חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדשאות ספורט

מאת: אלה ברגרגינון17/12/2009932 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום יש סוגים שונים של מדשאות, סינטטי ואמיתי. רבים מתחילים להראות עניין בדשא סינטטי בגלל שלא מצריך טיפול ומעקב. זהו היתרון הבולט בדשא סינטטי, אך מדשאות אמתיות איכותיות מעניקות מראה והרגשה שונה, ולמעשה דשא טוב מתחיל בהזרעה נכונה. זהו שלב חשוב לעתיד לתוצאה שרוצים להשיג ושהוא כמובן דשא איכותי, ירוק ובריא. חכו לדוגמא את הדשא למגרשי כדורגל, הדשא הוא אותנטי, אבל עם כל הפעילות האינטנסיבית שיש במגרשים, הטיפול הוא גם משמעותי, אך התוצאה בהתאם. תהליך ההזרעה משתפר עם השנים עקב השיפור בזנים על מנת להפוך אותם לחזקים, בריאים יותר ובעל אמידות רבה. כמובן חשוב להבין את שלב ההנבטה, אשר מושפע מהאקלים וכמובן מסוג הזרעים.  אך מה שמבדיל בין מדשאת ספורט בינונית לאיכותית ובריאה זה הדילול. דשא מדולל הוא דשא שהשכבה העליונה שלה גזומה ובכך הוא סופח יותר מים וחמצן. מה גם שדילול מקנה מראה ירוק יותר לדשא.
עוד דבר שמשפיע רבות על הדשא במיוחד כשמדובר בדשא למגרשי ספורט הוא מערכת ניקוז ראויה. הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות בדשא הוא מים עומדים. גם דשא סינטטי לא חסין מפני בעיה זו.  לא ניתן להשתמש במגרשים במצב כזה ודורשים תיקונים אשר עולים ביוקר בוודאות. חוסר ניקוז יכול לשבש פעילות ספורטיבית שלמה וכך גם קרה במגרשים ברחבי העולם. עבודת הנדסה יסודית מאוד חשובה לאחזקה העתידית  של הדשא. ההשקעה בתחילת הדרך תשפיע מאוד על התוצאה הסופית ועל ההוצאות. בגדול מדשאות ספורט הן דבר מבורך וחשוב שהיה בכל עיר כמה מדשאות בשביל לעודד פעילות ספורטיבית ובריאה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלה ברגר,

טיסות זולות לתורכיה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלה ברגר

מאת: אלה ברגרעיצוב פנים14/03/101072 צפיות
חדר האמבטיה כבר מזמן הפך להיות חדר אסתטי עם אמרה אופנתית. עיצוב המקלחון תפס בשנים האחרונות חלק משמעותי מכלל עיצוב הבית, ויש בזה הגיון רב. הרי שבמקלחון אנו מבלים כל יום וזה המקום היחיד שבו אנו מתנקים ומתמלאים באנרגיות חדשות.

מאת: אלה ברגרעיצוב29/12/091117 צפיות
בעוד שרוב האוכלוסייה כבר עיקלה את העובדה שהטפטים חזרו לאופנה, חלק מהעם עדיין מרים גבה ומקטלג את הטפטים כסגנון האופייני לשנות השבעים.

מאת: אלה ברגרדיני משפחה29/10/091200 צפיות
בארץ ישראל לא ניתן לחתן זוגות בדתות שונים. שכן, משרד הפנים לא יכיר בנישואין אלה והזוגות לא יהיו זכאים לזכויות כזוג נשוי. לכן, נישואין אזרחיים, הינו הפתרון היחיד לזוגות מעורבים הרוצים למסד את הקשר שלהם וקבל הכרה ממשרד הפנים.

מאת: אלה ברגרזכויות הפרט20/10/091348 צפיות
לא מעט זוגות בישראל מעוניינים חתונה אזרחית. חלקם פשוט בגלל שנגזר עליהם, והיות והם לא יכולים להינשא מהרבנות. וחלק חושבים שזו דרך מצוינת להתחתן. נישואין אזרחיים נחשבים חוקיים במדינת ישראל כל עוד החתונה לא התקיים בארץ. משרד הפנים לא יכיר בנישואין ואין הכרה בזכויות כזוג נשוי.

מאת: אלה ברגרטיולים בחו"ל03/09/09976 צפיות
לתורכיה היסטוריה עשירה, מהתקופה המלכות ההלניסטית, עד לשלטון ביזנטי ועד לאלכסנדר הגדול אשר כבש את תורכיה ועוד אזורים רבים ברחבי העולם. אך שלטונם של הסלג'וקים והעותונומים הטביעו את חותמם וקבעו את הדעת המרכזית בתורכיה.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191779 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182254 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811225 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181677 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183844 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174200 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica