חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת גריל

מאת: דניאל מוריץצרכנות18/12/20121300 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי לא אוהב לאכול סטייק טוב? אפשר למצוא בכל העולם חובבי בשר העשוי על גריל. בארצותהברית ידועה שיטה זו כברבקיו, והיא אחת הפעילויות החברתיות והמשפחתיות הפופולאריות במדינה.לא ניתן למצוא בארה"ב בית קרקע שאין בו גריל שהשימוש בו הוא כמעט בכל סוף שבוע.

גריל קולמן

בשנת 1944 הוקמה, על ידי משפחת קולמן חברה לייצור מכשירי גריל שנקראה גריל קולמן. בארצותהברית ובעולם כולו ישנן חברות רבות המייצרות גריל על גז והבחירה קשה.משפחת קולמן וחברתגריל קולמן משווקים את תוצרתם לכל העולם ובכלל זה ישראל. בארץ המתחרה העיקרית לחברה זוהיא אמישרגז.

החברה מספקת בנוסף לגרילים גם אמצעי חימום מכל הסוגים, והיא מחזיקה במספר פטנטיםהרשומים על שמה והיא גם מהמובילות בעולם בתחום המחנאות והקמפינג. גריל קולמן מאופייןבגרילים בעלי שלושה, ארבעה ואפילו חמישה מבערים. אפשר להתאים גריל לכלמקום, למרפסת,לחצר בית.

לא מומלץ להכניס גריל לבית בגלל כמות החמצן הנשרף. חברת גריל קולמן פיתחהבנוסף לגרילים אותם היא מספקת גם ציוד לפיקניקים קמפינגיםוכל הציוד הנלווה לברבקיו. ביןהיתר אפשר למצוא בחברה גם אוהלים, כסאות ומיטות מתקפלים, מזרונים מתנפחים ועוד.

גריל קולמן בישראל

בארץ יש מבחר גרילים מתוצרת חברות שונות ולכל הגרילים הנמכרים בארץ יש תו תקן של מכוןהתקנים הישראלי. ללא תו תקן זה לא יאושר המכשיר לשימוש בארץ. בקניית גריל קולמן מקבלהקונה אחריות לשנתיים מהחברה שכוללת הגעת טכנאי במידת הצורך בטיפול עקב תקלה כלשהי.

ביקור הטכנאי היא ללא עלות והשירות ניתן במסגרת הביטוח. הגריל שיוצר על ידי משפחת קולמןכולל ארון לאחסון אביזרי הבישול והצלייה דבר שמרכז את כל הכלים במקום אחד ומונע פיזורם.אספקת גריל של חברת גריל קולמן נעשית תוך 14 ימים מיום ההזמנה וזאת באמצעות ספקים מישראל. חברת גריל קולמן בראשות משפחת קולמן הציבה לעצמה מטרה, לספק לרוכשי הגרילבשרות מהיר וטוב. בארץ ניתן למצוא מספר עסקים שהם הספקים של גריל מתוצרתם.עמידה בלוחותהזמנים שהחברה קבעה היא אחת מחוקי היסוד של החברה. לקוח מרוצה יספר לחברו.מחירי הגרילים נקבעים לפי גודל הגריל ומספר המבערים שבו. בעת רכישת גריל קולמן כדאי לקחתבחשבון את הצורך בו.

מה שמתאים למסעדה, או מקום המכיל סועדים רבים, כמו אולם אירועים אומטבח הסעדה במפעל, אינו מתאים למשפחה או לאירוע פרטי. בישראל, יוצאים אנשים רביםלפארקים או לאתרים שונים והספורט הלאומי של החוגגים הוא לצלות בשר על גבי מנגלים. בכלמקום ובכל הזדמנות ניתן לצפות במשפחות המקיימות פיקניק והכוכב העיקרי הוא המנגל. אין כמעטמשפחה שאינה יוצאת בתקופת החגים לפארקים או לאתרי הנופש ועושים מנגל.

בשנים האחרונות, לאור הצפיפות הרבה בעיקר ביום העצמאות, משפחות רבות בוחרות לעשות אתצליית הבשר בביתן ולא לצאת לפארקים. למי שהמקום מאפשר נפתחה אופציה חדשה והיא גריל עלגז.אחת החברות החזקה בשוק הישראלי היא חברת גריל קולמן. את הגרל ניתן לחבר למקור אספקתהגז לבישול ביתי. בין אם זה בלון גז או גז מרכזי. לבעלי חצרות המחזיקים את הגריל בגינה ישנהאפשרות לחבר לגריל בלון גז נייד.

למי שאין מחסן בחצר בו יוכל לאחסן את הגריל בימי חורף ישנה אפשרות נוספת המאפשרת הגנהעל הגריל מפני הגשם והשלג והיא בניית מבנה נייח המותאם לגריל וכך יהיה הגריל מוגן מפגעיהטבע. בעלי גריל שאין להם אפשרת לעשות את אחת הדרכים הללו להם מומלץ לכסות את הגרילבכיסוי עבה עם חומר בצד החיצוני שלו השומר מפני קרי השמש והרטיבות.

 



תגיות המאמר: גריל קולמן, קולמן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162792 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152695 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152527 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153403 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152161 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151467 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214244 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204381 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205283 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica