חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ברכות וניסים

מאת: shmolikרוחניות - כללי17/12/2012970 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה נכון שאנו משרתים אלוהים של נסים. אבל תייצבו את עצמכם, כי מה שאני הולך להגיד על זה יבוא כהלם מוחלט לכמה מכם.

ההעדפה של האל היא לא לצרכיך דרך נס.

עכשיו, לפני שאתה חושב שאבדתי את כל אמונתי, תשמע אותי. אני מגדיר נס כהשעיה או המחליף של חוקי טבע, ובאופן אישי, אני כבר קבלתי הרבה. אין ספק בלבי כי האל מבצע נסים ומשתמש בם כמו פעמון כדי למשוך אנשים אליו.

אבל אני רוצה לשאול אותך, היית מעדיף לקבל נס של ריפוי או לחיות בברכה של בריאות טובה? היית מעדיף שאלוהים יעשה נס כדי להוציא אותך לפשיטת רגל או להיות כל כך מבורך מבחינה כלכלית שהוא לא צריך? אני חושב שהתשובה ההגיונית לשתי השאלות האלה היא מובנת מאליו.

זה תמיד טוב יותר כדי להימנע מבעיות, שהוא התוצאה של חיים בברכה, מאשר להיות מועבר מהם, אשר דורש נס.

ישנן שלוש סיבות חשובות וקבל מאלוהים דרך ברכות ולא נסים. ראשית, ברכות למנוע משברים, ואילו נסים לספק ממשברים. שנית, ברכה היא תמיד בשפע יותר מנס. ושלישיים, שנסים הם תיקון זמני, בעוד שברכות הן לפתרון קבע. לכן, אם אתה חי מנס לנס, זה כנראה אומר שאתה חי ממשבר למשבר.

הכוונה המקורית של אלוהים לבריאתו הייתה לתפקד תחת ברכתו במקומו של נס. אם החטא לא קלקל את הבריאה של אלוהים, לא יהיה שום צורך בנסים. כולם יהיה בריאים, כולם יהיו משגשגים, וקטטות, ואת הסיבה לקשרים ומלחמות בורים, שאפילו לא קיימת.

למרבה הצער, יש שחיתות בארץ, ותמיד יהיה מקום לנסים. עם זאת, תשווע לא רק סלח לנו על חטאינו, הוא גאל אותנו מהקללה והניח ברכות על חסידיו.

הגלטיים 3:13 אומרים, "משיח יהוה גאל אותנו מהקללה של החוק, שנעשה קללה עבורנו:. שנאמר, ארור כל אחד שhangeth על עץ"

 

 

אם אנחנו מאמינים שאנחנו מבורכים ולפעול בהתאם, אנחנו יכולים למנוע הרבה מהבעיות שעושות אותנו מועמדים לנסים.

הרשה לי להדגים. מאמינים מסוימים להתפלל לנסים פיננסיים אך אינו מתאמנים עיקרון של נתינה ולא יעבדו. הם יודעים שאלוהים אוהב אותם, אז הם פשוט בונים על ולהאמין לנס. וזה בדיוק מה שזה ייקח. הם לא מצייתים דבר אלוהים באמונה, ולכן הם לא יכולים לקבל את ברכת האל דבר עליהם.

אלוהים אמר לנו לעבוד כדי שהוא יברך את מעשה ידינו, ושאם היינו נותנים, זה הייתי יינתן לנו.

 

אנו קוראים ב2 03:10 התסלוניקים, "כי גם כאשר היינו איתך, זה שאנחנו ציוויתי עליך, שאם כל זה לא יעבוד, לא צריך לאוכלו."

28:12 דברים נאמר: "יהוה לפתוח אליך אוצרו הטוב, את השמים לתת מטר ארצך אל בעונתו, ולברך את כל העבודה של ידך: ותתן להלוות לגויים רבים, ואתה זכר לא לשאול. "

לוק 6:38 אומרים, "תן, ויינתן לך; מידה טובה, לחץ, ומזועזע יחד, וריצה, ישיב אל חיקך. לאותה המידה שאתם תחרצו אותו ויחד עם זאת תימדד אליך שוב.

אם לא תצייתו לו בפקודות אלה, זה גם בגלל בורות או שאנחנו לא סומכים על הבטחותיו באופן מלא. זה לא אומר שאלוהים שונא אותנו, אבל זה אומר שהאמונה שלנו היא לעצור את ה- ברכות הוא דבר מלהגיע לעבור בחיינו.

לכן, חוסר האמונה ב- ברכות של אלוהים גורם לנו להיכנס למשבר, וממש לפני האסון, אם תמשיכו איתן באמונתנו לנס, אנו מקבלים בדיוק מספיק כדי לגרום לנו להתגבר על המעצור. אז בחודש הבא אנחנו צריכים עוד נס. אני יודע שזה תרגיל מהניסיון.

אחת הטעויות הגדולות בחיי היה אמונה שכדי להיות שר במשרה מלאה, הייתי צריך להפסיק לעבוד עבודה חילונית. זה לא שהיה אכפת לי עבודה, אני כבר עובד קשה כל החיים שלי ואני נהנה מזה. אני באמת חשבתי שאני צריך לעשות בחירה, שאני לא יכול לעשות את שניהם.

זה לקח שנים לאדון לעבור העקשנות שלי וללמד אותי אני יכול לעבוד כדי להשלים את ההכנסה שלי עד שהמשרד גדל. בינתיים, ג'יימי וסבלתי מאוד ממשבר פיננסי, שלא לצורך.

כי ה 'אוהב אותנו, הוא שמר אותנו בחיים עם הרבה נסים. אני זוכר את השבוע לפני שהבן הראשון שלנו נולד. לא היה לנו הכסף לשלם את ההוצאות. באורח פלא, קבוצת לימוד התנ"ך מכמעט 100 קילומטרים משם נשלחה כולנו היינו צריך לשלם עבור הלידה, בדיוק בזמן.

יום הולדתו של יהושע, נגמרתי לי דלק ופנה לתחנת שירות. בלי כסף ולא ידע מה לעשות, התחיל מילוי מכלי להאמין אלוהים יעשה נס. (בבקשה אל תעשה את זה, אני לא אמליץ עליו, זה בדיוק מה שעשיתי.)

אני לא ידעתי את זה כשאני משכתי ב, אבל בזמן שאני ממלא הטנק שלי, הבעל יצא, וכפי שמתברר, הוא היה חבר נוצרי. הוא שאל אותי איך אני מרגיש. ספרתי לו על יהושע עתה נולד, והוא אמר, "טוב, בוא הטנק הזה של גז יהיה עליי בחגיגת הולדתו." תודה לך, אלוהים!

בהזדמנות אחרת, הלכתי למכולת עם 7 $ וחזרנו הביתה עם שלוש שקיות מכולת גדולות של בשר ומוצרי מזון אחר. נס נוסף. רגע, המכונית שלנו נמשכת שבוע, בלי גז. הבלוק אפילו נסדק בגלל שלא היו לי מספיק נוזל לרדיאטור, ובכל זאת לא עשתה מי דליפה. עוד ועוד, אני יכול ללכת. אנו חווים נסים כל הזמן.

שנים רבות אחר כך חשבתי על כל הנסים האלה, והתחלתי להיות קצת מודאגים. עברו שנים מאז שראיתי נסים כמו שבכספים שלנו. מהרהר בדברים, אלוהים דבר אליי ואמר, "היית רוצה לחזור לחיים על ידי נסים, או שהיית מעדיף לחיות בברכות שאתה נהנה עכשיו?" זה היה לא brainer. אני מעדיף להיות מבורך מזקוק לנס. כאשר אני זקוק לגז עכשיו, אני פשוט למשוך ב, למלא, ולקנות אותו. תודה לך, אלוהים!

משום שנסים הם "לא טבעיים", שהם אף פעם לא קבועים. אלוהים יצר את החוקים ששולטים בפעולה של היצירה שלו. הוא לפעמים, באופן זמני, מחליף אותם, אבל תמיד חוזר בחזרה למצב הפעולה הטבעית של החוקים הללו.

לדוגמה, אם אנחנו מתעללים הגוף שלנו, אנחנו יכולים לקבל נס של ריפוי. אבל אם שורש הבעיה לא יטופל, המחלה או הנכות תחזור, ואנחנו נצטרך נס נוסף.

אבל כאשר אנו מאמינים דבר אלוהים ופעלנו לפי ההוראות, זה ילמד אותנו איך לאכול, פעילות גופנית, וליהנות מבריאות רגשית הפועלת כמו תרופה (מש '17:22). אלוהים מעדיף לשמור אותך בריא באמצעות הברכה מלרפא אותך על ידי נס.

ושלא כמו נסים, ברגע שהוא קבל ברכה, לא כוח חיצוני יכול לעצור את זה:

"הנה, יש לי קבל ציווי לברך: והוא hath מבורך, ואני לא יכול להפוך אותו" (במדבר 23:20).

הדבר היחיד שיכול לעצור את ברכתו של אלוהים בחיינו הוא האמונה שלנו. מה אמת רבה עצמה. קללתו של בלעם לא הצליחה לעצור את הברכה שהייתה בעם ישראל. הברכה קבלה באמונה תמיד גוברת על הקללה.

ובכן, מהו את ברכתו של אלוהים, ואיך אנחנו מקבלים את זה? ראשית, את ברכתו של אלוהים היא לא דברים. ברכתו של אלוהים יהיה לייצר דברים, אבל הברכה היא לא דברים.

הגלטיים 3:14 אומרים, "זה ברכת אברהם עשויה לבוא על ההגויים באמצעות ישווע משיח כי אנו עשויים לקבל את ההבטחה של הרוח באמצעות אמונה."

ברכתו של אברהם באה עלינו דרך אמונה במשיח, והברכה היא לא הדברים שאברהם הדיבוק. הייתם רוצות שהחיות של אברהם שהיו מתים במשך ארבעה אלף שנה? האם אתה רוצה אוהלים והבגדים שלו?לא נראה לי. מה אתה רוצה הוא טובתו של אלוהים שדבר עליו, שהפיקה שפע הגשמי ורוחני שלו.

 

זה מה שברכתו של קב"ה הוא, זה לטובת הדיבור האלוהית שלו וברכתו, שאם מעורבב עם אמונה, תפיק שפע ברוח, נשמה, וגוף..

יש הרבה יותר לניגוד ברכות ונסים ממה שהייתי מסוגל להציג כאן. אני מחשיב את זה כדי להיות אחת מאמיתות היסוד והמועילות ביותר הלורד אי פעם למד אותי. אם אתה יכול לעשות התאמה מנס מנטליות למנטליות מבורכת, תתחיל לשגשג כמו שמעולם לא לפני.

החדשות הטובות הן, אתה כבר מבורך. החדשות הרעות הן, הכי לא יודעים את כוחם של ברכות . הם מעדיפים לקבל נס.

אם תקבל את ההוראה הזאת בלב שלך, אתה מגיע למקום שבו תוכל להתפלל, "אלוהים, עזור לי לעולם לא זקוק לנס ממך שוב. אני רוצה לחיות בברכה. "כשזה מגיע לצרכימים אישיים, נסים צריכים להיות לאנשים שאין להם את ההתגלות של ברכתו של אלוהים. אל תתנה לזה להיות אתה.

 



תגיות המאמר: ברכות, ברכה, ניסים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shmolik

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163157 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162775 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162632 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikקולנוע19/04/152883 צפיות
המידע שאנחנו מכניסים למוחינו הוא מה שבונה אותנו ומשנה את הדרך שבה אנו מסתכלים על דברים. הנה סרטים מומלצים מעוררי השראה, סרטי קומדיה ששינו לרבים את דרך ההסתכלות על החיים בעוד גרמו להם ליפול מהכיסא מרוב צחוק.

מאת: shmolikספרות22/03/151625 צפיות
אספנו כאן אוסף מדהים של משפטי אהבה מרגשים , שיכולים להעביר לכל אחד את היום בשמחה , ובכיף. מי שרוצה יכול לשתף את משפטי האהבה ברשתות החברתיות.

מאת: shmolikבידור ופנאי - כללי04/03/151313 צפיות
פירוש חלומות - המאמר הבא מסביר על פירוש חלומות ונותן הסבר לתופעות נפוצות וסימנים נפוצים שקורים בדרך כלל בחלומות שלנו.

מאת: shmolikאימון אישי11/02/151420 צפיות
איך לשפר את הביטחון העצמי? המאמר הבא דן בשיטות לשיפור הביטחון העצמי , שיפור היכולת האישית , שיפור ביטחון עצמי ליד בנות וכו'.

מאמרים נוספים בנושא רוחניות - כללי

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי12/11/191195 צפיות
בעת שהספינה היקרה בעולם טבעה בים, לא היה בכוחו של שום כסף שבעולם להציל חיי אדם. עשירים לא קבלו יחס מועדף. עשירים ועניים פלסו דרכם יחד, ונדחפו יחד לסירות ההצלה ללא הבחנה.

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי29/04/19103234 צפיות
כתיבת ספר תורה הינה מצווה נעלה וחשובה עד מאד, מצווה זו הינה מצוות עשה מהתורה, האחרונה במניין תרי''ג המצוות. מי שזוכה לקיים את המצווה הזו, מעלה עליו הכתוב כאילו קיבל את התורה בהר סיני.

מאת: עופר שלורוחניות - כללי02/10/182150 צפיות
ספרי חומש

מאת: רוני הכהןרוחניות - כללי01/07/181847 צפיות
כולם מחפשים אחר הכוונה, והדת היא כבר לא הכלי היחיד אשר זמין על מנת להגיע אל איזון הנפש מלבד רפואה.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181423 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאת: דוד דרומררוחניות - כללי14/08/162322 צפיות
הכותל המערבי (בקיצור: הכותל) הוא אחד מארבעת קירות התמך המקיפים את הר הבית זה כאלפיים שנה, משלהי תקופת בית שני ועד ימינו. במסורת היהודית מיוחסת לכותל המערבי קדושה יתרה,

איך לקבל אנרגיה למכור, איך למכור עם חשק, איך להרגיש טוב למכור, למה עבודה במכירות שוחקת, איך לאהוב למכור, איך ליהנות לעבוד במכירות, תמיכה נפשית, מאמן אישי מומלץ: וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את המוצר שלו ללקוחות. והדרך לכך היא, על ידי זה שאיש המכירות ישאל את עצמו, האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם אם לא היית מרוויח מכך כסף?! ז"א שעל איש המכירות לדמיין לעצמו מצב, שבו הוא כאיש מכירות לא צריך כסף, משום שיש לו מספיק כסף, אבל מצד שני ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica