חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נישואין אזרחיים

מאת: אלה ברגרדיני משפחה29/10/20091200 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בארץ ישראל לא ניתן לחתן זוגות בדתות שונים. שכן, משרד הפנים לא יכיר בנישואין אלה והזוגות לא יהיו זכאים לזכויות כזוג נשוי. לכן, נישואין אזרחיים, הינו הפתרון היחיד לזוגות מעורבים הרוצים למסד את הקשר שלהם וקבל הכרה ממשרד הפנים. החוק אומר שכל עוד הנישואין נערכו כחוק במדינה אחרת אין כל סיבה שלא לקבל את הנישואין ולהכיר בזוג כזוג נשואי לכל דבר. התהליך בארץ הוא שבני זוג יהודיים נתונים לסמכות שיפוט בלעדית של בתי הדין הרבניים. משרד הפנים מכיר בנישואים אזרחיים בחו"ל מתקוף הסכמים בינלאומיים אשר נתנו בסמכות בית המשפט העליון. כך, שאין צורך לדאוג לגבי תקפות החתונה. מה שכן חשוב לעשות זה להצטייד במסמכים ממשרד הפנים המעיד על המצב המשפחתי, כמובן שיש לדאוג לתרגום ואישור תרגום, ולדאוג שאתם חוזרים עם תעודת נישואין מקורית. לאחר חזרתכם עליכם לגשת למשרד הפנים עם התעודה ולהירשם כזוג נשואי. יש עוד הגבלות על פי ההלכה, כמו כהן וגרושה, או זוגות חד מיניים לא יכולים להינשא ברבנות. לכן, זהו פתרון מושלם בשביל זוגות אלה.

ניתן לקיים חתונה אזרחית במספר ארצות. המקום הידוע ביותר בקרב הישראלים הוא  קפריסין. הטקס נערך על ידי פקיד רישום, ולפני שאתם מגיעים ליעדכם, חשוב לדעת את הדרישות של כל מקום שאתם נוסעים אליו.
גם זוגות שיכולים להתחתן בארץ כדין משה וישראל בוחרים להתחתן בנישואין אזרחיים, וזאת כי אינם מעוניינים בחתונה אורתודוקסית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלה ברגר,

טיסות זולות לתורכיה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלה ברגר

מאת: אלה ברגרעיצוב פנים14/03/101072 צפיות
חדר האמבטיה כבר מזמן הפך להיות חדר אסתטי עם אמרה אופנתית. עיצוב המקלחון תפס בשנים האחרונות חלק משמעותי מכלל עיצוב הבית, ויש בזה הגיון רב. הרי שבמקלחון אנו מבלים כל יום וזה המקום היחיד שבו אנו מתנקים ומתמלאים באנרגיות חדשות.

מאת: אלה ברגרעיצוב29/12/091117 צפיות
בעוד שרוב האוכלוסייה כבר עיקלה את העובדה שהטפטים חזרו לאופנה, חלק מהעם עדיין מרים גבה ומקטלג את הטפטים כסגנון האופייני לשנות השבעים.

מאת: אלה ברגרגינון17/12/09933 צפיות
כיום יש סוגים שונים של מדשאות, סינטטי ואמיתי. רבים מתחילים להראות עניין בדשא סינטטי בגלל שלא מצריך טיפול ומעקב. זהו היתרון הבולט בדשא סינטטי, אך מדשאות אמתיות איכותיות מעניקות מראה והרגשה שונה, ולמעשה דשא טוב מתחיל בהזרעה נכונה.

מאת: אלה ברגרזכויות הפרט20/10/091348 צפיות
לא מעט זוגות בישראל מעוניינים חתונה אזרחית. חלקם פשוט בגלל שנגזר עליהם, והיות והם לא יכולים להינשא מהרבנות. וחלק חושבים שזו דרך מצוינת להתחתן. נישואין אזרחיים נחשבים חוקיים במדינת ישראל כל עוד החתונה לא התקיים בארץ. משרד הפנים לא יכיר בנישואין ואין הכרה בזכויות כזוג נשוי.

מאת: אלה ברגרטיולים בחו"ל03/09/09977 צפיות
לתורכיה היסטוריה עשירה, מהתקופה המלכות ההלניסטית, עד לשלטון ביזנטי ועד לאלכסנדר הגדול אשר כבש את תורכיה ועוד אזורים רבים ברחבי העולם. אך שלטונם של הסלג'וקים והעותונומים הטביעו את חותמם וקבעו את הדעת המרכזית בתורכיה.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211508 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211302 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201618 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182015 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181581 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181692 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171801 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica