חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טפטים - אחד הטרנדים הבולטים של העשור

מאת: אלה ברגרעיצוב29/12/20091116 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעוד שרוב האוכלוסייה כבר עיקלה את העובדה שהטפטים חזרו לאופנה, חלק מהעם עדיין מרים גבה ומקטלג את הטפטים כסגנון האופייני לשנות השבעים. אז כן, הטפטים חזרו אלינו בגדול. רואים את זה בעיצוב מסעדות ומקומות בילוי וגם בבתים. סגנונות מודרניים וחדשניים. הטפטים לקירות  הם הטרנד של העשור בעיצוב חללים. מגוון העיצובים והטקסטורות יצרו אין סוף של אפשרויות עיצוב. מרבית הטפטים הינם טפטים לקיר, אך בשנים האחרונות אנו עדים גם לטפט ייחודי לתקרה וטפטים היוצרים אשליה של נפח ועומק. בחירת טפט נכון יכול לשדרג עד מאוד כל פינה בבית, מהסלון ועד לחדרי שינה. מאוד פופלרי עכשיו לעצב קיר אחד או מסדרון בטפט שונה. אז כפי שאנו רואים הטרנד פה הוא לשלב בין הטפטים.
מעצבי הטפטים מודעים לאנרגטיות של הילדים והצורך שלהם להרגיש אמנים ולהשתמש בכל דבר כקנבס, לכן בשנים האחרונות ניתן למצוא יותר ויותר טפטים אשר ניתן לנקות בקלות. ניתן גם למצוא טפטים דבקים וטפטים לכיסוי רהיטים. אז לא תודו שזה אחד הטרנדים השולטים של העשור. בעבר רוב האנשים הדביקו את הטפטים בעצמם. היום ניתן למצוא חברות המציעות שירותי הדבקת טפטים. במיוחד לאור העובדה שהסגנונות הם רבים ודרוש יותר עשייה ומחשבה בהדבקת הטפטים, מאוד מומלץ להשאיר את העבודה לאנשי מקצוע שלהם יש את הניסיון ועושים את העבודה בזריזות וביעילות רבה ומשאירים את הבית נקי ככל האפשר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלה ברגר,

טיסות זולות לתורכיה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלה ברגר

מאת: אלה ברגרעיצוב פנים14/03/101072 צפיות
חדר האמבטיה כבר מזמן הפך להיות חדר אסתטי עם אמרה אופנתית. עיצוב המקלחון תפס בשנים האחרונות חלק משמעותי מכלל עיצוב הבית, ויש בזה הגיון רב. הרי שבמקלחון אנו מבלים כל יום וזה המקום היחיד שבו אנו מתנקים ומתמלאים באנרגיות חדשות.

מאת: אלה ברגרגינון17/12/09932 צפיות
כיום יש סוגים שונים של מדשאות, סינטטי ואמיתי. רבים מתחילים להראות עניין בדשא סינטטי בגלל שלא מצריך טיפול ומעקב. זהו היתרון הבולט בדשא סינטטי, אך מדשאות אמתיות איכותיות מעניקות מראה והרגשה שונה, ולמעשה דשא טוב מתחיל בהזרעה נכונה.

מאת: אלה ברגרדיני משפחה29/10/091200 צפיות
בארץ ישראל לא ניתן לחתן זוגות בדתות שונים. שכן, משרד הפנים לא יכיר בנישואין אלה והזוגות לא יהיו זכאים לזכויות כזוג נשוי. לכן, נישואין אזרחיים, הינו הפתרון היחיד לזוגות מעורבים הרוצים למסד את הקשר שלהם וקבל הכרה ממשרד הפנים.

מאת: אלה ברגרזכויות הפרט20/10/091348 צפיות
לא מעט זוגות בישראל מעוניינים חתונה אזרחית. חלקם פשוט בגלל שנגזר עליהם, והיות והם לא יכולים להינשא מהרבנות. וחלק חושבים שזו דרך מצוינת להתחתן. נישואין אזרחיים נחשבים חוקיים במדינת ישראל כל עוד החתונה לא התקיים בארץ. משרד הפנים לא יכיר בנישואין ואין הכרה בזכויות כזוג נשוי.

מאת: אלה ברגרטיולים בחו"ל03/09/09976 צפיות
לתורכיה היסטוריה עשירה, מהתקופה המלכות ההלניסטית, עד לשלטון ביזנטי ועד לאלכסנדר הגדול אשר כבש את תורכיה ועוד אזורים רבים ברחבי העולם. אך שלטונם של הסלג'וקים והעותונומים הטביעו את חותמם וקבעו את הדעת המרכזית בתורכיה.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172517 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175138 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172609 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172368 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172291 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162221 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162263 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica