חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת יאכטות

מאת: דניאל מוריץשייט18/12/201214708 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היאכטה היא כלי שייט מהיר המשמש לשייט תענוגות. ישנם בעלי ממון המחזיקים יאכטה בבעלותםשברוב ימות השנה חונה באחת המרינות שלאורך חופי ישראל. מחירה של יאכטה מרקיע שחקיםואנשים מהשורה לא יכולים להרשות לעצמם לרכשן ולכן התפתח שוק להשכרת יאכטות.

בעברהייתה היאכטה ברת השגה רק לעשירון העליון אולם לא עוד.בתקופה האחרונה משגבר השימוש בשייט ביאכטה למטרות הנאה הוקמו מספר חברות להשכרתיאכטות המשמשות לקיום מסיבות ואירועים פרטיים. הרצון לעשות משהו שונה, מיוחד ושלא נעשהבעבר, מביא להשכרת יאכטה לציון אירוע מיוחד.

מי שחווה שייט ביאכטהמעיד שזו הייתה אחת מחוויות חייו ושהיא תיזכר ככזו שיש רצון לשובולעשותה פעם נוספת. השייט אל הים הפתוח השקט שמסביב והאפשרות להתנתק מהרעש וההמולההסובבים אותנו ביום יום ולו רק למספר שעות גורם לרוגע ולמילוי אנרגיות להמשך.

שייט לבעלי עסקים

בעלי עסקים המעוניינים לקיים ישיבות רחוק ממשרדי החברה שוכרים יאכטה ומקיימים את הישיבהבלב הים. רעיון טוב לעסקנים פוליטיים לקיים ישיבות רחוק מעין העיתונות ובכך למנוע הדלפותבתקשורת. חברות השכרת יאכטות מציעות חבילות שייט שונות בהן שמפניה, מוסיקה רומנטית,פירות וממתקים. הכל על פי הזמנת שוכר היאכטה.

ישנן יאכטות בכל מיני גדלים ולמספר שונה שלאנשים. יאכטות מסוימות יכולות להכיל עד 150 אנשים.לצעירים המעוניינים לקיים מסיבות שבדרך כלל מלוות ברעשמחריש אוזניים השכרת יאכטה ויציאהלים מונעת סכסוכים עם השכנים ולעיתים הזמנת התערבות של משטרה. הרעש על היאכטהמתמזגעם השקט של הים.

בהתאם לחוק בישראל על משיט היאכטה להחזיק ברישיון ולאחר שעבר קורססקיפרים.בדרך כלל מי השכרת יאכטה כוללת את שירותי הסקיפר. מספר חברות מעבירות קורס סקיפרים כךשמי שעבר קורס כזה יוכל להשיט יאכטה בעצמו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162791 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152694 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152525 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153401 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152159 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151465 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא שייט

מאת: קובישייט08/12/195476 צפיות
שיייט רומנטי לזוגות הינו חוויה יוצאת דופן ומאוד מיוחדת, בחופי ישראל בכלל יש חברות המשכירים יאכטות לזוגות שרוצים להתפנק עם בן זוגם בהפלגה רומנטית ,רק שניהם, יציאה לים הפתוח רקוח מהעמולה הבניניים והמכוניות , באווירה יותר רוחנית ומשחררת בטבע האמיתי כאשר מרחביים ואופק אנסופי פרוסים ממולכם, רוח מלטפת ורחש הגלים המתנפצים על דפנות היאכטה. שייט רומנטי באווירה מיוחדת זאת של הביחד עם המוסיקה שאוהבים נישנושים, יין משובח ואוליי גם ארוחה

מאת: גלי נעמהשייט22/03/196323 צפיות
השכרת יאכטה לנהיגה עצמית מחייבת את המשכיר להיות סקיפר וכדי להיות סקיפר צריך לעבור קורס סקיפרים שהוא אחד הקורסים המעניינים ביותר שניתן למצוא בשוק בשנים האחרונות.

מאת: moraleשייט12/03/181935 צפיות
רוצים לצאת קצת מהשגרה ולנפוש בים התיכון? ישנן הפלגות נופש בים התיכון שמתקיימות להן בכל העת. ההפלגות יוצאות לרוב מרחבי אירופה, כך שאם אתם מטיילים בברצלונה למשל, ואתם רוצים לשדרג את החופשה שלכם, אין ספק שיהיה כדאי לכם לחשוב ברצינות ולחפש דילים להפלגות נופש..

מאת: moraleשייט31/07/173755 צפיות
בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים גילו את הפיורדים של מדינות סקנדינביה ובפרט נורבגיה. ישראלים רבים נוסעים אל מדינות אלו בשביל לחזות בפלא המיוחד. חלקם עושים זאת בקבוצות מאורגנות, אחרים טסים לשם בעצמם, ויש מי שבוחר לראות את הפיורדים מלמטה, כלומר מהים. זאת באמצעות קרוז לפיורדים.

מאת: moraleשייט26/04/171459 צפיות
אחרי שהצעירים כבשו את המזרח הרחוק במסגרת טיולים אחרי צבא, ואחרי שזוגות מבוגרים ומשפחות כבשו את המדינות השונות באזור דרך טיולי משפחות או טיולים רגילים, הגיע תורם של קרוזים למזרח הרחוק. שייט תענוגות שנמשך מספר ימים אל מדינות יעד שונות באזור.

מאת: moraleשייט26/04/171469 צפיות
בשנות השבעים, היה ידוע שצעירים ישראלים רבים נוהגים לעשות טיולי רכבות או טרמפים באירופה. לפני שהם גילו את הודו ודרום אמריקה, אז ישראלים שסיימו צבא והיתה להם אפשרות כלכלית, טסו ליעד מסוים באירופה ושם התחילו לקחת טרמפים או לעלות על רכבות במטרה לחצות את היבשת. לא מעט ספרים נכתבו על טיולים שכאלה.

מאת: שרון צרפתישייט30/03/162007 צפיות
כאשר היינו קטנים היינו רואים ספינות עוגנות במזח, וממש היינו רוצים להיות כמו הקברניט שהיה נראה שזוף ועם מדים כה יפים שכולם העריכו ונתנו לו כבוד. היום זה לא בעייתי להיות סקיפרים, פשוט צריך לצאת לקורס המתאים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica