלאסי. המטבח שואב את השראתו מחידושי העולם הגסטרונומי.
פנסי רחוב, הנברשות, החלונות הבלגיים, הצביעה, השולחנות והשירותים
המיוחדים, כולם פרי עבודתם של אומנים שיצרו בברזל ובעץ, ותרמו
לאווירה החמה של המקום.
תפיסת המקום הינה שילוב בין בילוי בפאב ובין ארוחה במסעדת יוקרה -
שווה נסיעה מיוחדת.

טל‘ / פקס: 04-8326071
נייד אילנה: 052-5682457
מייל: moran@bikta.co.il
כתובת: בקתה ביער, בית אורן,
יערות הכרמל, מיקוד: 30044

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בקתה ביער

מאת: בקתה ביערהזמנות אירועים24/10/137075 צפיות
מועד החתונה הולך וקרב ועכשיו זה הזמן לדאוג לכל הפרטים הקטנים: לבחור אולם, לקנות שמלה, למצוא רב ועוד. אבל, רגע לפני שתתחילו בכל ההכנות, ישנו פרט חשוב שצריך להתייחס אליו. מי יוזמן לחתונה שלכם ומי לא. רשימת המוזמנים היא אחד הדברים שכדאי להתחיל ממנו ויש לכך סיבות רבות.

מאת: בקתה ביערהפקות אירועים17/10/131024 צפיות
מתכננים חתונה עם ארוחה סביב שולחנות? אם כן, חשוב לתכנן את מקומות הישיבה מראש, כך שלא ייווצר מצב בו האורחים מתחילים לחפש היכן עליהם לשבת. כמה אנשים להושיב בכל שולחן? איך לבצע את חלוקת המקומות? הנה חמישה דברים שכדאי לדעת לפני שתתחילו בסידור מקומות הישיבה.

מאת: בקתה ביערחתונות01/10/13993 צפיות
ליופי יש חשיבות עליונה בחיים שלנו. לכן, טבעי שתרצו ליצור את היופי המרשים ביותר ביום החתונה שלכם. חתונה היא ללא ספק יום בו הכל יפה, כלה יפה מכף רגל ועד הראש, האורחים יפים ומגונדרים לקראת האירוע וכמובן שגן האירועים מעוצב בצורה הכי אסתטית ומרשימה שרק ניתן לדמיין.

מאת: בקתה ביערהודעות לעיתונות - כללי05/08/131489 צפיות
החתונה היא אחד מהאירועים החשובים של החיים, ללא ספק. ההכנות עבור הזוג רבות, ולאחר שבחרתם גן אירועים, די.ג'יי, אוכל, צלם ובגדים, אתם רוצים גם ליהנות. אחת הדרכים לעשות זאת היא להדפיס חולצה מקורית שילבש החתן בזמן הריקודים.

מאת: בקתה ביערהפקות אירועים04/07/131020 צפיות
חתונה היום היא הפקה לכל דבר. מעבר לדברים ה"רגילים" שהם טקס החופה והסעודה, קיימים אלמנטים רבים שנוספו עם השנים לחתונות והפכו אותן לאירועים מופקים ומושקעים מאוד. כדי להצליח לקיים אירוע כפי שאתם מדמיינים אותו, תוכלו להיעזר בשירותיו של מעצב אירועים. מה בדיוק הוא עושה?

מאת: בקתה ביעראירועים וחתונות – כללי11/06/13957 צפיות
בשנים האחרונות להצעת הנישואין יש משקל גדול מאוד בכל הארגונים הקשורים לחתונה. גברים רבים שמציעים נישואין לחברות שלהם מחפשים דרכים מקוריות כדי להפתיע אותן, לרגש ובעיקר להפוך את הצעת הנישואין לבלתי נשכחת.

מאת: בקתה ביעראירועים וחתונות – כללי04/04/131122 צפיות
כיום עם השתלטות העולם הדיגיטלי על חיינו, אנו נעזרים רבות בסמאטרפונים על מנת לנהל את חיינו בהצלחה. האפליקציות הגיעו גם לתחום החתונות.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195891 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193001 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182281 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181474 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181569 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181594 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181715 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica