חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספא- מה הוא יכול להציע לכם...?

אתרי ספא הפכו בעשור האחרון ללהיט. אם בעבר נשמרו טיפולי ספא רק למי שידם משגת, כיום הפך טרנד טיפולי הספא למילה נרדפת לחיים מאוזנים. הלחץ בו אנו נמצאים בכל יום, בניסיון לשלב בין קריירה, בית, עבודה, זוגיות והגשמה עצמית, הפכו את טיפולי הספא לצורך. אנשים רבים משלבים טיפולי ספא בשגרת החיים שלהם, כמו מכון כושר או מסעדה, וזאת במטרה לאזן את הגוף והנפש ולהחזיר לשניהם מעט ממה שאבד.

למרות התרחבות המעגל המשלב טיפולי ספא בחיי היום יום, חלק גדול מהאנשים עוד רואה בטיפולי ספא פינוק איכותי המתאים לאירוע מיוחד. ביקור באתר ספא הפך בשנים האחרונות למתנה פופולארית במיוחד, עקב כך השתכללו אתרי הספא ברחבי הארץ והם מציעים חבילת טיפולי ספא אטרקטיבית המתאימה לאירועים שונים.

טיפולי ספא יכולים לכלול טיפולים אלטרנטיביים אשר מטרתם להרגיע ולשחרר. טיפולי ספא פופולאריים מאוד הינם עיסויים על כול סוגם כגון עיסוי תאילנדי, עיסוי שוודי, עיסוי גוף מלא וכדומה, טיפולי רפלקסולוגיה, דיקור סיני, סאונה חמה, סאונה קרה, ג`קוזי ועוד. כיום ניתן לקבל טיפולים שהם למעשה טיפולי יופי אשר נועדו לשלב בין אסתטיקה להירגעות מושלמת. בין טיפולי היופי ניתן למצוא עיסוי פנים, קילוף פילינג מקצועי ושלל טיפולי יופי המתבססים על מרכיבים טבעיים.

מעבר לטיפולים הללו, טיפולי ספא יכולים להיות טיפולים מתקדמים יותר וייחודיים כמו אמבט אצות, טיפול באבנים חמות וכו, כאשר כל ספא בוחר אילו טיפולים להציע בעקבות האזור בו הוא ממוקם, הביקוש שיש לסוג טיפול מסוים וכמובן האני מאמין שלו.

לפני שאנו מחליטים אילו טיפולי ספא ברצוננו לעבור, מומלץ לבדוק תחילה מה מציעים אתרי הספא באזורנו ולברר קצת לגבי כל טיפול. חשוב לדעת האם יש טיפולים אשר מתאימים לאחד ולא לאחר, האם יש הגבלות מסוימות בטיפולים ספציפיים (למשל לבעלי בעיות לב או לחץ דם). כמו כן, ישנם טיפולי ספא המותאמים יותר לנשים ולכן, במידה ואתן נשים או שאתם הולכים לספא בליווי נשי, מומלץ לבדוק אילו טיפולי ספא מומלץ לקחת.

חשוב להקפיד שאת טיפולי הספא מבצעים מטפלים מוסמכים אשר הוכשרו לבצע את הטיפול. לכן, לפני שאתם קובעים טיפולי ספא, מומלץ לברר האם המטפלים במקום אכן עברו את ההכשרה המתאימה. חשוב להקפיד בנושא בעיקר בטיפולי עיסוי למיניהם היכולים לגרום נזק במידה ואין הם נעשים על ידי מטפל מוסמך.

טיפולי ספא הינם דבר מומלץ, מרגיע ומפנק. נגישות הטיפולים הפכה את חווית הספא לחוויה משתלמת לכל אחד ואחת מאיתנו וכיום יותר ויותר אנשים בוחרים לפנק עצמם ואת היקרים להם בטיפולי ספא. ומה אתכם...?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

צוות ספא מעל כולם, מלון קרלטון תל אביב

טלפון: 03-5201880, אתר אינטרנט: ספא תל אביב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צוות ספא מעל כולם

מאת: צוות ספא מעל כולםרהיטים10/12/091114 צפיות
בימים עברו, ספא לחצר וספא לגינה, היו נחלתם של העשירים בלבד וחוץ מהאלפיון העליון איש לא יכל להרשות לעצמו להתפנק בחצר הבית הפרטי שלו.

מאת: צוות ספא מעל כולםנשים - כללי22/10/091193 צפיות
מסיבת רווקות הוא אירוע שאינו מתרחש כל יום. מועד זה הינו יום חשוב בחייה של כל מיועדת להכנס תחת החופה והוא מסמל את הפיכתה של הרווקה- לנשואה. היכן כדאי לחגוג מסיבת רווקות...?

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223189 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213678 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201752 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201526 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201799 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201510 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191987 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica